Recenzie, skúsenosti a hodnotenia zamestnávateľa Customer Center

2 Hodnotilo 27 užívateľov
1x
2x
2x
4x
15x
27 užívateľov už hodnotilo
27% zamestnancov firmu odporúča
20% zamestnancov hodnotí firemnú perspektívu pozitívne
Kultúra a hodnoty
11x
Kariérne príležitosti
10x
Vedenie spoločnosti
11x
Rovnováha práca – osobný život
11x
Benefity
11x
Zoradiť podľa:

Hodnotenie

Podľa odporúčania

Perspektíva firmy

Zobraziť hodnotenia od

Bývalý zamestnanec Pred 4 roky

Negatíva firmy

Vysoké a ZBYTOCNÉ nároky.

Súčasný zamestnanec Pred 4 roky Perspektíva

Pozitíva firmy

- žiadne

Negatíva firmy

- nedosiahnuteľné nároky na zamestnanca - nízka mzda - psychický nátlak od nadriadeného - kolektív ( žiaden nie je na koľko sa každé dve mesiace mení, pretože vyhadzujú pravidelne celý Team a naberajú nových ľudí ) - žiadna motivácia - stres - slabý odmeňovací systém - povedia Vám že máte možnosť zarobiť až ... ale skutočnosť je taká že zarobíte Max polovicu z tej sumy (už aj s odmenami ) - negatívny prístup k zamestnancom ( budete sa cítiť ako vo väzení )

Odporúčanie pre management

Skúste trošku začať myslieť na zamestnancov..

Bývalý zamestnanec Pred 4 roky

Pozitíva firmy

Žiadne

Negatíva firmy

Veľké nároky vzhľadom na nízku mzdu

Customer Center - 10.02.2021

Hrôza

Súčasný zamestnanec Pred 4 roky Perspektíva

Pozitíva firmy

Kolektív, pekné kolegyne

Negatíva firmy

Všetko, psychický nátlak neustále kontrolovanie nespokojnosť s výsledkami , stále sa menia pravidlá odmeňovania a v podstate zákazníkom nedávate žiadne výhody Ak človek má rád stále robiť pod stresom a nechať sa komandovat celý deň tak nemáte nad čím váhať. Vedenie vie len kritizovať a demotivuje.

Súčasný zamestnanec Pred 4 roky

Pozitíva firmy

Príjemné priestory

Negatíva firmy

Vedenie, nevyváženosť medzi osobným životom a prácou. Nepreplatené nadčasy.

Customer Center - 05.05.2020

Stres

Bývalý zamestnanec Pred 5 roky

Pozitíva firmy

Dobrý kolektív

Negatíva firmy

Stres , neustále kontrolovanie , posielanie mailov s tým ako neplníme plány , napomenutia , odpočúvanie hovorov , neustály stres , nikdy vás nepochvália a ak áno nič nie je dostačujúce , žiadny výkon , stále robíme málo

Súčasný zamestnanec Pred 5 roky Odporúča

Pozitíva firmy

Sedavá práca , veľmi dobrý a nápomocný kolektív , základná mzda nie je najhoršia . Mmožnosti kariérneho rastu , pekné pracovné prostredie , možnosť nadčasov počas víkendov s príplatkami či motivačné súťaže ,bonusy . Výplata na čas , teambuildingy.

Negatíva firmy

Časté nátlaky na psychiku . Takmer nemožné plnenie plánov na 100% . Nízke provízie z predaja , vysoká fluktuácia . Vedenie firmy vedie priam nezmyselnú politiku , žiaden výkon nieje pre nich dostačujúci . Ak je nadpriemerný očakávajú sa takéto a ešte lepšie výsledky každý deň , ak to tak nieje hneď je na človeka tlak prečk to nejde . Zamestnanci nemajú Služobné felefóny , či paušály ,čo by v mene takejto firmy ako je Orange mala byť samozrejmosť .

Odporúčanie pre management

Odporúčam vedeniu zaviesť, podľa lojálnosti , vyhli by ste sa vysokej fluktuácii .

Customer Center - 17.04.2020

Stres

Súčasný zamestnanec Pred 5 roky

Pozitíva firmy

Výplata na čas, dobrý kolektív

Negatíva firmy

Stres , nátlak ,neustále napomínanie a žiadna pochvala

Bývalý zamestnanec Pred 6 roky Perspektíva

Pozitíva firmy

Lákavá práca robiť pre Orange Slovensko? Nie. Tak prečo to neskúsiť. Rýchly pohovor, hneď prijatý. Medzi zamestnancami je veľmi milá a priateľská atmosféra. Zo začiatku všetko pekne ukážu a zaškolia. Na začiatku sú minimálne nátlaky, a je tam čiastočná pomoc od kolegov lídrov aj mentorov. Milé privítanie zo strany kolegov. V práci je možnosť kariérneho rastu do internetovej skupiny, kde to podla slov kolegov je už ale pomerne dosť náročnejšie. Možnosť práce počas víkendov a sviatkov. Firma ponúka možnosť robiť aj na brigádu, Pri splnený plánu je možne slušne zarobiť ale je to možne len na začiatku kým sa do planú nepridajú pevné služby (internet, TV, Migrácie...). Nakoľko potom to je už nezvládnuteľné plán splniť.

Negatíva firmy

Zavádzajúce informácie na profesii. Pracovnú pozíciu vychvália a neuvedú náročnosť práce. Hlavnou nevýhodou sú určite vysoké a nesplniteľne nátlaky zo strany team leadra a koordinátora Call Centra, ktoré sa rapidne stupňujú a sú nesplniteľné. Team leader nepodá pomocnú ruku, a skôr vie demotivovať zamestnancov, stálymi e-mailami o nesplnení plánov, odpočúvaniam hovorov a kritizovaným chyb (žiadne pochváli), nedostatočným časom volania aj napriek tomu že zamestnanec robí maximum. Výnimkou nieje ani mesačná porada kde sa zobrazujú výsledky celej skupiny aj ich predaj, a samozrejme poznámky lídra a koordinátora k výsledkom niesu vždy prijemne. Podobne je to aj na ranných poradách kde sa vždy menujú ty najmenej úspešný. Maximálne zlý pracovný čas počas ktorého nieje priestor na osobný život.

Odporúčanie pre management

Chápem že tlačíte na lídrov aby tím predával, ale nie vždy je to možné. Možno nastaviť menšie nároky a by Vám tam zamestnanec ostal aj dlhšie.

Customer Center - 14.12.2018

Strašné

Bývalý zamestnanec Pred 6 roky Perspektíva

Pozitíva firmy

Sedava praca

Negatíva firmy

Plat nic moc ...pristup nadriadenych nielen teamleaderov smiesna a pracovny cas ? Slubuju nejaky a nakoniec su aj povinne nadcasy akoze :D onicom