dobra komunikacia medzi oddeleniami, dobry informacny system formou intranetu
slaba prosperita/rast, nelakava jedalen
podpora vzdelania
Socialne vyhody,operacne vyhody
Pristup ku zamestnancom,nadriadeny system komunikacie,neprijatie negativnej spatnej vazby,ziadna ucta ku zamestnancom,ziadne kompetencie na veducich poziciach,nerealne plany.
Vypocut si aj nazor zamestnancov,zmenit direktivny sposob riadenia,viac ucty a ludskosti k svojim zamestnanco.,dat vacsie kompetencie na pozicie riaditelom pobociek,nastavit realne splnitelne plany.
Zaujimave skolenia
Neustaly tlak na zamestnancov
Kolektiv
Finančné plány častokrát nesplniteľné,hektika,nizky plat,zla pracovná doba
Firma je druhou najväčšou bankou na Slovenku, čím má svoje meno a veľa klientov. Pre nás zamestnancov bolo dobré tam pracovať, kedže sme mali množstvo benefitov.
Negatívna pre mňa bola nadmerná administratívna práca, veľa klientov počas dňa a nepreplácané nadčasy každý deň približne dve hodiny.
Treba si uvedomiť pozíciu na akú človek nastupuje. Retail je predajna pozícia, áno treba predávať a plniť Kpi. Za to dostane zamestnanec pravidelný a nie malý plat, provízie, kvartálne odmeny, rôzne súťaže, motivačné odmeny, dni voľna naviac, školenia, teambuilding… Jednoducho povedané práca v korporáte a akciovej spoločnosti, kde cieľom podnikania je zisk.
Niekedy nedomyslené zmeny, nedotiahnuté systémy na prácu, nedostatočne zaškolený personál.