Údaje z registra firmy

Názov:
Kaufland Slovenská republika, v.o.s.
IČ:
35790164
Adresa:
Trnavská cesta 41/A, Bratislava, 831 04
Dátum vzniku spoločnosti:
13.06.2000
Počet zamestnancov:
5000 - 5999

O spoločnosti

Kaufland je reťazec nemeckých supermarketov a hypermarketov v oblasti maloobchodu. Svoje prevádzky má v niekoľkých štátoch po celej Európe vrátane Slovenskej republiky.

O firme

Spoločnosť Kaufland patriaca k spoločnosti Lidl & Scwarz-Gruppe, predáva sortiment každodennej potreby od potravín, drogérie, doplnkov, tlače až po papierníctvo či domáce potreby. Firma sa tiež radí k najlepším značkám Slovenska. Pre všetkých zákazníkov pravidelne pripravuje letákovú ponuku Kaufland s akciovými cenami.

Svoj sortiment tvorí zodpovedne a s ohľadom na životné prostredie a udržateľný rozvoj. Aj preto do svojej ponuky zaraďuje produkty bio a fairtrade, ktoré sú vyrobené práve s dôrazom na životné prostredie a férový obchod. Okrem iného podporuje regionálne produkty a poľnohospodárstvo, ochranu zvierat a vôd.

Kaufland leták ponúka akcie na vlastné značky produktov, ako je napríklad K-Bio, čo sú kvalitné biopotraviny, alebo K-Free, čo sú zas potraviny bez obsahu lepku a bez laktózy. Ďalšie výberové pochúťky či špeciality a mnoho iného kvalitného tovaru, vrátane doplnkov do domácnosti či drogérie, ponúka leták Kaufland.

Kaufland prevádzkuje viac ako 1 150 obchodných domov v niekoľkých štátoch ako Nemecko, Česká republika, Poľsko, Chorvátsko, Rumunsko, Bulharsko a Slovensko. Na Slovensku je otvorených 53 predajní a logistické centrum, ktoré ponúkajú sortiment s viac ako 20 tisícmi produktov. Dnes nachádza prácu v Kauflande viac ako 5 000 zamestnancov v pobočkách a predajniach po celom Slovensku. Ponuka práce Kauflandu je teda rozľahlá po celej krajine, stačí si len vybrať.

Firma zastáva niekoľko zásad, medzi ktoré patrí výkon, dynamika a férovosť. Tieto prijali aj zamestnanci, ktorí si z rôznych pracovných ponúk vybrali práve kariéru v Kauflande. Mimo iné sa neustále snaží držať krok s dobou a preto sa neustále modernizuje. Kaufland spustil vlastnú aplikáciu, ktorá sleduje cenové ponuky, prehľad predajní či poskytuje inšpirácie na recepty alebo nákupný zoznam. V rámci modernizácie drží krok aj u zamestnancov, kde pracovníkom Kauflandu zlepšuje pracovné prostredie a podporuje rôznorodosť a otvorenosť v práci.

História firmy

Spoločnosť Kaufland bola založená v roku 1930 Josefom Schwarzom, ktorý na trh vstúpil ako spoločník veľkoobchodu s tropickým ovocím Lidl & Co. Táto bola neskôr premenovaná na Lidl & Schwarz KG. Prvý maloobchod otvoril v 1968 pod názvom Handelshof a prvý samoobslužný obchodný dom pod názvom Kaufland bol otvorený v roku 1984 v Nemecku, kde dnes existuje asi 500 predajní tohto reťazca.

V ďalších rokoch sa firma Kaufland rozšírila aj do iných štátov v Európe s vlastnými privátnymi značkami ako K-Bio, K-Classic, K-Classic bezlaktózové, K-take it veggie, Switch ON a Cultura Vini. Na Slovensko zavítal prvý obchod s názvom Kaufland v roku 2009.

Kaufland Kariéra

Kaufland je firmou so stabilným zázemím na medzinárodnom trhu. Vyznačuje sa dynamickosťou a férovým prístupom a ponúka mnoho príležitostí kariérneho rastu. Práca v Kauflande vám pomôže naštartovať kariéru. Voľné pracovné miesta v Kauflande nájdu aj študenti alebo absolventi. Aj bez praxe si tak môžete vyberať z pestrej ponuky práce a voľných pracovných miest Kauflandu.

Voľné pracovné miesta Kaufland ponúka v oblasti predaja, prevádzky, logistiky alebo obchodu či managementu. Kaufland ponúka prácu v tíme a mnoho výhod a benefitov. Medzi tieto patrí motivujúce finančné ohodnotenie, finančné príspevky pri výnimočných udalostiach, týždeň dovolenky naviac, firemné akcie, vianočné balíčky, rozvoj kariéry alebo flexibilná pracovná doba. Kariéra v Kauflande je otvorená pre každého.

Hodnotenie firmy (165x)

Súčasný zamestnanec Pred 1 mesiacom Bratislava Perspektíva

Pozitíva firmy

Nepoviem nechcem byť vulgarny

Negatíva firmy

Stres

Odporúčanie pre management

Viac zamesnancov

Bývalý zamestnanec Pred 2 mesiacmi Bratislava Perspektíva

Pozitíva firmy

Zatiaľ nič

Negatíva firmy

Veľmi zlý výberový proces. Podal som žiadosť cez ich webovú stránku o zamestnanie. Nikto mi nezatelefonoval, nikto mi nenapísal, nebol ani žiaden pohovor a po pár týždňoch prišiel jeden e-mail, že som diskvalifikovaný. Spĺňal som všetky podmienky a bolo by aspoň príjemné, ak by ponúkli iné pracovné miesto, alebo inú predajňu.

Bývalý zamestnanec Pred 2 mesiacmi Bratislava Perspektíva

Pozitíva firmy

Vzhľadom na nefunkčný výberový proces, žiadne

Negatíva firmy

Požiadal som cez ich stránku o zamestnanie, nikto sa mi neozval, nikto netelefonoval, nikto nepísal, ani nebol žiaden pohovor, iba prišiel mail, že som diskvalifikovaný, pričom rovnaká pozícia je stále zverejnená na webovej stránke. Podmienky som spĺňal. Zrejme nefunkčný výberový proces. Veľmi málo informácií ohľadne dostupných pracovných miest a ohľadne procesu. Nemožnosť sa zamestnať v tejto firme vzhľadom na uvedené.

Bývalý zamestnanec Pred 3 mesiacmi Bratislava

Pozitíva firmy

Výplata načas,finančné ohodnotenie

Negatíva firmy

V prvom rade zaškolenie bolo absolutne neadekvátne tomu,čo by mal zamestnanec na pokladni ovládať. Rozumiem,že v každom zamestnaní sa vyžaduje určite tempo,to je všetko v poriadku,ale je neadekvátne,aby pri takom množstvé ľudí a veľkom množstve tovaru pokladník naplnil dennú normu. To sa dá splniť v malej predajni a počas dní,kedy je zákazníkov menej. To sa samozrejme odzrkadľuje na nálade nadriadených,ktorú si aj tak odnesie zamestnanec. V neposlednom rade je neúnosné,aby v casoch,kedy je najviac ľudí,boli otvorené len TRI,aj to preháňam,pokladne,pretože spoločnosť sa spolieha na využívanie samoobslužných pokladní.

Odporúčanie pre management

Prijať viac zamestnancov alebo znížiť nároky na pokladníkov

Bývalý zamestnanec Pred 3 mesiacmi Bratislava

Pozitíva firmy

Finančné ohodnotenie, výplata načas

Negatíva firmy

Neadekvátne zaškolenie nových zamestnancov, ktoré spočíva z testu a približne dvojhodinového zácviku na predajni. Na prvý pohľad to znie možno skvelo, bohužiaľ,realita je často iná. Ja rozumiem, že firme chýbajú zamestnanci a potrebuje si to kompenzovať brigadnikmi, ale nieje možné,aby počas najväčšej špičky, kedy predajňu navštevuje najviac ľudí, sú otvorené najviac TRI(aj to preháňam) pokladne, pretože vedenie vyžaduje,aby ľudia využívali samoobslužné pokladne. Čo ma však najviac dostalo,bol tlak na zamestnancov (v tomto prípade pokladníkov) na to, aby dosiahli určitý počet skenov za minútu, čo pri takom počte ľudí a malom počte zamestnancov nieje možné dosiahnuť. Viem pochopiť, že sa od zamestnancov vyžaduje určité tempo v skenovaní, ale to sa podľa môjho názoru dá dosiahnuť v malej pobočke v menšom meste, ale určite nie vo väčších mestách.

Odporúčanie pre management

Znížiť požadovaný priemerný počet skenov za minútu alebo nabrať viac zamestnancov na pozíciu pokladníka Zlepšiť zaškolenie nových zamestnancov

Je toto vaša firma?

Získajte nových kvalitných zamestnancov vďaka tomuto profilu na eKariera.sk

Spravovať tento profil

Mohli by Vás zaujímať tiež tieto firmy

Hodnotenie:

Lidl

Lidl - Správna voľba Na Slovensku sme prvé predajne Lidl otvorili v roku 2004. V…

Hodnotenie:

CCC

Kto sme? Predajná sieť CCC expanduje najrýchlejšie zo…

Hodnotenie:

HENKEL SLOVENSKO

Kde nás nájdete? Centrála spoločnosti Henkel Slovensko…

Hodnotenie:

IKEA

Prečo byť s nami? „Naša vízia je ponúkať ľuďom široký sortiment bytového zariadenia s…