dozvies sa ako dlho si meskal z pauzy lebo manazer uz ma davno email :))
nieco ako vw za pasom ale v office! :))
výplata načas.
Nesplniteľné požiadavky na zamestnancov, práca v US hours. Berú sa ľudia, ktorí predtým nerobili v IT a nevedia kde je sever a to je obrovská chyba bez predchádzajúcich skúseností. Ak idete na WC bez plánovania alebo neohlásene, tak máte z toho problém, prípadne padáka. Nemôžete prísť ani o minútu neskor z prestávky, prípadne meškať do práce. SVK management? Aký preboha, oni skáču ako amíci pískajú, za vlastný názor máte padáka. Práca sviatky/víkendy, žiadny voľný čas a osobný život.
Tréning a nesting trval 6 týždňov, kolegovia a support bol veľmi ústretový, chápali, že sme noví a každý sme z iného prostredia.
Manažérka bola na mne zasadnutá od začiatku, po 2 týždňoch v produkcii ma vyhodila s tým že "nerobím čo mi povedala" manažérka, čo nikdy nerobila agenta, nevie o práci nič, na všetko sa musela pýtať, od prvého dňa sa ku mne správala ako keby som bola vo firme už rok. Keď ma vyhodila mala som najlepšie výsledky v tíme a pozitívny feedback od zákazníkov. Dovolila som si vziať si prestávku na 4 minúty, pričom som mala povolené len 2 minúty a okamžite mi ukončila pracovný pomer. Nechoďte do tej firmy, neoplatí sa to za ten stres.
- jednoduchý výberový proces, prídete na assesment day a prakticky hneď, resp do druhého dňa viete či ste uspeli - mzda vyplácaná načas - fajn kolektív
- obrovská fluktuácia, za ktorú si môžu v AT&T sami - neplatené nadčasy a v prvom rade zbytočné nadčasy. Už počas tréningu od vás čakajú, že ostanete hodinu, dve navyše zadarmo, po zaučení kľudne nemusíte skončiť o 1, ale aj o pol 2 nadránom alebo neskôr - hodnotenie vašich výsledkov už počas tréningu. Na jednej strane od vás nevyžadujú znalosti z oblasti IT/Telco, ale hodnotia vás od prvého dňa, pričom ste v skupine s pokročilejšími - výsledok hodnotenia je taký, že najskôr si všetci ostatní zamestnanci vyberú dovolenky a vám nováčikovi nechajú pár rozhadzaných dní na jeseň, kedy MUSÍTE čerpať dovolenku,ale aj to, že vám určia zmeny do 1 v noci
skvely medzinarodny team, mala som stastie na team lidrov, benefity, kazdorocny rast mzdy, bonusy
snad to najhorsie su zakaznici. bavia sa s vami ako s handrou. ziapu po vas lebo SALES im nasluboval hory-doly. ked nemate technika ktoreho mozete poslat do 3 hodin. (zvycajne je to tyzden) nezmyselne metrics, negativne hodnotenie od zakaznikov neraz patriace inemu agentovi. ak vam firma neschvali planovanu dovolenku zaciatkom roka - zabudnite. pri troche stastia si vdaka sviatkom polepite nejake dlhe vikendy. nocne sluzby - si predstavte, ze na vas krici frustrovany zakaznik o 4.30am. hovory jeden za druhym. povinne nadcasy. fluktuacia zamestnancov. velmi mizerne sance sa vo firme posunut. a "the extra mile" zvycajne znamena, ze vas zakazni
Moznost prace z domu, zamestnanecke benefity- rozne bonusy- vsetko co moze klasicky korporat ponuknut
Setrenie nakladov na ukor radovych zamestnancov, ziadny rodinny zivot, zavadzanie automatizacie
Na pozícii Customer Care Representative som robila skoro rok. Bola to moja prvá práca a tak som ju nemala s čím porovnať. Budova v Lakeside je skvelá, dobré jedlo, kaviareň dole tiež super, všetko moderné. Mala som šťastie na skvelý tím a dobrú manažérku. Veľa ma to naučilo, ako pracovať samostatnejšie, ako funguje korporát, ako komunikovať s ľuďmi a tiež ma to posunulo ďalej do lepšej práce. Spomienok nespočetne, dobre to vyzerá na CV a dalo by sa prejsť aj na iné pozície, keby som chcela. Takže aj tí, čo hovoria, že sa tam nedá nikam posunúť - dá sa, len treba porobiť aspoň rok a môžte ísť aj na iné oddelenia. Benefity, pracovné taxíky etc.
Začnem tým, čím každý - práca v noci. Prvých pár mesiacov to bolo fajn, no niekedy bolo ťažké organizovať si nákupy a doktorov. Žiadna flexibilita, neustále pod kontrolou, či pracujem ako mám. Nehorázne metriky, ktoré by sme mali spĺňať, no reálne ich vedenie len sťažuje. Vykonávanie práce aj za iné oddelenia - bez extra platu - aby naše metriky vyzerali aspoň trochu lepšie. Repetitívna práca. Nezmyselné procedúry. A zákazníci ma doteraz strašia v snoch. Ale treba zažiť, odvtedy som priam ukážkový zákazník.