...
Podaktorí vedúci si myslia že sú bohovia a nič nevedia okrem dirigovania šikanovania
Dobré platové ohodnotenie, možnosť vybrať si pracovnú dobu
Málo hodín do mesiaca
Vyplata chodi na cas, poctivo odvadzaju odvody.
Okrem obdobia hodnotenia manazerov su k zamestnancom nespravodlivo prisni, maju obrovske naroky, ked niekto vypadne, nevezmu sa nepomozu - tahame vsetko sami, ignoracia bezchybnej prace, pri mensej chybu z toho uz robia vedu a davaju najavo, ze vsetci pod manazermi su lahko nahraditelni a v podstate nepotrebni. Velmi slabe fin. ohodnotenie za toto vsetko, aj ked sa stale tvrdi o zvysovani, akosi ho nepocitujeme. Chyba podpora od nadriadenych - zakaznici si casto riesia svoje komplexy prave na zamestnancoch, ktori to tisko musia trpiet a nadriadeni si sedia v kancloch "mimo realitu". Jedina podpora je tu zo strany kolegov, pretoze si prechadzaju tym istym. Samozrejme to neplati pre kazdeho manazera, su aj taki, ktori skutocne vedia ako riadit svoj team.
Prístup nadriadených Kolektív
Práca za pokladňou - veľká zodpovednosť s peniazmi, usmievanie na zákazníkov ktorí nadávali pokladníkom za niečo za co nemohli napr. ZLÁ cena pri tovare na predajni
Zľavy pre zamestnancov
Nemozem ist na toaletu ked potrebujem, financne ohodnitenie
Plat na čas
Veľká Fuktuacia zamestnancov a ako sa vraví radšej raz zažit ako stokrát počuť.
viete si nájsť dobrý kolektív
vedenie obchodu sa absolútne nevedia správať k svojím zamestnancom ( treba asi spraviť školenie slušného správania sa voči zamestnancom), zamestnancom dávajú toľko roboty že ani 5ti by to za jednu smenu nestihli, sami nerobia nič len sedia v kancelárií. Nehovorím o tom aké harmonogramy sa robia že je jeden človek na smene max 2 a tí majú robiť všetko. Nehovorím o tom ak je niekto na PN alebo OČR to už ste tam absolútné sám, nikomu sa nedá smena prehodiť aby tam bol aspoň ešte niekto. Lebo ty to zvládneš aj sám 10 robôt ..10tich ľudí . A keď je niečo zle samozrejme za všetko môžete vy.
školenie slušného správania voči zamestnancom, sú tak isto ľudia ako vy. Viac pomáhať na obchode nie len sedeť na r...