Hodnotenie zamestnávateľov nikdy nebolo jednoduchšie. Zapojte sa do veľkého hodnotenia firiem a pozrite sa, ako je ohodnotená firma, v ktorej pracujete. Vďaka vašim hodnoteniam zamestnávateľov môžeme odlíšiť tých lepších od tých horších a poskytnúť tak potencionálnym uchádzačom o prácu cenné informácie o ich novom zamestnávateľovi. Pozrite sa na všetkých 9802 recenzií a hodnotení zamestnávateľov a pridajte aj váš názor.
Dobrý plat
Zákerný kolegovia, despotický vedúci, málo voľna a povinnosť robiť aj bez sviatky
Flexibilny pracovny čas. Možnosť kariarneho rastu
Slabe finančné ohodnotenie. Nerovne priležitosti pre všetkých zamestnancov
Vyplata je nacas
Vsetko ostatne
Ked nebudu pracovnici nebudete ani i vy
Veľmi dobrý sociálny program a odmenovanie
Interná komunikácia firmy je na katastrofalnej úrovni. Neustále znižovanie počtu zamestnancov a zvyšovanie výkonu. Práca ktorú vykonava operátor na linke je max na 5 rokov.
Lepšia interna komunikácia, komunikovat vcas a pravdivo. Nakolko montaz nevie dlhodobo dosiahnut vyrobu 62 aut za hodinu bolo by vhodne lepsie sa pozriet na posty ci su zvladatelne aj zdlhodobeho hladiska. Operator mozno stiha 1-2 hodiny ale viac nie.
V dcére Manuvia Jobliner, kde pracujem, je cítiť dôraz na ludskost, tímového ducha a jasné procesy.
Dopady rôznych kultur, nepochopenie rozdielov zhora.
Zistiť si viac o fungovani jednotlivych dcer, nerobiť rozhodnutia od stola
Zamestnanecké benefity Nie je problém s čerpaním dovolenky Flexibilná pracovná doba
Slabé finančné ohodnotenie väčšiny zamestnancov Snaha o prechod na väčšiu procesne orientovanú firmu s mzdami na úrovni malej neúspešnej firmy
Spokojný zamestnanci = úspešná firma
Pohyblivy pracovny cas Samostatna kancelaria administrativnych pracovnikov
Sidlo mimo mesta Neadekvatne financne ohodnotenie Nadriadeni pracovnici maju nizke vzdelanie
Socialne vyhody,operacne vyhody
Pristup ku zamestnancom,nadriadeny system komunikacie,neprijatie negativnej spatnej vazby,ziadna ucta ku zamestnancom,ziadne kompetencie na veducich poziciach,nerealne plany.
Vypocut si aj nazor zamestnancov,zmenit direktivny sposob riadenia,viac ucty a ludskosti k svojim zamestnanco.,dat vacsie kompetencie na pozicie riaditelom pobociek,nastavit realne splnitelne plany.