Kolegyňe su mladé baby vo vašom veku s ktorými si viete pokecať v práci ale aj niekde vonku, možnosť rastu, a inak nič moc.
Nemáte čas na seba a prakticky na nikoho, stále vám menia rozpisy čiže zo života nebudete mať nič. Plat mizerný ale úplne, záleží kde aj ste ale celkovo zato že ste tam stále aj cez víkendy tak nič moc teda. Tlačia do vás zákaznícky servis s ktorého nemáte nič ani bonusy ani prémie. Za prácu vás moc nepochvália iba jediné čo si všímajú su negatíva. Manažerky vás sledujú cez kamery a nenechajú na pokoji. Práca skôr vyhovuje dievčatám na vysokej škole ale nie niekomu kto tu chce robiť na plný úväzok. Práca snov to neni vôbec, viete si nájsť robotu niekde inde za slušný peniaza menej starostí. Celkovo neodporúčam dokým neštudujete alebo nebrigádujete.
Skontrolovať manažerov nie zamestnancov. Viacerý si myslia že môžu všetko.
Nenašla som
Najhoršia firma, v akej som pracovala. Ta arogancia a namyslenost manazeriek. 2 z troch boli priserne. Jedna sa po mne doslova vozila za všetko. Este aj za to, ze nasla na zemi môj vlas. Neskutocne vel
Nerovnomerne rozvrhnutý pracovný čas. Pre niekoho možno pozitívum, ale pokial ste boli zvyknutý si plánovať osobný život dopredu, tak tuto na to zabudnite. Rozpis smien sa síce robil na mesiac dopredu, ale skoro každé dva-tri dni sa smeny menili podľa toho ako to vedenie uznalo za potrebné a vhodné. Ako na prvých sa prihliadalo na vysokoškolákov, ktorí mali rôzne rozvrhy. My zvyšní sme sa museli uspokojiť so smenami, ktoré nám zostali. Síce bola možnosť vymeniť si pripadne smenu s kolegom, ale málokto bol ochotní. Výhodou bolo, že sme sa mohli slobodne obliekať do vlastného oblečenia, proste žiadne predpísané uniformy. Taktiež bola voľba pracovať na 10h, 20h, 30h alebo full time smeny, nakoľko brigádnikov zamestnávajú len výnimočne a to tiež skôr v letných mesiacoch. Veľmi záleží aj od kolektívu, ktorý bol z 90% skvelý ale tých 10% tam výrazne kazilo náladu a pracovne vzťahy.
Ako prvé negatívum je určite nízky plat, nakolko prace bolo neúrekom a stále len pribúdalo. H&M sa prezentuje ako veľká globálna firma, ale na zamestnancoch neuveriteľne šetrí. Ďalšia vec bolo nadrábanie si sviatkov, čo som zatiaľ nikde inde nezažila a dosť mi vadilo. Pracovne prostredie bolo veľmi stresové, všade boli kamery a rôzne formy kontrolovania zamestnancov. Pravidelne nás manažéri ústne skúšali z rôznych pracovných rutín a postupov, z ktorých bola viac ako polovica nezmyselná a zbytočne komplikovala prácu na predajni. Veľkým mínusom bolo pre mna nedostatočné technické vybavenie na pokladniach, tzn. žiadne obrázky oblečenia/produktov pri blokovaní na kase, čo bolo pri veľkých nákupoch dosť problémom, nakoľko som sa bála aby som danú vec nezapocitala dvakrát alebo naopak nejakú nezabudla nablokovat a taktiež žiadne ukazovanie skladových zásob. Proste ste netušili koľko kusov je napr. trička a tým pádom ste nemohli pomôcť zákazníkovi pohľadať jeho veľkosť, lebo sa veľakrát stalo aj to že to bol posledný kus, čo som samozrejme niekedy nevedela, protoze je nemožné si pamätať všetko oblečenie na predajni. Veľkým mínusom boli pre mna nielen spomínané rozpisy smien, ale aj začiatok jednotlivých smien. Tzn. ráno sa chodilo na tovar o 5:45, čo je podľa mna zbytočne skoro, nakoľko sa tak skóre ranné vstávanie na mne odrážalo po zvyšok dňa. Síce niektoré smeny začínali aj o 6:00, 6:30 alebo 7:30 stále mi to príde zbytočne chodiť tak včas ráno na predajnu, nakoľko sa obchody otvárali až od 9:00 hod. Síce sme mali nárok na zamestnaneckú kartu, ale pri každom jej použití nám vždy bolo strhávané z výplaty, ako keby bola firma na to odkázaná a tá zľava aj tak nebola až tak prevratne veľká. Mna osobne to skôr demotivovalo robiť nákupy v obchode. Prácu v tejto spoločnosti vnímam ako výhodnú len pre vysokoškolákov na zarábanie si popri štúdiu, ale z dlhodobého hľadiska je to veľmi ťažká predstava a hlavne pre ženy s deťmi.
Práca je skvela a zaujímavá, aj keď človek sa narobí, nikdy sa nenudí.
Firma neposkytuje žiadnu motiváciu, neponúka žiadne prémie, žiadne osobne ohodnotenie, a ponuka veľmi veľmi nízky plat.
Starostlivosť o zamestnanca , benefity firmy , ľudskosť
Málo € za veľa vykonanej práce.
Vedenie prevádzky výborný ľudský prístup na zamestnanca , na hlavnom podniku už nie...
Medzi pozitíva určite patrí skvelá tímová práca, každý každému vždy pomôže, vždy dobrá nálada, možnosť kariérneho rastu, dobré pracovné podmienky, vybavenie obchodu a zázemia je tiež fajn.
Myslím, že platovo nie sme ohodnotení tak ako by sme mali, či už predajní poradcovia alebo manažment, zbytočne “tí hore” menia veci, ktoré fungujú na veci, ktoré absolutne nedavaju logiku a sťažujú nám prácu.
Možnosť pracovať na skrátený uvezok, multisport karta, viacero predajni
Na tolko veci co vsetko musí predavačka robit a ovládať a v akom strese je kazdy den maly. Plat... Nikto si tam nikoho neváži...
Viac by si. Mali kontrolovať svojich dm a sm... A ked uz radsej sa spytat predavaciek na nazor na nich...
Pre študentov je to celkom ok. Neviem si predstaviť byť tu reálne zamestnaný.
Manažéri... 2/6 sú úžasní a zvyšok náladoví ľudia s neskutočným množstvom arogancie a povýšenosti, neochoty a mnoho iných vecí...
Menej arogantnosti, povýšenosti a negativity a neochoty.
Raketový postup pre nových ľudí kým do toho nezačnú vidieť. Hlavne mladé ročníky majú veľmi veľkú šancu začať kariéru už ako manažér a s vedením ľudí či práci na predajni nemajú ani šajnu. Pre niekoľko ročne honenie ega je pre tuto omladinu naozaj výborná pozícia a štart kariéry v H&M. Výborná škola života. Zákazník má vždy pravdu a zamestnanci sú len panacikovia co si zliznu všetko pri pokladni.
Hodnoty aké prezentujú majú úplne v paži. Dávajú prednosť ľuďom z vonku najlepšie tým co nikdy v obchode nerobili. Platy za tú prácu ktorú musíme vykonávať je smiešna almužna. Ci je to manažment ci práca SA (po slovensky predavačka). Prednosť ma zákazník na pokladni sme dupani za zákaznícky servis ktorý nie je šanca robiť nemám čas sa venovať zákazníkom na ploche lebo mam bud plne kabínky alebo roznasam tovar ktorého chodí na mraky veľa alebo mi stojí rad ako v tescu na pokladni. Fyzicky aj psychicky veľmi náročná práca. Nezmyselné pravidlá, firma sa prezentuje ako zamestnávateľ snov. Po roku človek zisti ako to funguje. Buď si zvykne alebo vezme nohy na plecia a ujde. Fluktuácia je v BA najväčšia tam robí najväčší bordel práve hlavný podnik. Škoľte manažérov na ľudskosť. Zamerajte sa na lepší a väčší dosah zamestnancov. Dali ste nám toľko práce že to nestíha jeden človek na ploche hlavne keď sú Vianoce alebo štart sezóny. Vedenie v Bratislave je arogantne namyslene a neriešia veci na obchodoch na ktorých to práve môže padnúť. (hlavne mimo veľkých miest sme pre nich odpad len povinné číslo obchodu na mape) Pravidlá na to kde ma byt umiestnené pero či zošívačka máte dosť. Ale spraviť niečo pre zamestnancov co vám vyrábajú milióny na to nemáte čas. Vytvárate nezmyselné pozície. Obnovujete systémy ktoré nefungujú. Strácate tým dobrých ľudí hlavne starých zamestnancov.
Skúste občas čítať tie vaše super drahé prieskumy ktoré dávate robiť zamestnancom. Hľadajte ľudí medzi vašimi ktorých máte na predajniach už nejakú tú dobu. Hľadajte potenciál v koryte nie v blate z vonka.