korektný prístup k zamestnancom, dodržiavanie zákonníka práce
nízky plat na Bratislavu, chýbajú ľudia na predajni, potom sa nestíha zamestnanci sú z toho nervózny a je vysoká fluktuácia
nešetriť na zamestnancoch za každú cenu
pracovny cas, prestavky, volne sviatky a vikendy, praca, bohata firma s buducnostou, benefity
plat, nezaujem o riesenie problemov, slaba komunikacia s nadriadenými, 8,5hod pracovny cas, karierny rast
viac komunikovat o problemoch a riesenie problemov
Kratky dlhy tyzden (ale nie je to tak stale), kolektiv je fajn a to je asi tak vsetko...
Velmi slabe platove ohodnotenie, firma nepreplaca prezcasi, stale pod stav zamesnancov, clovek robi 2 az 3 funkcie za tie iste peniaze, ziadny karierny rast...
Firma je fajn ak sa jedná o začiatok vašej kariéry. Vhodná na získanie pracovných návykov, avšak prehnané hodnotenia nečakajte. Politika firmy je pre slovensko obvyklá. Nájsť tenký ľad na ktorom bude firma prosperujúca t.j. zoptimalizovať plat so stále radtúcimi mesačnými plánmi.
Nezvyknú oceniť prácu nad rámec, Vaše nápady sú im ukradnuté. Či už prídete s propagačným nápadom, ktoré použijú, alebo vypátrate ukradnutý telefôn, je im to vo väčšine prípadov jedno.
Na pracovisku bolo v lete prijemne chladno a v zime teplo
Nespravodlivy system odmenovania, Nemoznost karierneho rastu, Nutnost plnit plany “cez mrtvoly” Nenazrate vedenie Zamestnanecke benefity nad ramec zakona : ovocie raz za mesiac a kava v kuchynke Platove rozdiely v ramci Slovenska Podmienky pre cerpanie paragrafu porusujuce zakon V pripade ak jeden mesiac zarobite, druhy mesiac pride taky plan, ze nezarobite nic. Nezaujem vedenia riesit podnety zamestancov Ako start do zivota nie zla praca. Ale s takym pristupom, tam nikdy odbornikov mat nebudu :)
Zacat si viac vazit ludi, ktory robia na vase drahe auta a predrazene saká
-prozakaznicky pristup
-vyrazne regionalne rozdiely -slabe benefity -ziadny karierny rast
Spokojný zamestnanec urobí viac ako traja nespokojní. (Henry Ford)
Vzdelávanie sa, školenia, kolektív, možnosti
Prístup nadriadených, nekompetentnosť a neznalosť niektorých zamestnancov, príliš veľké ustupovanie zákazníkom, aj keď nie sú v práve, nezastanie sa zamestnancov aj keď sú v práve
Viac vzdelávať zamestnancov eshopu a callcentra, viac dohliadať na prácu vedúcich