nadnárodná firma
Vedúci pobočiek vytvárajú bariéru medzi tokom informácií smerom k managementu.
Zamerať sa na správanie vedúcich pobočiek ku zamestnancom, zneužívajú svoje postavenie.
vstupná prezentácia, školiaci proces, zázemie spoločnosti , pracovné prostredie
nedostatočna spätná väzba na managerov prevádzky
Prosím Vás zaujímajte sa aj o to, prečo na niektorej predajni sa vystriedalo za tri roky na desiatky zamestnancov a brigádnikov asi to nebude len tak pre nič za nič.
nic
vela roboty za malo penazi
Pomerne ľahká práca, bonusy na nákup oblečenia
Kolektív, pracovný čas je maximálne nepresný q nedá sa spoľahnúť na odrobené hodiny ktoré máte dohodnuté
Pekne oblečenie a dobre vypredaje
Ked boli výpredaje nestihali sme sa ani napit. Mali sa posilnit stavy
Firemná kultúra, ochota managementu prijať podnety od nižších zamestnancov, firemné benefity ktoré neposkytuje veľa zamestnávateľov.
Neochota riešiť nespokojnosť zamestnancov na najvyšších pozíciách predajne nakoľko sa radšej použije typ každý je nahraditeľný.
Prehodnotenie výmeny pozícií na manažérskych pozíciách nakoľko nie príliš zodpovedajú požiadavkám pobočky a zamestnancov.