Recenzie, skúsenosti a hodnotenia zamestnávateľa Customer Center

2 Hodnotilo 27 užívateľov
1x
2x
2x
4x
15x
27 užívateľov už hodnotilo
27% zamestnancov firmu odporúča
20% zamestnancov hodnotí firemnú perspektívu pozitívne
Kultúra a hodnoty
11x
Kariérne príležitosti
10x
Vedenie spoločnosti
11x
Rovnováha práca – osobný život
11x
Benefity
11x
Zoradiť podľa:

Hodnotenie

Podľa odporúčania

Perspektíva firmy

Zobraziť hodnotenia od

Customer Center - 05.05.2020

Stres

Bývalý zamestnanec Pred 5 roky

Pozitíva firmy

Dobrý kolektív

Negatíva firmy

Stres , neustále kontrolovanie , posielanie mailov s tým ako neplníme plány , napomenutia , odpočúvanie hovorov , neustály stres , nikdy vás nepochvália a ak áno nič nie je dostačujúce , žiadny výkon , stále robíme málo

Bývalý zamestnanec Pred 6 roky Perspektíva

Pozitíva firmy

Lákavá práca robiť pre Orange Slovensko? Nie. Tak prečo to neskúsiť. Rýchly pohovor, hneď prijatý. Medzi zamestnancami je veľmi milá a priateľská atmosféra. Zo začiatku všetko pekne ukážu a zaškolia. Na začiatku sú minimálne nátlaky, a je tam čiastočná pomoc od kolegov lídrov aj mentorov. Milé privítanie zo strany kolegov. V práci je možnosť kariérneho rastu do internetovej skupiny, kde to podla slov kolegov je už ale pomerne dosť náročnejšie. Možnosť práce počas víkendov a sviatkov. Firma ponúka možnosť robiť aj na brigádu, Pri splnený plánu je možne slušne zarobiť ale je to možne len na začiatku kým sa do planú nepridajú pevné služby (internet, TV, Migrácie...). Nakoľko potom to je už nezvládnuteľné plán splniť.

Negatíva firmy

Zavádzajúce informácie na profesii. Pracovnú pozíciu vychvália a neuvedú náročnosť práce. Hlavnou nevýhodou sú určite vysoké a nesplniteľne nátlaky zo strany team leadra a koordinátora Call Centra, ktoré sa rapidne stupňujú a sú nesplniteľné. Team leader nepodá pomocnú ruku, a skôr vie demotivovať zamestnancov, stálymi e-mailami o nesplnení plánov, odpočúvaniam hovorov a kritizovaným chyb (žiadne pochváli), nedostatočným časom volania aj napriek tomu že zamestnanec robí maximum. Výnimkou nieje ani mesačná porada kde sa zobrazujú výsledky celej skupiny aj ich predaj, a samozrejme poznámky lídra a koordinátora k výsledkom niesu vždy prijemne. Podobne je to aj na ranných poradách kde sa vždy menujú ty najmenej úspešný. Maximálne zlý pracovný čas počas ktorého nieje priestor na osobný život.

Odporúčanie pre management

Chápem že tlačíte na lídrov aby tím predával, ale nie vždy je to možné. Možno nastaviť menšie nároky a by Vám tam zamestnanec ostal aj dlhšie.

Súčasný zamestnanec Pred 5 roky Odporúča

Pozitíva firmy

Sedavá práca , veľmi dobrý a nápomocný kolektív , základná mzda nie je najhoršia . Mmožnosti kariérneho rastu , pekné pracovné prostredie , možnosť nadčasov počas víkendov s príplatkami či motivačné súťaže ,bonusy . Výplata na čas , teambuildingy.

Negatíva firmy

Časté nátlaky na psychiku . Takmer nemožné plnenie plánov na 100% . Nízke provízie z predaja , vysoká fluktuácia . Vedenie firmy vedie priam nezmyselnú politiku , žiaden výkon nieje pre nich dostačujúci . Ak je nadpriemerný očakávajú sa takéto a ešte lepšie výsledky každý deň , ak to tak nieje hneď je na človeka tlak prečk to nejde . Zamestnanci nemajú Služobné felefóny , či paušály ,čo by v mene takejto firmy ako je Orange mala byť samozrejmosť .

Odporúčanie pre management

Odporúčam vedeniu zaviesť, podľa lojálnosti , vyhli by ste sa vysokej fluktuácii .

Bývalý zamestnanec Pred 6 roky

Pozitíva firmy

Časová flexibilita, nie najhoršie ohodnotená finančne, pracovná doba možná aj cez víkend s príplatkami, osobnostný rast

Negatíva firmy

Veľká záťaž na psychiku, človek nieje pochváleny keď zvláda priemer, len keď ide tesne pod priemer, a keď ma viac ako priemer práce nikto mu to nepreplati, keď ma človek zlý deň hneď je pod tlakom od vedenia čo mu to nejde, čiže ľudia sú nepríjemný a dokonca aj šéf, není to ohodnotené spravodlivo, platené od času, kto sa nadrie nedostane na vrch spravodlivo iba podľa zákona za víkendy príplatky

Súčasný zamestnanec Pred 7 roky Perspektíva Odporúča

Pozitíva firmy

Priatelsky, ludsky pristup nadriadenych, dobry kolektiv

Negatíva firmy

Časová, psychická vyťaženosť

Customer Center - 25.08.2018

Recenzia

Súčasný zamestnanec Pred 7 roky

Pozitíva firmy

Kolektív, zaujimave motivacne sutaze, pekne kolegyne

Negatíva firmy

Problemy s odmenovanim, nizka zakladna mzda, stare koberce

Súčasný zamestnanec Pred 6 roky

Pozitíva firmy

Kolektiv nadriadeny praca

Negatíva firmy

Vyplata