Bývalý zamestnanec Pred 6 roky

Pozitíva firmy

Časová flexibilita, nie najhoršie ohodnotená finančne, pracovná doba možná aj cez víkend s príplatkami, osobnostný rast

Negatíva firmy

Veľká záťaž na psychiku, človek nieje pochváleny keď zvláda priemer, len keď ide tesne pod priemer, a keď ma viac ako priemer práce nikto mu to nepreplati, keď ma človek zlý deň hneď je pod tlakom od vedenia čo mu to nejde, čiže ľudia sú nepríjemný a dokonca aj šéf, není to ohodnotené spravodlivo, platené od času, kto sa nadrie nedostane na vrch spravodlivo iba podľa zákona za víkendy príplatky

Ďalšie recenzie firmy Customer Center

Bývalý zamestnanec Pred 7 mesiacmi

Pozitíva firmy

-kolektív

Negatíva firmy

Táto firma by sa mala nad sebou zamyslieť, z vlastnej skúsenosti viem, že táto práca je pre ľudí ktorí si nechajú skákať po hlave a nechávať sa ponižovať. Pracovala som tam dlhšiu dobu, zo začiatku keď som tam nastúpila bolo všetko super, v práci som strávila viac než 200h/mes. Ale po čase sa to začalo všetko kaziť. Plány ktoré sa ťažko plnili na 100% variabil ktorý nebol platený správne, výplaty ktoré boli zle vypočítané a každý mesiac nižšie a nižšie. Prístup nadriadených katastrofa. Vždy urobili zo zamestnanca debila komunikovali s vami ako s postihnutími, hodnota človeka tam neexistovala. Neustály nátlak odôvodnenie preco si meskal minútu, prečo si berieš paragraph a dovolenku. Všetko muselo mať dôvod ze prečo, ak ty si sa spýtal prečo je to tak ich stala odpovedať bola neuvedená na správnu mieru. Špinavé koberce, smradlave stoly v jedálni, pavučina ktorá nebola upratana roky. Smrad v interiéri. Vedúci ktorí do prace chodili chorí a nakazili polku oddelenia. Criticali udelené za každú vec (talk time, dovolené kontakty, dlhé zvonenie, zle odkomunikovana ponuka etc...) Všetko postavené na hlavu, tak aby zamestnancom nebola vyplatená daná čiastka. To že firma je v mínuse neznamená že za to budú trpieť zamestaneci. ..katastrofa.

Bývalý zamestnanec Pred 10 mesiacmi Perspektíva

Pozitíva firmy

Vitamínove dni

Negatíva firmy

Naozaj sa firme treba vyhnút oblúkom; #nesprávny typ školenia, resp.veľmi minimálne, nulové prepojenie školenie vs.reálne prípady z praxe, chýbali PC ako základný nástroj pri školení #doslova s 10% vedomosťami idete volať, ste hodený do vody, podpora školiteľky slabučká #tlak na predaj neuveriteľný, mnoho kritérií, ktoré to ovplyvňujú, avšak neberú do úvahy napr.technické storno, atď. Automaticky sa Vám ponižuje plán, a keď treba vyplatiť variabilku, tak sa nájde vždy niečo čo ste nesplnili.. #kolektív ohovára, ľudia si tam sledujú Pčka, čo ktorý koľko vzal, atď. #v skratke nonsens

Customer Center - 12.06.2023

.

Bývalý zamestnanec Pred 1 rokom

Pozitíva firmy

Nič

Negatíva firmy

Stály nátlak na zamestnancov zo strany vedenia. Ak tam aj niekto vydrží dlhšie čo sa stane len málo komu, tak super kolektív ale vedenie je strašné. Nesplniteľné plány, nátlak každú minútu. Musíte odôvodniť ešte aj wc , stoja vám za chrbtom a kontrolujú každý pohyb. Odmeny nie sú vyplácané na čas a hlavne aby nemuseli vyplatiť tak si na vás nájdu chybu.

Bývalý zamestnanec Pred 1 rokom Perspektíva

Pozitíva firmy

Firma nemá žiadne pozitíva, aj po plnení cieľov plat nestal za nič.

Negatíva firmy

Okrem neustáleho tlaku, nevraživosti medzi zamestnancami, nonstop porovnavaniam výsledkov, nerealistickych cieľov.. toto všetko by sa dalo zvládnuť. Ale obťažovanie zo strany nadriadeného pracovníka bol vrchol. Takisto budú po vás pozerať či nechodíte príliš veľa na toaletu. Och a aby toho nebolo málo team leader mi pravidelne odnaval telefón. Ale pozor zákaz tlf tam nebol. Len u mňa vadil. :)