Recenzie, skúsenosti a hodnotenia zamestnávateľa Hotel Kormorán

3 Hodnotilo 2 užívateľov
1x
0x
0x
0x
1x
2 užívateľov už hodnotilo
0% zamestnancov firmu odporúča
0% zamestnancov hodnotí firemnú perspektívu pozitívne
Kultúra a hodnoty
1x
Kariérne príležitosti
1x
Vedenie spoločnosti
1x
Rovnováha práca – osobný život
1x
Benefity
1x
Zoradiť podľa:

Hodnotenie

Podľa odporúčania

Perspektíva firmy

Zobraziť hodnotenia od

Bývalý zamestnanec Pred 6 roky Šamorín Perspektíva

Pozitíva firmy

Asi len strava, niektorí kolegovia a jedna manažérka, ktorá sa naozaj snaží z hotela niečo urobiť.

Negatíva firmy

Kde začať.... Keď Vás zamestnajú, vyzerá byť všetko fajn. No časom človek zistí kam prišiel. Už len na zmluvu Vám dajú minimálnu mzdu, čo vam pôjde na účet, ostatné peniaze Vám dajú na ruku na konci mesiaca. Hlavne aby odvody nemuseli platiť. Lenže hotel nie je v dobrej situácii, nemajú peniaze. Takže ak napr. v Januári im nejde biznis, nečakajte decembrovú výplatu, čo ja do teraz (24.1.) nemám. Podľa slov ekonomky preto lebo hotel nemá tržby. Takže ak nie sú tržby nie je ani výplata. Chápem, že hotel sa musí prevádzkovať, platiť účty atď. Ale ak nebudú mať tržby, tak nebudú platiť zamestnancov. A osobne si myslím, že nikto pracovať zadarmo nechce. Každý máme na krku tak tiež účty, hypotéky a ďalšie veci. Platiť ich musíme. Každý zamestnávateľ by mal mať uložené nejaké peniaze v prípade núdze, aby mohli platiť zamestnancov a nie že tam zavoláte a čakáte výplatu čo vám patrí, a ekonómka vás odbije, citujem, že "počkajte ešte víkend a dúfam že budeme mať tržby." Za mňa veľké nie. Neserióznost, neferovost a očakávajú od vás aby ste robili ale to je všetko. Vyhýbajte sa tomu miestu aj ako zamestnanec a aj ako hosť.

Odporúčanie pre management

2 hviezdy patria pre jednu manažérku. Ostatní by tam nemali co na vysokých pozíciách robiť.

Súčasný zamestnanec Pred 6 roky Šamorín

Pozitíva firmy

Okolie, kolegovia a kolegyňe, pracovné prostredie, poskyt

Negatíva firmy

Vedenie, zariadenia ako PC, čipovačka kariet sú trošku staré. Trebalo by zmodernizovať recepciu aj niektoré obytné časti hotela.