Výborne školenia, zaujímavé produkty, skvelí ľudia mimo domácu pobočku.
Predražené produkty, zlý kolektív, závisť medzi kolegami a zneužívanie zamestnanca na prácu.
Chodiť na pobočky, ale nie len k regionálnej riaditeľke na kávičku, ale pozrieť sa priamo do haly, kde sedia všeobecní bankári, dovoliť doplniť dostatok ľudí, aby práca na pobočke bola efektívna, aby si zamestnanec mohol robiť svoju prácu podľa pracovnej zmluvy a nie aby bol zneužívaný, kvôli nedostatku pracovníkov len na prácu na pokladni!!!!
výhoda veľkej korporácie, benefity pre zamestnancov, bonusový systém, priateľský prístup
na oddelení chýba kouč, meniaca sa pracovná náplň
Vo firme je vela benefitov, je to ferova firma ak sa clovek snazi dostane prilezitost ist na lepsiu poziciu
Nic
Nefinančne benefity Flexibilná pracovná doba
Katastrofálne platove ohodnotenie Obmedzene moznosti karierneho rastu Vedenie mimo reality bez zaujmu o ludi ktorý im vytvárajú hodnoty a business Chaos Open space - nulové súkromie a ruch Zla informovanosť o smerovaní - vacsinou sa drzí Bobrík mlčania a rieši sa až výbuch problémov
Atraktívnejšie ohodnotenie zamestnancov Prerozdeliť viac bonusov zamestnancom ako manažmentu kedže hodnoty vytvárajú nie oni ale ich podriadeny Lepšie moznosti rastu
Logo;)
Cele zle...otrasna spolocnost, s nulovym potencialom, netransparentnost, nespravodlivy system odmenovania, socik na vsetkych urovniach..
Zamestnanecke benefity, nove technologie, nova centrals
Neuveriteľne komplikovane interne procesy, platove podhodnitenie, zle rozhodnutia niektorych manazerov.
Nezmyselna poplatkova politika banky, ktora zaspala cca pred 10 rokmi. Ignorovanie inovacii ktore prináša konkurencia a tym zaostavanie na trhu...