Kolektív
Pred tým, ako som nastúpila som si čítala recenzie. Teraz už viem, že všetky boli bohužiaľ pravdivé. Školenie slabé- minimálna príprava na realitu, teamlidri nemajú absolútne čas, častokrát vam nemá kto pomôcť, plat slabý. Neodporúčam
Dobry podnikatelsky koncept
Novy zamestnanci su brani ako cisla, od zaciatku nastupu sa clovek na pobocke citil ako na pritaz. Prvy tyzden su skolenia ktore maju pripravit cloveka na konkretnu pracu. Koncept skoleni mi prisiel vsak slaby a vela veci sa ani neprebralo. Viac by cloveku pomohlo sediet den dva priamo pri dobrom predajcovi, aj ked pripustam ze to mu moze byt neprijemne. Po tyzdnovom skoleni je clovek hodeny do vody. A nie je to sranda. Aj napriek skusenosti s pracou s ludmi som sa citila neskutocne pod tlakom. Skusenejsi kolegovia aj ked chceli pomoct tak nemali cas pretoze boli enormne zahadzani vlastnou robotou s nonstop vyzvanajuci telefonmi. Od teamleadra som niekolko krat dostala odpoved: prepac, nemam na teba cas. Co si myslim ze je trochu smutne ak si chcu zamestnancov udrzat. Bohuzial od zaciatku mi bolo jasne ze velmi si ich udrzat nechcu. Stale nam bola pripominana skusobna doba a nutnost byt co najlepsim. Za tych par tyzdnov co som tam posobila dalo vypoved 5 ludi, nikto sa nad tym ani nepozastavoval, je to tam velmi bezne.
....
Ako človek čo tejto firme obetoval kúsok života vidím, že na každej recenzií je kus pravdy, či už na tej negatívnej alebo tej pozitívnej. Táto firma má skvelý potenciál byť nielen najlepším poskytovateľom výberu dovolenky ale taktiež aj byť najlepším zamestnávateľom. Bohužiaľ firma akoby prestala vnímať a počúvať ľudí čo a za posledné roky premleli firmou, a že ich nebolo vôbec málo, len si idú tvrdo za svojimi cielami a číslami, ktoré nedokážu naplniť pretože nemajú spolahlivých zamestnancov. Ale to, že vo firme je priemerná výdrž zamestnanca asi mesiac si môžu sami. Nehovorím, že každý človek čo sa uchádza o prácu je 100%tný, to si určite nemyslím, ale bola som viacnásobne svedkom ako Invia pustila alebo v mnohých prípadok aj sama vyhodila zamestnanca o ktorého by sa iné firmy trhali len kvôli tomu že sa nebáli vyjadriť k tomu, že Invia nefunguje tak ako by mala a že by mohla lepšie. S každým systémom odmenovania ako aj s pracovnou náplňou sa dá vždy pracovať a upraviť, firma by sa mala ale na prvom rade zamyslieť nad niečím úplne iným a vyriešiť to. A pri tomto ako to píšem, verím, že aspoň jeden človek z vedenia toto práve číta a zamyslí sa nadtým. Píšem to z pohľadu Bratislavského pracoviska - je treba vymeniť osoby pracujúce na vyšších postoch pretože tam jedna osoba dostala do ruky viac moci ako mala dostať a spôsobila obrovskú púšť. Táto osoba nieje vyslovene zlá, len je ťažké ju pochopiť a jej pracovné postupy, názory, prístup a samotná osobnosť firme veľmi uškodila a nerozumiem tomu ako si to niekto doteraz ešte neuvedomil a nič s tým neurobil. Takže, opakujem sa, firma má skvelý potenciál, práca je zaujímavá len momentálny nepríjemný, vyprahnutý a tak trochu smutný stav v tejto firme by mal byť veľkým výkričníkom aby sa zmenilo vedenie samotné alebo minimálne ich prístup. Ich heslo "každý je nahraditeľný" akosi nepreukázalo dobré výsledky ani pre ľudí a ani pre firmu tak je načase to heslo zmeniť a vdýchnuť do firmy opäť nový život, nové nápady, lepšiu atmosféru, lepší prístup a bude tam opäť tak dobre.
Hneď v úvode je kopec školení, ktoré plynule prechádzajú do praxe. Zo začiatku mi trvalo sa zorientovať ale treba si nájsť svoju motiváciu a svoj sposob práce. Kolektív je tu naozaj príjemný a priateľský. Je tu kopec možností sebarozvoja aj pokračovacie školenia. Kto chce a prejaví záujem je možnosť aj postúpiť a stať sa napríklad lídrom a mať svoj tím. Okrem iného je dobré aj, že sa moze clovek pozriet do zahranicia a máme aj platene dni volna navyse.
Praca na sezony a s ludmi je naozaj narocna.
Práca v Invii, je veľmi zaujímavá, pestrá, no nie je pre každého. Pracujem tu už niekoľko mesiacov a musím uznať, že spoločnosť ponúka nie len kariérny, ale z vlastnej skúsenosti môžem povedať, že aj osobnostný rast. Je dôležité disponovať dobrými komunikačnými vlastnosťami, vedieť sa obracať v každej situácií, pretože to si práca s ľuďmi vyžaduje. Napriek tomu, že začiatky nie sú nikdy jednoduché, Invia zabezpečuje bezplatné školenia a zaučenie, za ktoré by si iné firmy pýtali horibilné sumy. Treba dať tomu čas a všetko sa pohne tým správnym smerom. Ak ste šikovný, dokážete si na odmenách zarobiť nie malé peniažky a veľa precestovať. Celé je to len o tom, nezľaknúť sa a systematicky si prácu rozdeliť - vyhnete sa stresu. (teda aspoň mne to pomáha :) ). V neposlednom rade by som chcela vyzdvihnúť vedenie a kolektív, sme jeden veľký tím, na ktorý sa môžem stopercentne spoľahnúť. Keď nastane problém, nikdy mi nikto nepovedal nie, nepomôžem ti. Ja som v svojej práci spokojná, dokážem si slušne zarobiť, spoznať veľa nových ľudí a kariérne sa posúvať. Záleží na každom predajcovi, ako sa k tejto pozícií postaví. Či je to chuť pracovať alebo len si odrobiť svoje...
Každá spoločnosť má svoje chybičky, ale je to len o vašom postoji a o tom, akú si tu prácu VY spravíte.
V spoločnosti ma čaká 3. letná sezóna, čo asi vypovedá samo o sebe. Prístup firmy k zamestnancom je práve tým, čo hodnotím ako najväčšie pozitívum. Predovšetkým v zmysle prístupu nadriadených, ktorí človeka nikdy nenechajú, aby sa v tom ,,plácal" sám. Úprimne, v začiatkoch som bola presne ten typ vystrašeného nováčika, ktorý si neveril a myslel si, že na to nemá, moja nadriadená ma ale podržala, čo robí do dnes. Rovnako ako kolegovia, s ktorými si radíme aj ohľadom práce, radšej sa však cez obednú pauzu vyvalíme na terase a podebatujeme a všetkom možnom (tiež sme len ľudia :) ) Práca je určite náročná, ako každá práca s ľuďmi, ale nevidím v tom žiadnu tragédiu. Na akciách, ktoré si robíme (mnoho z nich hradí firma) má človek dosť priestoru, aby si vyvetral hlavu a uvedomil si, že je to práca ako každá iná, sú lepšie dni aj horšie. Všetko je to len o človeku, či čaká, že mu nejaký zamestnávateľ prestrie červený koberec a bude ho prosiť, aby u neho pracoval, alebo sa človek cca orientuje v tom, ako funguje dnešný svet a uvedomí si, že v máloktorej firme sa o neho takto postarajú. Mne osobne teda v predchádzajúcich zamestnaniach nikto neplatil školenia a to aj mimo SR, nerobil nám chaty a večierky, či tímové akcie, nemala som nadriadených, s ktorými by som si mohla len tak pokecať alebo sa zasmiať. A platovo? Do každého zamestnanca sa vloží maximum na to, aby sa mu darilo. A to nie len na úvodných školeniach, ale aj priebežne, kedykoľvek má dotyčný záujem. Potom je možné si pekne zarobiť. napríkad aj na dovolenku, ktorú si potom vyberiete naozaj odborne :)
Denno denná kominukácia s ľuďmi vie dať zabrať.
Ocenujem perfektne zostavene skolenia a cas, ktory investovali do mna, cloveka, kt. nemal ziadne skusenosti s cestovnym ruchom. Skolenia zdarma a na urovni, za ktore by som inde investoval nemale peniaze. Vela som sa naucil, co je to praca s ludmi a klientami, dalo mi to novy pohlad na cestovny ruch ako to funguje, nie je to lahka praca, vela informacii na zaciatok, ked nemate skusenosti v obore a najma praca s ludmi/klientom. Ak si sikovny, chces a vies predavat, vies si aj fajn zarobit. Samozrejme v dnesnej dobe vas maloktory zamestnavatel bude dotovat, ak mu neprinasate zisk, sam som to pochopil az som zacal podnikat, sranda to nie je :)) Odmenovaci system bol postaveny na fixe a odmenach z predajov, teda zaviselo od tvojho vykonu, co malo svoje vyhody i logiku. Ak chces zarobis, ak nechces, nevies robit, zarobis malo - prestanu ta dotovat, je to vzdy o tebe. Zazil som super kolektiv, medzinarodne Invia akcie, obcas pocestoval:) Vnimal som Inviu ako velmi dynamicku spolocnost, stale sa nieco nove vyvijalo, drzim palce byt jednotkou na trhu i nadalej
s klientami to lahke veru nie je , ale to asi v kazdom obchode ;)