Recenzie, skúsenosti a hodnotenia zamestnávateľa Prima banka

2 Hodnotilo 36 užívateľov
7x
4x
7x
1x
14x
36 užívateľov už hodnotilo
42% zamestnancov firmu odporúča
43% zamestnancov hodnotí firemnú perspektívu pozitívne
Kultúra a hodnoty
24x
Kariérne príležitosti
24x
Vedenie spoločnosti
24x
Rovnováha práca – osobný život
24x
Benefity
24x
Zoradiť podľa:

Hodnotenie

Podľa odporúčania

Perspektíva firmy

Zobraziť hodnotenia od

Prima banka - 13.07.2018

Primabanka

Súčasný zamestnanec Pred 6 roky Žilina Perspektíva Odporúča

Pozitíva firmy

Pracovný kolektív, pracovná doba, spôsob realizácie pracovných úloh

Negatíva firmy

Problém s parkovaním súkromných vozidiel zamestnancov

Súčasný zamestnanec Pred 6 roky Žilina

Pozitíva firmy

veľmi milý a dobrý prístup k svojim zamestnancom

Negatíva firmy

žiadne

Bývalý zamestnanec Pred 6 roky Žilina Perspektíva

Negatíva firmy

Pracovne prostredie. Beru ludi ako cislo, ziadne socialne citenie.

Bývalý zamestnanec Pred 6 roky Žilina Perspektíva

Pozitíva firmy

širokospektrálny záber náplne práce čo napomáha človeku naučiť sa veľa nového

Negatíva firmy

žiadne benefity pre zam., nepodporované školenia, len forma samouka, kvalita práce ide na úkor kvantity, zlá/chýbajúca vnútorná komunikácia, slabá podpora, chýbajúca motivácia a slabé finančné ohodnotenie

Bývalý zamestnanec Pred 6 roky Žilina

Pozitíva firmy

Pekne ohodnotený výkon, avšak krátený o všetko možné, čo sa len dá.

Negatíva firmy

Veľmi slabá kvalita zamestnancov na najnižších pozíciách. Do týchto radov sa dostávajú zamestnanci, ktorí nie sú podľa môjho názoru kvalitne preškolení a dostatočne vzdelaní v obore, ktorý majú vykonávať. V dôsledku toho potom zamestnávateľ rieši viaceré zbytočne vzniknuté stažnosti.

Súčasný zamestnanec Pred 6 roky Žilina Perspektíva

Pozitíva firmy

Príjemne pracovné prostredie na pobočkách

Negatíva firmy

Neprispôsobivost aktuálnym podmienkam platovým, niekoľko rokov nezvyšovali platy, neustále poddimenzovanie počtu pracovníkov na pobočkách, co vedie k neustálemu stresu a tlaku pracovníkov pobočiek, poddimenzovanie pracovníkov na centrále, to vedie k vysokej fluktuácii, väčšina ľudí je nových, nezaučenych, čo vedie k nízkej kvalite práce. Pracovná doba ako v stredoveku, namiesto vytvárania príjemného prostredia sú nastavené striktne podmienky bez ohľadu na ľudí a hlavne matky, každá chýbajúca minúta v pracovnej dobe sa musí nadrobiť, ale nadčasy sa nepreplácali a neexistuje ani náhradné voľno. Ak potrebujete ísť k lekárovi, tak je to podmienene tým, ze príde niekto zastupovať... čo často nie je možné. V júni nevieme ako si budeme čerpať letné dovolenky... ako to maju riešit rodiny s deťmi, keď musíte min 2 mes. vopred zaplatiť tábory aj dovolenku... vraj musíme byt kolegiálni. Sociálny program žiadny. Ak chcete ísť k lekárovi alebo na dlhšie vyšetrenie, musíte si zobrať dovolenku, celodenný lekár nie je akceptovateľný.... niečo podobne som za 25 rokov v bankovníctve nezažila. Práca je fajn, ale tie podmienky sú hrozné...

Odporúčanie pre management

Komunikovat s pracovníkmi, ľudia nie sú stroje ani bábky, nepoznám nikoho, kto nechce z firmy odísť...,smutné...