Raketový postup pre nových ľudí kým do toho nezačnú vidieť. Hlavne mladé ročníky majú veľmi veľkú šancu začať kariéru už ako manažér a s vedením ľudí či práci na predajni nemajú ani šajnu. Pre niekoľko ročne honenie ega je pre tuto omladinu naozaj výborná pozícia a štart kariéry v H&M. Výborná škola života. Zákazník má vždy pravdu a zamestnanci sú len panacikovia co si zliznu všetko pri pokladni.
Hodnoty aké prezentujú majú úplne v paži. Dávajú prednosť ľuďom z vonku najlepšie tým co nikdy v obchode nerobili. Platy za tú prácu ktorú musíme vykonávať je smiešna almužna. Ci je to manažment ci práca SA (po slovensky predavačka). Prednosť ma zákazník na pokladni sme dupani za zákaznícky servis ktorý nie je šanca robiť nemám čas sa venovať zákazníkom na ploche lebo mam bud plne kabínky alebo roznasam tovar ktorého chodí na mraky veľa alebo mi stojí rad ako v tescu na pokladni. Fyzicky aj psychicky veľmi náročná práca. Nezmyselné pravidlá, firma sa prezentuje ako zamestnávateľ snov. Po roku človek zisti ako to funguje. Buď si zvykne alebo vezme nohy na plecia a ujde. Fluktuácia je v BA najväčšia tam robí najväčší bordel práve hlavný podnik. Škoľte manažérov na ľudskosť. Zamerajte sa na lepší a väčší dosah zamestnancov. Dali ste nám toľko práce že to nestíha jeden človek na ploche hlavne keď sú Vianoce alebo štart sezóny. Vedenie v Bratislave je arogantne namyslene a neriešia veci na obchodoch na ktorých to práve môže padnúť. (hlavne mimo veľkých miest sme pre nich odpad len povinné číslo obchodu na mape) Pravidlá na to kde ma byt umiestnené pero či zošívačka máte dosť. Ale spraviť niečo pre zamestnancov co vám vyrábajú milióny na to nemáte čas. Vytvárate nezmyselné pozície. Obnovujete systémy ktoré nefungujú. Strácate tým dobrých ľudí hlavne starých zamestnancov.
Skúste občas čítať tie vaše super drahé prieskumy ktoré dávate robiť zamestnancom. Hľadajte ľudí medzi vašimi ktorých máte na predajniach už nejakú tú dobu. Hľadajte potenciál v koryte nie v blate z vonka.
Priateľsky personál, možnosť karierneho rastu, nové skúsenosti a vedomosti vo svete módy
Niekedy nedomyslený organizácia, nedostatok personálu
Zamest.zlava, flexibilita
Zamestnanec tam pracuje nad ramec moznosti, obchod ma vzdy malo zamestnancov, resp nechcu prijmat vela ludi, na jedneho zamestnanca je to naozaj vela, stale setrua na vsetkom a az neunosne. Je to firma bez podpory zamestnanca. Nie je to dlhodoba prespektiva, co je skada. Keby investovali do ludi, bol by to dobry zamestnavatel.
Mng je super na obchode, vzdy ustretovost. Mng pre Slovensko to je opak.
Príjemný a dobrý kolektív
Nevedia si stáť za svojim zamestnancom a pre nich neznamename už skoro nič sme len zamestnanci
Medzi pozitíva určite patrí skvelá tímová práca, každý každému vždy pomôže, vždy dobrá nálada, možnosť kariérneho rastu, dobré pracovné podmienky, vybavenie obchodu a zázemia je tiež fajn.
Myslím, že platovo nie sme ohodnotení tak ako by sme mali, či už predajní poradcovia alebo manažment, zbytočne “tí hore” menia veci, ktoré fungujú na veci, ktoré absolutne nedavaju logiku a sťažujú nám prácu.
Možný kariérny rast
Každý sviatok čo je v roku si musíme tak či tak odpracovať. Ak je napr. Sviatok 1.9 tak my zamestnanci si tych 8 hodín za ten sviatok musíme odpracovať tak že nám do celého augusta rozdelia tych 8 hodin. (8x nám pridajú v auguste po hodine naviac si odpracovať)
Flexibilný čas ,práca s ľuďmi ,rýchle zaškolenie príjemný kolektív , možnosť karierneho rastu
Nízke platové ohodnotenie, fyzická náročnosť práce, Manager tam môže byť naozaj každý ..., nadrábanie si sviatkov, Keď zistia že tam relatívne funguje aj s malo ľuďmi žiadneho vám nepridajú rovnakú prácu robia na rovnako veľkých obchodoch omnoho viac ľudí , záleží aj od toho na akom obchode sa nachádzate
Zlepšt platové ohodnotenie, pridať viac ľudí , Zrušiť odrábanie si sviatkov