Ambícia sledovať inovácie. Premerný počet benefitov. Komunikácia vedenia so zamestnancami.
Platové hodnotenie. Zastaralé aplikácie, procesy a myslenie jednotlivcov. Niektorý vedúci.
Prehodnoťte niektoré B-2 a B-1. Sú tam dlho a pritom nevedia ani svoju prácu dobre. Ich výsledky a výhovorky hovoria dosť. Nastavte im ciele, keď to nesplnia tak možno sa treba posnažiť ich motivovať viac. Keď ani to nepomôže, zamestnať niekoho schopnejšieho na miesto vedúceho. Obyčajných zamestnancov možno poteší aj zmena niektorých benefitov. Občas im možno aj dajte vedieť že si ich prácu vážiťe, niekedy aj malá drobnosť urobí veľa. Oceňujem interné kurzy ale chýbajú aj externé školenia. Hlavne nešetrite na kvalitných ľuďoch keď chcete ísť s dobou a sledovať inovácie.
Ľudia, sú super. Majú kopec nápadov, ako veci zlepšiť.
Občas vahám, či to ide správnym smerom. Deje sa tu kopec vecí, všetci inovujeme, len sa bojím, že tempo, ktorým nás doslova ženú manažéri je neudržateľné :(
Nekonecne moznosti sebarealizacie, super kolektiv, dynamika, ludsky pristup, neformalne prostredie
Vsetko sa mi paci
kratsi pracovny cas, callio karta
sedenie open space, problemove parkovanie
Chýbajú mi len niektorí kolegovia
Čím začať? Nič nefunguje, načo sme sa sťahovali, keď si aj tak v novej budove nemáme kam usadiť nových kolegov? Všetko sa mení, v tom by nebol problém, ale tí tam hore by si mali konečne uvedomiť, že na biednych základoch stabilný dom nepostavia!!!
Rozmýšľate vy tam hore, keď rozhodujete? Kedy ste si naposledy vypočuli názor obyčajného zamestananca? Vravíte, že sa firma chce pohnúť dopredu, ísť spolu s trhom... ale kedy sa pohnete aj vy? Čo ste vy urobili pre zamestnancov? Na výlety s maklermi, nezmyselné projekty, ktoré aj napriek niekoľkoročnej snahe neprinášajú žiadny vysledok, na to peniaze sú. Ale čo z toho majú ľudia? Makaju niekedy 10-12 hodín denne, skoro zadarmo, ani len ten nadčas im nepreplatite!
ochota kolegov okolo urobit z mala spokojnych klientov, mzda na cas
casta zmena podmienok pri administracii procesov, obchadzanie fungovania zakladnej agendy, nedostatok zamestnancov na taziskovych pobockach, nizke povedomie o produktoch medzi zamestnancami pri prvom kontakte s klientom, deficit pravidelnych treningov tychto zamestnancov, slaba komunikacia s oddeleniami, zdlhavy proces ziskavania mnozstva benefitov
V prvom rade zabezpecte kvalitny a vyskoleny zakaznicky servis, az potom cibrite system vyhod a benefitov, pretoze ak klient z ludnateho regionu PK+SC pride na kontaktne miesto alebo vola na call centrum, byva to horsie ako casenky u lekara. Ako je mozne, ze na prioritnej pobocke pracuje v centre mesta jedna osoba, na reprezentativnej pobocke v nakupnom centre pracuju 2-3 zamestnanci a cakanie sa zvykne tak natiahnut aj na hodinu a viac? Namiesto toho, aby operatorka linky zistovala od kolegov moznosti riesenia, posle cloveka na tieto pobocky, kde mu povedia, ze danu vec nevedia riesit. Urobte s tym nieco, firma ma dobrych zamestnancov, no ak premrha tento ludsky potencial, nebude mozne hovorit o progrese. Takto to vyzera ako pozastavenie sa niekde v minulom storoci.
Prijemny kolektiv, casova flexibilita prace, mnozstvo benefitov
Komunikacia
- mimopracovne aktivity - kolegovia
- vsetko je zastarane... od pristupu ludi (ved to takto funguje od 1999, nemam dovod to menit...) az po technicke vybavenie. - pristup k zmene niektorych ludi
Dajte ludom dychat a pocuvajte viac. Vo firme pracuje kopec sikovnych ludi, ale system schvalovania cohokolvek je katastrofálny. Chcete menit veci, spôsob prace... ale zabudate na ludi. Ako dlho si myslite, ze budu ľudia nasledovať tych pseudo manazerov, kt. su vo firme desiatky?