Nie som zamestnanec firmy. Komunikácia s firmou EOS je veľmi ústretová. Obzvlášť by som chcela vyzdvihnúť a pochváliť pani Grófovú, ktorá je nesmierne ľudská, trpezlivo vypočuje, hľadá a stále nájde riešenie, aj v komplikovaných prípadoch. Keď mám problém, stále si ju pýtam k telefónu, lebo viem, že nepovie mi iba fakty, ale rozmýšľa,ako by mohla pomôcť. Zatiaľ mi stále pomohla, je výnimočná. Som jej nesmierne vďačná za všetko, čo pre mňa trpezlivo robí. Je ľudská, príjemná, nájde východiská, možnosti, ako vyriešiť dané komplikované situácie. Každému ju vrelo odporúčam. Ďakujem pani Grófová za všetko.
Chcem sa poďakovať EOS-u, že nám- bežným zamestnancom poskytuje široké benefity, aké má aj v dnešnej modernej dobe iba máloktorá firma. Dlhý zoznam by to bol, ale v neposlednom rade k týmto príjemným benefitom za mňa patrí aj prekrásne pracovné prostredie, vynikajúce vzťahy založené na veľmi priateľskej, ale pritom profesionálnej úrovni (všetci si tykáme) a iniciatívny záujem manažmentu o náš názor pri zásadných zmenách (napr. či chceme pracovať z domu a koľko dní v mesiaci, či chceme elektricky zdvíhané stoly, možnosť použiť fitloptu, možnosť pracovať z terasy, a pod....). Skvelé služby Concierge v budove sú pre nás zadarmo a ponuka je neuveriteľná (masáže, športovanie, rôzne zdravotné testy, ochutnávky...). Za mňa pridávam jedno veľké: ĎAKUJEM EOS-u!!!
Máloktorý člen manažmentu sa s nami prirodzene nenútene rozpráva- mohli by sa viac. Ďakujem tým dvom, pre ktorých je to prirodzené. Rozumiem, že manažment má mnoho práce, ale človek by mal aspoň pocit, že sa oňho zaujímajú ako o živú bytosť a nie ako o políčko v tabuľke.
Mám jednu negatívnejšiu skúsenosť s neochotou jedného člena manažmentu vypočuť si (a riešiť) moje ťažkosti s priamou nadriadenou (neveril mi), ale vzhľadom k tomu, že vo firme pracujem mnoho rokov, tak je to vzhľadom k danej dobe naozaj výborný výsledok.