Priserne vedenie, zly manazment, chybajuce skolenie, absencia prislusnych oddeleni: exekucne, pravne... pracovnik na pobocke nema sancu a cas spracovavat exekucie, riesit staznosti klientov, zakladat ucty, odpisovat na maily, hodnotit zmluvy, riesit hotovost. K tej hotovosti: poprosim vedenie Fio, aby prosim navstivili niektoru banku a pozreli sa na narabanie s hotovostou a ako vyzera celkova praca v banke. Neucta k zamestnancom je asi najvacsi problem.
malo roboty
ziadna perspektiva do buducna, centrala spomalena na kazdom oddeleni, vybavenie klienta s poziadavkou o uver maraton, slabe vedenie a vyskolenie zamestnanca, Mr. F. veduci klientskej na Slovensku na velmi nizkej urovni
Velmi dobry pristup centraly pri praci, dobrý kolektív.
Nevýhoda kvôli čerpaniu dovolenky, nie vždy sa v banke da čerpať dovolenka podľa predstáv v období sviatkov.
že Vám výplata príde vždy do 15. dňa v mesiaci
Strašne zle fungujúca inštitúcia, ktorej sa neviem akým zázrakom podarilo získať bankovú licenciu. Nízky plat na tak vysoké požiadavky od zamestnávateľa, keďže vykonávate všetky bankové úkony, ktoré existujú priamo na pobočkách a ako bonus sú štvrťročné záporné "odmeny" pre ktoré sa nadriete a ešte Vám stiahnu z platu. Fluktuácia zamestnancov je fakt na enormne vysokej úrovni, pretože sa vymieňa viac ako polovica zamestnancov ročne. Niektorí ľudia so zdravým rozumom stihnú nefunkčnosť tejto spoločnosti pochopiť ešte počas skúšobnej doby a odídu hneď. Bude to asi tým, že zamestnanci sa zaškoľujú sami a často-krát len s pomocou od starších kolegov. Arogantný postoj zamestnávateľa, ktorý ignoruje nefunkčnosť tohto systému spôsobuje to, že odchádzajú aj tí ľudia, ktorí vydržali viac ako rok znášať tento systém. Vôbec žiaden ľudský prístup k zamestnancom. Extrémna zodpovednosť pre nezaučených zamestnancov. Zamestnávateľ sa dokonca dokáže bez problémov zamestnancom aj vyhrážať.
Určite sa zamyslieť, či by nebolo vhodné obmeniť vedenie, hlavne pána "F", pretože kvôli nemu prichádzajú o kvalitných zamestnancov.