Výplata načas
Správanie managementu, minimum zamestnancov na prevádzkach, platové podmienky
Peniaze kazdy mesiac na ruku. Super kolektiv. Obcasnejake benefity.
Malo zamestnancov na pridelenu pracu. Iny sistem ako sa ma robit a ako sa v skutocnosti robi. Mensi plat ako by sme si zasluzili...
Ludsky pristup, otvaracia doba
Nerobnake zaobchadzanie so zamestnancami, nizky plat
Rovnako zaobchadzat so vsetkymi zamestnancami
Stravné listky
VelA prace za malo peňazí a dovolenka menej zaplatená ako mala by byt
Po odpracovaných rokoch nárok na dovolenku nad rámec zákona
Veľký tlak na jednotlivca.
Zamestnať viac ľudí a nie fyzicky zodierať tých, čo robia
Pozitíva sa stratili
Prístup k zamestnancom, nedostatok ľudí na filialkach
nadpriemerný plat, stabilná práca, firemné akcie
ťažké pracovné postúpenie, stresová práca, nerešpektovanie názorov zamestnancov
viac počúvat svojich podriadených, hlavne dlhodobých zamestnancov, ktorí vedia o čom hovoria a ponúkajú reálne riešenia a nie riešenia od stola či počítača
nenesiete hmotnú zodpovednosť za tovar, nedávajú sa k náhrade schodky pri inventúre, dĺžka zmeny max 9,75hod, prac. prestávka min.30 a max 35 min., elektronické snímanie dochádzky, výplata načas, vykladanie na kartóny, v rozumnej miere sa dá dohodnúť s vedúcim, darčeková poukážka, vitamínové balíčky, multisport karta, zľavová karta, zamestnanecký portál connect,
musíte zvládať prácu na viacerých oddeleniach, je to práca s ľuďmi, zmeny môžu byť 6 dní po sebe 9,75hod, to že máte skrátený úväzok neznamená, že každý deň budete pracovať napr. 4 hodiny ale podľa potreby - t.j. plánu nasadenia zamestnancov, je treba chodiť aj natlačiť košíky - či je zima, alebo leto..., na prestávku nemôžete ísť hocikedy - musíte sa nahlásiť príslušnému vedúcemu dňa a ten Vám musí povoliť, že môžete ísť! väšinou sa nerobia nočné zmeny, je potrebné vedieť pracovať z elektrickým paletovým vozíkom, stav elektrických paletových vozíkov je katastrofálny - slabé baterky, stále vybité, slabé zapracovanie - musíte byť rezistentný, hlavne zo začiatku, normy na vykladanie jedného boxu - 25 resp. 20 min...., veľká veľkosť predajne, stavanie čiel podľa noriem, plánovanie zmien max na týždeň dopredu, zmeny sa dynamicky menia podľa potrieb, NUTNÁ kontrola dochádzky - resp. zmien v nej každý deň! Nie je možné nič si plánovať vopred, flexibilné konto pracovného času - neplatí, že odrobíte za mesiac stanovený počet hodín - potom dobiehate, ak nie ste plánovaný, plánovanie počtu zamestnancov na základe hodinového výkonu, napr. ak filiálka neurobí ani 5000€ tržieb za hodinu, posielajú zamestnancov domov na náhradné voľno a je jedno, že nie je povykladané, upratané....porobené! Zastupiteľnosť je biedna. Ak máte deti, neodporúčam. Alebo teda len na to, aby ste mali príjem a hľadať niečo iné. Väčšina zamestnancov sa buď bojí povedať svoj názor - že kde by išli pracovať - kto ich zoberie, alebo je tu druhá skupina, ktorá potebuje peniaze - úver, deti, účty.... zvyšok sa len melie a strieda. Kto nevydrží viac ako dva týždne, toho ani nezaúčam. Je to zbytočne vynaložená energia. Za zaúčanie zamestnanca vôbec nič nedostanete, akurát spomaľuje vašu prácu a bez efektu budúcej pomoci. Nesmiete si prácu a ľudí pripúšťať k telu, urobiť si svoje, neriešiť intrigy a odísť. Čo sa stane v Kauflande, zostane v Kauflande. - PPO TOVAR
Ako argument, že máme menšie normy na hodinový výkon ako LIDL a že ako je tu dobre je scestný!!! Treba si skúsiť, či pôjdete ľudí s elektrikou pozabíjať po predajni, pretože musíte stihnúť prácu, lebo nikto ju za Vás neurobí?!!! Čím viac ukáže PPO, že je šikovnejší, tým viac dostane úloh urobiť! Byť šikovným sa nevypláca.
Lean management v istých oblastiach, procesoch.
Win - win vo vyjednávacích taktikách asi nie je kredo spolocnosti. Pretláčanie podivných vyrobkov na top pozície. Silovy marketing. Malo personálu v predajňach. A tak ďalej...
Napreduje, má zisky
Zle vedenie zamerané na hodinový výkon, jeden človek musí robiť na troch oddeleniach sám, zrušili trinásty plat, zaviedli nepravidelnú pracovnú dobu, platy vedúcich sú niekolko násobne vyššie ako platy zamestnancov. Na jednoho zamestnanca pripadá viac ako 6 manažérov.
Vrátiť letnú a zimnú gratifikaciu. Zamerať sa na plán tržieb, nie hodinový výkon. Šetrí sa ľuďmi aby bol hodinový výkon, pričom s dvoma ľuďmi na predajni nedokážeme udržať úroveň predajne pre spokojnosť zákazníka.