Recenzie, skúsenosti a hodnotenia zamestnávateľa Invia

2 Hodnotilo 30 užívateľov
2x
4x
1x
3x
20x
30 užívateľov už hodnotilo
19% zamestnancov firmu odporúča
27% zamestnancov hodnotí firemnú perspektívu pozitívne
Kultúra a hodnoty
11x
Kariérne príležitosti
12x
Vedenie spoločnosti
12x
Rovnováha práca – osobný život
14x
Benefity
13x
Zoradiť podľa:

Hodnotenie

Podľa odporúčania

Perspektíva firmy

Zobraziť hodnotenia od

Bývalý zamestnanec Pred 9 mesiacmi Bratislava

Pozitíva firmy

kolektív

Negatíva firmy

Ak si chcete ušetriť nervy a čas, radšej sa Invii vyhnite. Najprv to vyzerá na školeniach všetko fajn, všetci sú na vás milí, naslubujú kde čo, koľko zarobíte atď, no realita je úplne iná. Už ako začnete volať začínajú zvyšovať nároky, máte plnú plochu ľudí, neviete čo skorej a do toho vás budú nútiť brať ďalších a ďalších a do toho bude na vás zle, že nestíhate a budete denne v strese. Teamleader sa tvári otrávene keď sa ho niečo spýtate a potom odpovie štýlom, že aj tak neviete čo robiť..ak niečo pokašlete firma za vami nestojí a všetko bude len na vás. Pre nich je tam zamestnanec len ďalší kus po ktorom sa vozia a je im jedno, že sa tam ľudia často striedajú, lebo sa vždy niekto nájde. Odmeny sú nastavené tak, že nemáte šancu si zarobiť viac a plánovanie zmien je úplne nelogické, nemôžete si vybrať ani dni kedy potrebujete voľno budú vás nútiť si to vymeniť s niekým alebo vám rovno dajú neplatené voľno. Prístup firmy je jeden hnus a fungujú len kvôli pár ľudom čo si nechajú skákať po hlave a robia im zadarmo po pracovnej dobe aj vo voľnom čase...

Bývalý zamestnanec Pred 9 mesiacmi Bratislava

Negatíva firmy

Ak si chcete ušetriť nervy a čas, radšej sa Invii vyhnite. Najprv to vyzerá na školeniach všetko fajn, všetci sú na vás milí, naslubujú kde čo, koľko zarobíte atď, no realita je úplne iná. Už ako začnete volať začínajú zvyšovať nároky, máte plnú plochu ľudí, neviete čo skorej a do toho vás budú nútiť brať ďalších a ďalších a do toho bude na vás zle, že nestíhate a budete denne v strese. Teamleader sa tvári otrávene keď sa ho niečo spýtate a potom odpovie štýlom, že aj tak neviete čo robiť..ak niečo pokašlete firma za vami nestojí a všetko bude len na vás. Pre nich je tam zamestnanec len ďalší kus po ktorom sa vozia a je im jedno, že sa tam ľudia často striedajú, lebo sa vždy niekto nájde. Odmeny sú nastavené tak, že nemáte šancu si zarobiť viac a plánovanie zmien je úplne nelogické, nemôžete si vybrať ani dni kedy potrebujete voľno budú vás nútiť si to vymeniť s niekým alebo vám rovno dajú neplatené voľno. Prístup firmy je jeden hnus a fungujú len kvôli pár ľudom čo si nechajú skákať po hlave a robia im zadarmo po pracovnej dobe aj vo voľnom čase...

Invia - 22.07.2024

Chaos

Bývalý zamestnanec Pred 9 mesiacmi Bratislava

Pozitíva firmy

Kolektív

Negatíva firmy

školenie, ktoré bolo v celku náročné, skúšanie, testy to všetko beriem, potom príde realita, kde už sedíš za PC a riešiš objednávky, keď niečo nevieš, teamleader na teba nemá čas alebo odpovedá štýlom, akoby si tam bol 5 rokov a ty aj tak netušíš, čo máš robiť, jediné o čo im ide, aby ste boli nonstop na zelenej a budú vám to vypisovať do skupín cez deň aj 20x, to že reálne potom nestíhaš riešiť tých klientov, urobiť ponuky, odprezentovať, predať a do toho riešiť incomingy, ktoré prichádzajú dosť často, ich netrápi, chaos a bordel vo firme, dochádzka sa plánuje dopredu dobre, že nie polroka akože načo ? Keď človek nevie, čo bude, keď potrebuješ voľno, musíš otravovať iných o výmenu, nelogické, bonusy nastavené tak, že reálne nemáš šancu ich dosiahnuť a tak zarábaš minimum. V tejto firme ma to veľmi sklamalo, aj voči zákazníkom nespravodlivé niektoré veci ako nevyžiadaný zájazd, ale peniaze už musíme dopredu pýtať od klientov , keď sa nevyžiada, smola musíš volať klientovi, že sa to nevyžiadalo, peniaze vám vrátime, otras, ako aj doriešovačky, ktoré vám padnú od iných kolegov, s jedným klientom riešia 10ti zamestnanci dovolenku. A ešte spomeniem, že ti budú vypisovať aj iní teamleadri aj SK aj CZ a ty nevieš, kde je sever, nastúpili sme 8 a po skúšobnej dobe ostali traja. Máš tu až príliš veľkú zodpovednosť na to, koľko sa tu zarába a ešte v Bratislave, niektorí tu robia nadčas a vo voľnom čase, takých táto firma potrebuje.

Invia - 13.04.2023

Poistenie

Bývalý zamestnanec Pred 2 roky Bratislava Perspektíva

Pozitíva firmy

Kolektív

Negatíva firmy

Nebudete upozornení na fakt, že poistenie voči zamestnávateľovi nieje na pól roka ale na dobu neurčitú , tak keď vás po sezóne prepustia je dosť možné že vám po pól roku vznikne nedoplatok . Určite vám nepovedia , že sa jedna o sezónu prácu .

Bývalý zamestnanec Pred 2 roky Bratislava Perspektíva

Pozitíva firmy

Pozitívne bolo že sme boli traja pri nástupe a sme boli mladý kolektív, aj počas školení. Nevadilo nikomu že som rodená maďarka pochopili čo som chcela povedať.

Negatíva firmy

Keď som mala pohovor tak bolo v poriadku nikomu nevadilo že som maďarka, ale keď som nastúpila na školenie zrazu začalo vadiť. Na konci školení posledný deň sa ma lektor spýtal či by som nevedela aj pre maďarskú Inviu na čo som povedala okej, nakoniec my dali prvý hovor s klientom čo bola nekonkrétna objednávka pri čom moji ďalší kolegovci dostali konkrétnu. Som bola celá šťastná že som zvládla prvý hovor, nakoniec pondelok mi povedal Team leader že to bolo fiktívne že poprosili ich kolegyňu aby zahrala že chce zájazd, to by ešte bolo v poriadku ale nasledovalo to celý cirkus. Teamleader povedal že nedajú ma pre slovenskú klientelu a mám ísť na školenie do Nitry nech pozrem spoje. Nakoľko ja cestujem až z Galanty tak som samozrejme finančne horšie na tom... Tak zavolala pani z Nitry s ktorou som sa rozprávala po slovensky, samozrejme podľa nej som bola perfektná len by trebalo preškoliť... Ale keď už prišlo k tomu či sa mám preškoliť v Bratislave tak už bol problém. Že sa mám preškoliť v Nitre čo je od môjho bydliska 60 km, a nemám žiaden priamy spoj a nenarodila som sa Bohužiaľ bohatou. Tak som povedala ak my to preplatia okej berem. Najprv povedali že preplatia mi cestu potom, za 10 minút bolo že to odmietli. Nakoniec vyhadzov kvôli tomu lebo nemám peniaze aby som sa školila na maďarskú MDA, resp. Pre vnútorný systém Invie a preto lebo mám slabý maďarsky prízvuk.

Bývalý zamestnanec Pred 5 roky Bratislava Perspektíva

Negatíva firmy

Nie som ten typ človeka, ktorý verí názoru druhých, tak som sa rozhodla pracovnú ponuku Invie prijať a vyskúšať to. Bola som pripravená na najhoršie a aj napriek tomu ma ešte veľa vecí nepríjemne prekvapilo. Kolegovia priam až primitívni (a to som za každú srandu). Pracovná doba nie príliš dobrá vzhľadom na zarobené peniaze. Vyššie pozície obsadzované niekym, kto tam pracuje polrok, čomu sa ani nedivím keďže fluktuácia je na maximálnej úrovni. Ak uvažujete nad prácou v Invii tak si to skutočne premyslite. Samozrejme sto ľudí - sto chutí, ale za seba teda môžem už rozhodne povedať, že nikdy viac.

Invia - 22.08.2019

„dobra firma“

Bývalý zamestnanec Pred 6 roky Bratislava Perspektíva

Pozitíva firmy

...fajn kolektív

Negatíva firmy

tie negatívne recenzie sú pravdivé

Invia - 21.06.2019

Invia - nikdy viac

Súčasný zamestnanec Pred 6 roky Bratislava

Pozitíva firmy

Asi len tolko ze mozem mat zajazd za lepsiu cenu -zlavy pre zamestnancov inak nic viac

Negatíva firmy

System firmy je hrozny a co sa tyka platu smiesny v porovnani s tym ako je clovek cely den v strese unahanany INVIA NEDOPORUUUUUCAM NIKDY VIAC

Pozitíva firmy

Dobré 2 kolegyne, to je všetko..

Negatíva firmy

No kde začať. Človek s nádejou na lepšiu prácu zostane citovo vyprahnutý po 3 mesiacoch. Ale zoberiem to od začiatku.. Recenzie na túto firmu sú hrozné, bohužiaľ sú aj pravdivé. Nastúpila som sem, pretože som očakávala, že si konečne nájdem stabilné zamestnanie a že aj zamestnávateľ bude fajn. Môžem si teraz hlavu o stenu trieskať, aká som bola naivná. Školenia boli síce zaujímavé, lenže je to také kvantum informácii, až z toho na konci dňa bolí hlava a na ďalší deň si človek nič nepamätá. Po týždni idete "naostro" volať s ľuďmi, roztraseným hlasom sa im snažíte predať dovolenku pričom si pripadáte ako totálny amatér. Samozrejme, je to jasné aj tým ľudom, že ste zase jeden z tých, čo niečo ponúka, avšak toto je ten lepší prípad - oni si zadali tú požiadavku na dovolenku. Keď ale ľudom poviete, že je to drahšie ako si oni naklikali na stránke (a nebavíme sa tu o rozdiele 10€) a už tú dovolenku nechcú, tak potom začnú prehováračky a kalerábiky do hlavy, aké je to výhodné atď, atď.. Ak ale ľudí takto neprehovárate, nastávajú od vedúcich otázky - ,,Prečo si klientovi neponúkla nejakú alternatívu, ktorá by bola pre neho aj dostupná?" .. Je veľmi smutné, že nech sa akokoľvek snažíte, v deň výplaty Vám zostanú len oči pre plač. Ešte smutnejšie na tom je to, že každý okolo Vás tým ľudom hovorí to isté čo vy, darí sa mu síce predávať, ale každý zamestnanec je pod takým neuveriteľným tlakom, a prečo to vlastne? PRETOŽE KAŽDÝ JE NAHRADITEĽNÝ!!! Načo je ale takýto tlak dobrý? Človek sa neustále musí rozhodovať v tej rýchlosti v hlave, aby tým ľudom nepovedal nejakú milnú informáciu, pretože potom môže nastať nejaká finančná penalizácia atď. Všetci sú kariéristi, chcú veľa predávať. Možno dakedy bola radosť tu pracovať, ale teraz to tak určite nie je. Zostávať na nadčasoch, ktoré nemáte platené, pretože musíte preberať toľko a toľko klientov denne. Je to proste hnus. A prečo som teda bývalý zamestnanec? Dostala som výpoveď hodinu pred koncom pracovného dňa, 5 dní po ukončení skúšobnej doby. Ako keby sa nevedeli rozhodnúť, či som pre firmu prínosom alebo nie. O dosť divnejšie je, že mi bola podsúvaná možnosť kariérneho rastu na junior teamleadera. Keď som to odmietla, tak som o 2 týždne na to dostala výpoveď. A vraj nemám také výsledky ako moji kolegovia? Každý sa snaží robiť maximum čo je v jeho silách. XYkrát som denne počula od klientov, že som milá, že sú radí že im nimi dopytované informácie rada preverím, atď.Avšak toto nikomu z vedenia nič nehovorí. Čím viac náborov každé 3 mesiace budú robiť, tým bude celé call centrum pustejšie, pretože postupne odíde každý! A na druhej strane som rada, že som tú výpoveď dostala, pretože sa mi v novom zamestnaní dýcha podstatne lepšie :).. Ja len želám trochu viac empatie každému z vedenia, potenciál tam je, ale dokým sa nezmení prístup tých, ktorí to môžu zmeniť.. Veľa šťastia všetkým čo tuto uzavrú pakt o zlých snoch po dobu trvania 3 mesiacov. Amen

Bývalý zamestnanec Pred 6 roky Bratislava Perspektíva

Pozitíva firmy

Kolegovia.

Negatíva firmy

Nastúpili sme dávnejšie na nábory bolo nás viac. Už na školeniach sa mi niektoré veci nepozdávali. Avšak som sa nenechala odradiť, dúfajúc že to nebude take hrozne. Psychologické odpovede a otázky boli ešte ako tak v pohode na presviedčanie klienta aby si zájazd kúpil cez nás a cez výhody invii. Keď sme nastúpili prichádzali prvý klienti. Prislo presviedčanie klientov , tvorba ponúk. Ak sa Vám podarilo predať zájazd bolo to super. Tešili ste sa na odmeny z predaja dalších služieb. Akú super výplatu budete mat... po doslova oddretom mesiaci som sa tešila na prichádzajúcu výplatu. Človek, ktorý tam pracuje tvrdo a nezastaví sa (nevravím len o sebe, dokonca tam boli aj kolegovia ktorý boli aj o niečo lepší ) tak ten človek dostal za to takú výplatu že si aj zaplakať mohol za všetky tie odpracované hodiny a dni kedy nestíhal ísť poriadne ani na obed alebo nešiel vôbec ale jedol za počítačom lebo mal práci vyše hlavy. Stres z hovorov ktoré boli samozrejme nahrávane ( čo je ok,beriem) a následne vypočuté teamleadrom a toto si mohol inak a toto onak a prečo čo sa stalo že si to nepredal... Ako bolo spomínané vyhadzovanie po skúšobnej dobe je pravda. Vedúci boli zjavne motivovaný len číslami nie výkonom jednotlivých zamestnancov. Neustály stres keď nestíhate ale musíte splniť dennú prebierku klientov a naháňať sa ešte viac a odchádzať so slzami v očiach . Áno to je Invia a platy v invii ! Ďakujem . Už nikdy viac. Táto práca mi zostane na pamäti až do smrti ako zlá skúsenosť s prácou. Samozrejme že ma aj niečo naučila . Ale pomer dobrých a zlých myšlienok na tuto prácu Sa nedá ani zrovnať. Každopádne obdivujem ľudí ktorí dôkazu fungovať v tejto práci a prajem im len to dobré a možno aby pouvažovali, či sú dostatočne ohodnotené ich skúsenosti vedomosti a šikovnosť s predajom.