Asi len tolko ze mozem mat zajazd za lepsiu cenu -zlavy pre zamestnancov inak nic viac
System firmy je hrozny a co sa tyka platu smiesny v porovnani s tym ako je clovek cely den v strese unahanany INVIA NEDOPORUUUUUCAM NIKDY VIAC
V spoločnosti ma čaká 3. letná sezóna, čo asi vypovedá samo o sebe. Prístup firmy k zamestnancom je práve tým, čo hodnotím ako najväčšie pozitívum. Predovšetkým v zmysle prístupu nadriadených, ktorí človeka nikdy nenechajú, aby sa v tom ,,plácal" sám. Úprimne, v začiatkoch som bola presne ten typ vystrašeného nováčika, ktorý si neveril a myslel si, že na to nemá, moja nadriadená ma ale podržala, čo robí do dnes. Rovnako ako kolegovia, s ktorými si radíme aj ohľadom práce, radšej sa však cez obednú pauzu vyvalíme na terase a podebatujeme a všetkom možnom (tiež sme len ľudia :) ) Práca je určite náročná, ako každá práca s ľuďmi, ale nevidím v tom žiadnu tragédiu. Na akciách, ktoré si robíme (mnoho z nich hradí firma) má človek dosť priestoru, aby si vyvetral hlavu a uvedomil si, že je to práca ako každá iná, sú lepšie dni aj horšie. Všetko je to len o človeku, či čaká, že mu nejaký zamestnávateľ prestrie červený koberec a bude ho prosiť, aby u neho pracoval, alebo sa človek cca orientuje v tom, ako funguje dnešný svet a uvedomí si, že v máloktorej firme sa o neho takto postarajú. Mne osobne teda v predchádzajúcich zamestnaniach nikto neplatil školenia a to aj mimo SR, nerobil nám chaty a večierky, či tímové akcie, nemala som nadriadených, s ktorými by som si mohla len tak pokecať alebo sa zasmiať. A platovo? Do každého zamestnanca sa vloží maximum na to, aby sa mu darilo. A to nie len na úvodných školeniach, ale aj priebežne, kedykoľvek má dotyčný záujem. Potom je možné si pekne zarobiť. napríkad aj na dovolenku, ktorú si potom vyberiete naozaj odborne :)
Denno denná kominukácia s ľuďmi vie dať zabrať.
Práca v Invii, je veľmi zaujímavá, pestrá, no nie je pre každého. Pracujem tu už niekoľko mesiacov a musím uznať, že spoločnosť ponúka nie len kariérny, ale z vlastnej skúsenosti môžem povedať, že aj osobnostný rast. Je dôležité disponovať dobrými komunikačnými vlastnosťami, vedieť sa obracať v každej situácií, pretože to si práca s ľuďmi vyžaduje. Napriek tomu, že začiatky nie sú nikdy jednoduché, Invia zabezpečuje bezplatné školenia a zaučenie, za ktoré by si iné firmy pýtali horibilné sumy. Treba dať tomu čas a všetko sa pohne tým správnym smerom. Ak ste šikovný, dokážete si na odmenách zarobiť nie malé peniažky a veľa precestovať. Celé je to len o tom, nezľaknúť sa a systematicky si prácu rozdeliť - vyhnete sa stresu. (teda aspoň mne to pomáha :) ). V neposlednom rade by som chcela vyzdvihnúť vedenie a kolektív, sme jeden veľký tím, na ktorý sa môžem stopercentne spoľahnúť. Keď nastane problém, nikdy mi nikto nepovedal nie, nepomôžem ti. Ja som v svojej práci spokojná, dokážem si slušne zarobiť, spoznať veľa nových ľudí a kariérne sa posúvať. Záleží na každom predajcovi, ako sa k tejto pozícií postaví. Či je to chuť pracovať alebo len si odrobiť svoje...
Každá spoločnosť má svoje chybičky, ale je to len o vašom postoji a o tom, akú si tu prácu VY spravíte.
Ocenujem perfektne zostavene skolenia a cas, ktory investovali do mna, cloveka, kt. nemal ziadne skusenosti s cestovnym ruchom. Skolenia zdarma a na urovni, za ktore by som inde investoval nemale peniaze. Vela som sa naucil, co je to praca s ludmi a klientami, dalo mi to novy pohlad na cestovny ruch ako to funguje, nie je to lahka praca, vela informacii na zaciatok, ked nemate skusenosti v obore a najma praca s ludmi/klientom. Ak si sikovny, chces a vies predavat, vies si aj fajn zarobit. Samozrejme v dnesnej dobe vas maloktory zamestnavatel bude dotovat, ak mu neprinasate zisk, sam som to pochopil az som zacal podnikat, sranda to nie je :)) Odmenovaci system bol postaveny na fixe a odmenach z predajov, teda zaviselo od tvojho vykonu, co malo svoje vyhody i logiku. Ak chces zarobis, ak nechces, nevies robit, zarobis malo - prestanu ta dotovat, je to vzdy o tebe. Zazil som super kolektiv, medzinarodne Invia akcie, obcas pocestoval:) Vnimal som Inviu ako velmi dynamicku spolocnost, stale sa nieco nove vyvijalo, drzim palce byt jednotkou na trhu i nadalej
s klientami to lahke veru nie je , ale to asi v kazdom obchode ;)
Dobré 2 kolegyne, to je všetko..
No kde začať. Človek s nádejou na lepšiu prácu zostane citovo vyprahnutý po 3 mesiacoch. Ale zoberiem to od začiatku.. Recenzie na túto firmu sú hrozné, bohužiaľ sú aj pravdivé. Nastúpila som sem, pretože som očakávala, že si konečne nájdem stabilné zamestnanie a že aj zamestnávateľ bude fajn. Môžem si teraz hlavu o stenu trieskať, aká som bola naivná. Školenia boli síce zaujímavé, lenže je to také kvantum informácii, až z toho na konci dňa bolí hlava a na ďalší deň si človek nič nepamätá. Po týždni idete "naostro" volať s ľuďmi, roztraseným hlasom sa im snažíte predať dovolenku pričom si pripadáte ako totálny amatér. Samozrejme, je to jasné aj tým ľudom, že ste zase jeden z tých, čo niečo ponúka, avšak toto je ten lepší prípad - oni si zadali tú požiadavku na dovolenku. Keď ale ľudom poviete, že je to drahšie ako si oni naklikali na stránke (a nebavíme sa tu o rozdiele 10€) a už tú dovolenku nechcú, tak potom začnú prehováračky a kalerábiky do hlavy, aké je to výhodné atď, atď.. Ak ale ľudí takto neprehovárate, nastávajú od vedúcich otázky - ,,Prečo si klientovi neponúkla nejakú alternatívu, ktorá by bola pre neho aj dostupná?" .. Je veľmi smutné, že nech sa akokoľvek snažíte, v deň výplaty Vám zostanú len oči pre plač. Ešte smutnejšie na tom je to, že každý okolo Vás tým ľudom hovorí to isté čo vy, darí sa mu síce predávať, ale každý zamestnanec je pod takým neuveriteľným tlakom, a prečo to vlastne? PRETOŽE KAŽDÝ JE NAHRADITEĽNÝ!!! Načo je ale takýto tlak dobrý? Človek sa neustále musí rozhodovať v tej rýchlosti v hlave, aby tým ľudom nepovedal nejakú milnú informáciu, pretože potom môže nastať nejaká finančná penalizácia atď. Všetci sú kariéristi, chcú veľa predávať. Možno dakedy bola radosť tu pracovať, ale teraz to tak určite nie je. Zostávať na nadčasoch, ktoré nemáte platené, pretože musíte preberať toľko a toľko klientov denne. Je to proste hnus. A prečo som teda bývalý zamestnanec? Dostala som výpoveď hodinu pred koncom pracovného dňa, 5 dní po ukončení skúšobnej doby. Ako keby sa nevedeli rozhodnúť, či som pre firmu prínosom alebo nie. O dosť divnejšie je, že mi bola podsúvaná možnosť kariérneho rastu na junior teamleadera. Keď som to odmietla, tak som o 2 týždne na to dostala výpoveď. A vraj nemám také výsledky ako moji kolegovia? Každý sa snaží robiť maximum čo je v jeho silách. XYkrát som denne počula od klientov, že som milá, že sú radí že im nimi dopytované informácie rada preverím, atď.Avšak toto nikomu z vedenia nič nehovorí. Čím viac náborov každé 3 mesiace budú robiť, tým bude celé call centrum pustejšie, pretože postupne odíde každý! A na druhej strane som rada, že som tú výpoveď dostala, pretože sa mi v novom zamestnaní dýcha podstatne lepšie :).. Ja len želám trochu viac empatie každému z vedenia, potenciál tam je, ale dokým sa nezmení prístup tých, ktorí to môžu zmeniť.. Veľa šťastia všetkým čo tuto uzavrú pakt o zlých snoch po dobu trvania 3 mesiacov. Amen
Kolegovia.
Nastúpili sme dávnejšie na nábory bolo nás viac. Už na školeniach sa mi niektoré veci nepozdávali. Avšak som sa nenechala odradiť, dúfajúc že to nebude take hrozne. Psychologické odpovede a otázky boli ešte ako tak v pohode na presviedčanie klienta aby si zájazd kúpil cez nás a cez výhody invii. Keď sme nastúpili prichádzali prvý klienti. Prislo presviedčanie klientov , tvorba ponúk. Ak sa Vám podarilo predať zájazd bolo to super. Tešili ste sa na odmeny z predaja dalších služieb. Akú super výplatu budete mat... po doslova oddretom mesiaci som sa tešila na prichádzajúcu výplatu. Človek, ktorý tam pracuje tvrdo a nezastaví sa (nevravím len o sebe, dokonca tam boli aj kolegovia ktorý boli aj o niečo lepší ) tak ten človek dostal za to takú výplatu že si aj zaplakať mohol za všetky tie odpracované hodiny a dni kedy nestíhal ísť poriadne ani na obed alebo nešiel vôbec ale jedol za počítačom lebo mal práci vyše hlavy. Stres z hovorov ktoré boli samozrejme nahrávane ( čo je ok,beriem) a následne vypočuté teamleadrom a toto si mohol inak a toto onak a prečo čo sa stalo že si to nepredal... Ako bolo spomínané vyhadzovanie po skúšobnej dobe je pravda. Vedúci boli zjavne motivovaný len číslami nie výkonom jednotlivých zamestnancov. Neustály stres keď nestíhate ale musíte splniť dennú prebierku klientov a naháňať sa ešte viac a odchádzať so slzami v očiach . Áno to je Invia a platy v invii ! Ďakujem . Už nikdy viac. Táto práca mi zostane na pamäti až do smrti ako zlá skúsenosť s prácou. Samozrejme že ma aj niečo naučila . Ale pomer dobrých a zlých myšlienok na tuto prácu Sa nedá ani zrovnať. Každopádne obdivujem ľudí ktorí dôkazu fungovať v tejto práci a prajem im len to dobré a možno aby pouvažovali, či sú dostatočne ohodnotené ich skúsenosti vedomosti a šikovnosť s predajom.
Pozitíva viac menej žiadne, akurát tak kolegovia fajn.
Mizerný plat, odmeňovací systém vôbec nie je taký ako ho prezentovali čo znamená zavádzanie zamestnanca. No a čo je najhoršie naberú 10-15 nových ľudí, ale bohužial po troch mesiacoch skúšobnej doby tam ostane 1 a princíp ich vyhadzovania je taký, že hodinu pred koncom pracovnej doby si vás zavolajú na ,,poradu,, a povedia vám že bohužiaľ musíme s tebou ukončiť pracovmý pomer a ešte vám povedia zbal si svoje veci a hneď odíď, nemôžete si dokončiť svoju rozrobenú prácu a ostať do konca pracovnej doby, pričom som mala také výsledky ako žiadny iný nováčik ale samozrejme na výplate som tie odmeny nevidela. Tak ten čo uvažuje o zmene zamestnania jrčite neodporúčam ísť do invie, oni vás zoberú ale môžu po pár týždňoch vyhodiť len tak, preto že vás nepotrebujú a potom robia nové nábory ľudí. Nechápem načo je dobré stále zaúčať nových ľudí potom ich vyhodiť a zas to isté dookola.
....
Ako človek čo tejto firme obetoval kúsok života vidím, že na každej recenzií je kus pravdy, či už na tej negatívnej alebo tej pozitívnej. Táto firma má skvelý potenciál byť nielen najlepším poskytovateľom výberu dovolenky ale taktiež aj byť najlepším zamestnávateľom. Bohužiaľ firma akoby prestala vnímať a počúvať ľudí čo a za posledné roky premleli firmou, a že ich nebolo vôbec málo, len si idú tvrdo za svojimi cielami a číslami, ktoré nedokážu naplniť pretože nemajú spolahlivých zamestnancov. Ale to, že vo firme je priemerná výdrž zamestnanca asi mesiac si môžu sami. Nehovorím, že každý človek čo sa uchádza o prácu je 100%tný, to si určite nemyslím, ale bola som viacnásobne svedkom ako Invia pustila alebo v mnohých prípadok aj sama vyhodila zamestnanca o ktorého by sa iné firmy trhali len kvôli tomu že sa nebáli vyjadriť k tomu, že Invia nefunguje tak ako by mala a že by mohla lepšie. S každým systémom odmenovania ako aj s pracovnou náplňou sa dá vždy pracovať a upraviť, firma by sa mala ale na prvom rade zamyslieť nad niečím úplne iným a vyriešiť to. A pri tomto ako to píšem, verím, že aspoň jeden človek z vedenia toto práve číta a zamyslí sa nadtým. Píšem to z pohľadu Bratislavského pracoviska - je treba vymeniť osoby pracujúce na vyšších postoch pretože tam jedna osoba dostala do ruky viac moci ako mala dostať a spôsobila obrovskú púšť. Táto osoba nieje vyslovene zlá, len je ťažké ju pochopiť a jej pracovné postupy, názory, prístup a samotná osobnosť firme veľmi uškodila a nerozumiem tomu ako si to niekto doteraz ešte neuvedomil a nič s tým neurobil. Takže, opakujem sa, firma má skvelý potenciál, práca je zaujímavá len momentálny nepríjemný, vyprahnutý a tak trochu smutný stav v tejto firme by mal byť veľkým výkričníkom aby sa zmenilo vedenie samotné alebo minimálne ich prístup. Ich heslo "každý je nahraditeľný" akosi nepreukázalo dobré výsledky ani pre ľudí a ani pre firmu tak je načase to heslo zmeniť a vdýchnuť do firmy opäť nový život, nové nápady, lepšiu atmosféru, lepší prístup a bude tam opäť tak dobre.
Firma je veľká, tým pádom sa netreba báť ukončenia pomeru zo strany zamestnávateľa, teda pokiaľ predávate okolo toho priemeru/ mesačne. Druhé pozitívum je možnosť karierneho rastu( a teda aj mzdy)- opäť záleží na vašej šikovnosti.
1) firma klame- pred nástupom som mal urcite podmienky, ktoré mi boli prisľúbené (ako napr dovolenka) avšak neskôr to už nebolo možne. 2) 9 hodín práce- to je realita. Isteže človek môže ist na obed (1 hodina) avšak často je donútený kvôli práci nejesť 3) firma nestavia základy svojej činnosti na službe zákazníkovi- klienti su iba číslom (podla vnútorných pravidiel sme museli mesačne obvolat a prebrať cca 180-200 klientom, pričom zakaždým sa dalo predať minimálny počet)- teamlídri neuveriteľne tlačia na dodrziavaní- niekedy s rôznymi “vyhrážkami” typu: ,, z roboty neodídem prv než...” 3) plat je mizerný- v zasade predajca dostane minimum pričom práve na ňom firma zarába, prvé dva mesiace je v hrubom fix X00€ avšak reálne dostanete Y50€. Ďalšie mesiace je fix X00€ (samozrejme + provízie za predaje), ak Vám však nesadnú klienti (co sa stáva stále) tak plat na mesiac je niekedy okolo Y00€ 4) prístup spoločnosti ku zamestnancom- rovnako ako klienti i vy, zamestnanci ste nahraditeľný (len čísla), je Vám to ujasnené ešte prv než zavoláte prvému klientovi