Dobrý kolektív
Stres , neustále kontrolovanie , posielanie mailov s tým ako neplníme plány , napomenutia , odpočúvanie hovorov , neustály stres , nikdy vás nepochvália a ak áno nič nie je dostačujúce , žiadny výkon , stále robíme málo
Lákavá práca robiť pre Orange Slovensko? Nie. Tak prečo to neskúsiť. Rýchly pohovor, hneď prijatý. Medzi zamestnancami je veľmi milá a priateľská atmosféra. Zo začiatku všetko pekne ukážu a zaškolia. Na začiatku sú minimálne nátlaky, a je tam čiastočná pomoc od kolegov lídrov aj mentorov. Milé privítanie zo strany kolegov. V práci je možnosť kariérneho rastu do internetovej skupiny, kde to podla slov kolegov je už ale pomerne dosť náročnejšie. Možnosť práce počas víkendov a sviatkov. Firma ponúka možnosť robiť aj na brigádu, Pri splnený plánu je možne slušne zarobiť ale je to možne len na začiatku kým sa do planú nepridajú pevné služby (internet, TV, Migrácie...). Nakoľko potom to je už nezvládnuteľné plán splniť.
Zavádzajúce informácie na profesii. Pracovnú pozíciu vychvália a neuvedú náročnosť práce. Hlavnou nevýhodou sú určite vysoké a nesplniteľne nátlaky zo strany team leadra a koordinátora Call Centra, ktoré sa rapidne stupňujú a sú nesplniteľné. Team leader nepodá pomocnú ruku, a skôr vie demotivovať zamestnancov, stálymi e-mailami o nesplnení plánov, odpočúvaniam hovorov a kritizovaným chyb (žiadne pochváli), nedostatočným časom volania aj napriek tomu že zamestnanec robí maximum. Výnimkou nieje ani mesačná porada kde sa zobrazujú výsledky celej skupiny aj ich predaj, a samozrejme poznámky lídra a koordinátora k výsledkom niesu vždy prijemne. Podobne je to aj na ranných poradách kde sa vždy menujú ty najmenej úspešný. Maximálne zlý pracovný čas počas ktorého nieje priestor na osobný život.
Chápem že tlačíte na lídrov aby tím predával, ale nie vždy je to možné. Možno nastaviť menšie nároky a by Vám tam zamestnanec ostal aj dlhšie.
Sedavá práca , veľmi dobrý a nápomocný kolektív , základná mzda nie je najhoršia . Mmožnosti kariérneho rastu , pekné pracovné prostredie , možnosť nadčasov počas víkendov s príplatkami či motivačné súťaže ,bonusy . Výplata na čas , teambuildingy.
Časté nátlaky na psychiku . Takmer nemožné plnenie plánov na 100% . Nízke provízie z predaja , vysoká fluktuácia . Vedenie firmy vedie priam nezmyselnú politiku , žiaden výkon nieje pre nich dostačujúci . Ak je nadpriemerný očakávajú sa takéto a ešte lepšie výsledky každý deň , ak to tak nieje hneď je na človeka tlak prečk to nejde . Zamestnanci nemajú Služobné felefóny , či paušály ,čo by v mene takejto firmy ako je Orange mala byť samozrejmosť .
Odporúčam vedeniu zaviesť, podľa lojálnosti , vyhli by ste sa vysokej fluktuácii .
Časová flexibilita, nie najhoršie ohodnotená finančne, pracovná doba možná aj cez víkend s príplatkami, osobnostný rast
Veľká záťaž na psychiku, človek nieje pochváleny keď zvláda priemer, len keď ide tesne pod priemer, a keď ma viac ako priemer práce nikto mu to nepreplati, keď ma človek zlý deň hneď je pod tlakom od vedenia čo mu to nejde, čiže ľudia sú nepríjemný a dokonca aj šéf, není to ohodnotené spravodlivo, platené od času, kto sa nadrie nedostane na vrch spravodlivo iba podľa zákona za víkendy príplatky
Priatelsky, ludsky pristup nadriadenych, dobry kolektiv
Časová, psychická vyťaženosť
Kolektív, zaujimave motivacne sutaze, pekne kolegyne
Problemy s odmenovanim, nizka zakladna mzda, stare koberce