Moznost ponechat si tričko a nozik po skončení brigády.
Zneuzivanie brigadnikov na fyzicky náročné prace, vyvrsovanie hnevu.
Efektivnejsie rozdelenie povinnosti veducim a overovanie ich kompetencii priebezne. Riesenie neprimeraneho pristupu a kontrola administrativy.
Pravidelny plat, HPP
psychicky natlak, stres, šikana, nepreplateny nadčas
Hlavne vymeniť pani riaditelky na riaditeľov
Výplata načas,finančné ohodnotenie
V prvom rade zaškolenie bolo absolutne neadekvátne tomu,čo by mal zamestnanec na pokladni ovládať. Rozumiem,že v každom zamestnaní sa vyžaduje určite tempo,to je všetko v poriadku,ale je neadekvátne,aby pri takom množstvé ľudí a veľkom množstve tovaru pokladník naplnil dennú normu. To sa dá splniť v malej predajni a počas dní,kedy je zákazníkov menej. To sa samozrejme odzrkadľuje na nálade nadriadených,ktorú si aj tak odnesie zamestnanec. V neposlednom rade je neúnosné,aby v casoch,kedy je najviac ľudí,boli otvorené len TRI,aj to preháňam,pokladne,pretože spoločnosť sa spolieha na využívanie samoobslužných pokladní.
Prijať viac zamestnancov alebo znížiť nároky na pokladníkov
Finančné ohodnotenie, výplata načas
Neadekvátne zaškolenie nových zamestnancov, ktoré spočíva z testu a približne dvojhodinového zácviku na predajni. Na prvý pohľad to znie možno skvelo, bohužiaľ,realita je často iná. Ja rozumiem, že firme chýbajú zamestnanci a potrebuje si to kompenzovať brigadnikmi, ale nieje možné,aby počas najväčšej špičky, kedy predajňu navštevuje najviac ľudí, sú otvorené najviac TRI(aj to preháňam) pokladne, pretože vedenie vyžaduje,aby ľudia využívali samoobslužné pokladne. Čo ma však najviac dostalo,bol tlak na zamestnancov (v tomto prípade pokladníkov) na to, aby dosiahli určitý počet skenov za minútu, čo pri takom počte ľudí a malom počte zamestnancov nieje možné dosiahnuť. Viem pochopiť, že sa od zamestnancov vyžaduje určité tempo v skenovaní, ale to sa podľa môjho názoru dá dosiahnuť v malej pobočke v menšom meste, ale určite nie vo väčších mestách.
Znížiť požadovaný priemerný počet skenov za minútu alebo nabrať viac zamestnancov na pozíciu pokladníka Zlepšiť zaškolenie nových zamestnancov
Plat načas, vitamínové balíčky
Vysoký nátlak zo strany vedúcich zamestnancov, nezmyselné a stresujúce kontroly, neváženie si dlhoročných zamestnancov so skúsenosťami
Nadpriemerný plat načas, niektorí kolegovia
Managment smien, rodinkárstvo, selektovanie ľudí Nie je normálne aby ma riaditeľ vyhodil z kolektívu a z práce ku dňu 8.3 za to že som podla neho neefektívny. Chýbalo mi ku koncu skušobnej doby 7 dni od toho dátumu. Managment smien je veľmi chaoticky zo strany vedenia. Toľko k tomu. Nikdy viac už.
Neselektovať ľudí, miesto nadávania poradiť a kvalitne zaučiť.
Mzda na čas
Pracovala som v Kauflande na oddelení pultov. Čo sa týka samotnej práce, tá ma bavila, ale počase som mala pocit, že pracujem na celých pultoch sama. Čo sa týka vedenia, nebudem ani komentovať. Ked človek lieta celý den, je logické, že sa spotí a náhle prechladne a to nevravím o tom koľko krát som bola seknutá a podobne. Ked sa rozhodnete ísť na PN automaticky dáte vedieť ako prvému vedúcemu pultov a on je povinný poslať túto infomáciu dalej. To sa asi nestalo nakoľko mi další den vyvolával riaditeľ a aj personálna so slovami "čo to má znamenať, kde som ?" a pod. Čo sa týka pracovného času, pracovala som z minúty na minútu, pretože rozpis sa menil každú chvíľu a to, ani nevravím o tom zadalení dní, kedy som pracovala aj týžden vkuse ranné smeny. Pokial dobre viem a dobre som počula, na oddelení mäsa, by mal pracovať mäsiar, ktorý o tom mäse vie niečo viac, ako dievča čo tam pracuje 8 mesiacov a z toho prvý krát na mäsa ma dali vo štvrtok čo asi ako každý vie je ten najťažší den v týždni a ešte k tomu prišla kontrola a zákazník mi dal studenú sprchu ked som mu nevedela odpovedať na otázku či je to mäso zadné alebo predné, + že som nemala za to ani zaplatené kedže som bola pridelená na párkoviny, syry a salámy. Mala som šťastie, že som mala ochotného kolegu, ktorý mi aspoň vysvetlil ako sa zapisujú jednotlivé veci pri mäse. Týmto som chcela len povedať, že ludia ktorý pracujú v kancelárií a riadia sa číslami asi reálne nestáli na prevádzke a nezažili si to. Ešte jedna taká vec - ked sa nám pokazil stroj na krájanie, riaditeľ behal okolo mňa, ako splašená sliepka a tváril sa ako on všetko vie pritom nevedel ani rozobrať stroj a zistiť v čom je chyba, ked som stroj rozobrala, po dvoch mesiacoch čo som tam pracovala, spýtal sa ma, "ty vieš rozobrať stroj?", mala som kopec vecí na jazyku, čo by som mu povedala, ale zdržala som sa. Moja práca v Kauflande skončila skrz toho, že som bola chorá a riaditeľ mal mindráky z toho že mu tam nemá kto robiť, čiže mi dal okamžitú výpoved.
snáď jediné, zmluva na neurčito…len čo počúvam, tak to z nových málokto dotiahne až za skúšobnú dobu
zlý systém zaučenia, chýbajúci personál, obrovské kvantum práce vs výška platu, “časové normy” na vyloženie tovaru
prestať čakať, že s jedným človekom ( a za taký plat ) “vyzametáte” všetky oddelenia…prijať adekvátny počet zamestnancov, nie brigádnikov
- výplata na čas - Fajn spomienky na kolektív v ktorom som si fakt dokázal spraviť priateľstvá na celý život :)
Bol som vo firme od roku 2016. Žiaľ, to ako sa behom posledných dvoch rokoch veci zhoršili je až na zaplakanie. Obrovské množstvo doslova zbytočných papierovačiek, neustály stres kvôli častým auditom, kontrolám, na vedúcich pozíciách sú osoby absolútne nezodpovedajúce statusu manažéra. Nemôžem nespomenúť aj to ako sa firma dokázala zachovať voči niektorým dlhodobým zamestnancom (skracovanie úväzkov). Chýbajúce pracovné pozície sa snažia zaplniť tak že zamestnanci často pendlujú aj po 2-3 oddeleniach na prevádzke čo je extrémne pracovné vyťaženie (len pre info denne som mal počas štandardnej pracovnej doby nachodených takmer 35 km).No a v neposlednej rade nízke pracovné ohodnotenie na to všetko čo taký klasický pracovník prevádzky obchodu počas zmeny musel stihnúť.... Len dodám že si myslím že pomaličky prichádza na psa mráz a teda 9 strán voľných pracovných pozícií v podstate na všetkých filiálkach na Slovensku je status kde by sa Nemecké vedenie firmy malo zamýšľať nad tým že čo VLASTNE CHCÚ ROBIŤ ĎALEJ, pretože aj keď je to už moja bývalá práca stále mi celkom chýbajú kolegovia, ktorý toto stále denno- denne zažívajú