Súčasný zamestnanec Pred 5 roky Bratislava Perspektíva

Pozitíva firmy

- žiaden stres v práci - neobmedzený home office - ovocie/káva/čaje zadarmo - zaujímavé charitatívne akcie (sloboda zvierat, detské domovy ...)

Negatíva firmy

- nezaujímavé pracovné pozície (90% rutinná klikačka alebo opakujúcich sa pár úloh) - slabé ohodnotenie v rámci konkurencie v Bratislave - žiaden 13. a/alebo 14. plat a zároveň žiadne adekvátne koncoročné odmeny - absolútne nemožný kariérny rast v rámci firmy - neschopní vedúci na jednotlivých oddeleniach čo vedie k tomu, že šikovní ľudia s vedomosťami už dávno odišli a tým sa v tímoch vytvorila depresívna a demotivujúca atmosféra - okrem druhého poschodia skutočne stiesnené a škaredé pracovné prostredie - nestabilita, nikdy neviete či váš servis/pozíciu zrušia o mesiac alebo o rok - šetrenie na úplne každom mieste, kde sa dá, takže nečakajte že dostanete čoby len diár na nový rok - pocit low-cost centra bez vízie do budúcna - obrovská fluktuácia a každomesačný masívny odchod ľudí a príchod ďalších, takže kým sa stihnete s niekým zoznámiť a nadviazať nejaký vzťah, tak už je preč, navyše manažment prestal fluktuáciu sledovať a akokoľvek riešiť - rodinkárstvo a preferovanie známych, namiesto transparentných výberových konaní - neriešenie až ignorovanie akýchkoľvek pracovných problémov a nezáujem, či je servis poskytovaní kvalitne a klient spokojný - firma zaujímavá jedine, ak ste študent tesne po škole a chcete aspoň nejaký zárez do životopisu, avšak nečakajte, že tu naberiete nejaké extra skúsenosti, prípadne práca zaujímavá pre tých čo si chcú oddýchnúť a veľa sa nenarobiť, ale to začne liezť na mozog po pol roku

Odporúčanie pre management

Začnite konečne konať a riešiť veci

Ďalšie recenzie firmy ING Business Shared Services B.V

Bývalý zamestnanec Pred 6 mesiacmi Bratislava Perspektíva

Pozitíva firmy

3-4x homeoffice do týždňa po 2-3 mesiacoch? Závisí na tíme, nejasné pravidlá.

Negatíva firmy

Slabá manažérka, len pro forma neovláda prácu, jej práca sú len meetingy a flakanie sa kade tade pol dňa vypnutá na teamse nedá vedieť kde je čo je ale podriadení musia trackovat každú jednu minútu práce (ona nemusí). Protirečí si v komunikácii, na pohovore povie home office po mesiaci. Potom po nástupe zrazu zmena, mne povie, že cca po 2 mesiacoch a kolegyni že až po skúšobnej. Pracovná doba vraj core time 9-15.15 avšak keď reálne odchádzate 15.15 je s tým problém lebo manažérka si povymýšla nezmyselné meetingy a dôvody také že treba byť čo najviac času s tímom. Množstvo aktivít ktoré sa netýkajú práce. Vyvolávajú vo vás pocit že sám nič neviete urobiť ani rozhodnúť sa o všetkom sa treba radiť s tímom. Chorá kultúra kde sa úplne potláča jednotlivec a jeho názory, potreby, stále vám hovoria ako treba zapadnúť. Práca samotná len vo firemných systémoch, Excel iba základný zapisovanie do tabuľky. Každý deň tímový meeting resp. niekoľko denne. Samo-riadiace tímy, ale v praxi nepovolia žiadne zmeny. Kultúra nastavená tak, že treba sa kolegom celému tímu doprosovať a žobrať o každý deň voľna, o lekára. Ideálne treba kolegom vravieť úplne všetko zo súkromia aby ste "zapadli do tímu". Ak si chcete zachovať nejaké súkromie ste čudák, nezapadáte do tímu. Kto nemá žiadne ambície, rád chodí na kávu 5x denne, alebo kto radšej trávi čas s kolegami ako s rodinou ideálna práca.

Odporúčanie pre management

Vyraziť neschopné manažérky, ktoré berú plat za nič. Začať hodnotiť zamestnancov na základe práce nie kto sa komu pchá kam. :) Nech platia rovnaké pravidlá pre manažérky ako platia pre zamestnancov. Nie že oni nič nemusia a môžu všetko, budú vám presúvať meetingy na večer a ešte sa tváriť urazene keď sa ozvete že vám to vadí lebo máte aj súkromný život. :)

Bývalý zamestnanec Pred 3 roky Bratislava Perspektíva

Pozitíva firmy

Kolegovia, snaha facility oddelenia o zlepšenie pracovného prostredia

Negatíva firmy

Nezaujímavá práca pri ktorej nemusíte poriadne ani rozmýšľať, nemožnosť karierneho rastu, nezaujímavé benefity v porovnaní s ostatnými service centrami v BA, nezáujem manažmentu, systém kde musíte vykázať každú minútu Vašej práce aby to vyzeralo, že servis je poskytovaný aj keď kvalitu nikto nerieši, tým pádom nemáte kedy využiť spoločenské priestory ktoré sú akože určené na odreagovanie sa zamestnancov. Tým, že zamestnanci si v teamoch delia prácu sami, nastávajú medzi nimi nezhody. Vedenie nevie oceniť šikovných ľudí. Pri odchode sa nedočkáte ani pomoci s vybavením a dohodnutím termínov zo strany HR.

Odporúčanie pre management

Skúste si spraviť prieskum o iných zamestnávateľoch

Súčasný zamestnanec Pred 5 roky Bratislava Perspektíva Odporúča

Pozitíva firmy

Velmi dobry kolektiv, slusne platove ohodnotenie, benefity tiez ok. Prijemne pracovne prostredie, home office, relativne flexibilna pracovna doba.

Negatíva firmy

Nejasne pravidla pre karierny postup, uprednostnovanie externých kandidatov. Obmedzeny pocez home office (2x/mesiac). Pomale systemy,