Recenzie, skúsenosti a hodnotenia zamestnávateľa KROS

5 Hodnotilo 4 užívateľov
3x
1x
0x
0x
0x
4 užívateľov už hodnotilo
100% zamestnancov firmu odporúča
75% zamestnancov hodnotí firemnú perspektívu pozitívne
Kultúra a hodnoty
4x
Kariérne príležitosti
4x
Vedenie spoločnosti
4x
Rovnováha práca – osobný život
4x
Benefity
4x
Zoradiť podľa:

Hodnotenie

Podľa odporúčania

Perspektíva firmy

Zobraziť hodnotenia od

Súčasný zamestnanec Pred 6 roky Perspektíva Odporúča

Pozitíva firmy

Vyvážený osobný a pracovný život, možnosť tvoriť a skúšať, kamarátska atmosféra, férový prístup, nadpriemerné benefity pre zamestnancov, slovenskí majitelia, už 24 rokov a 200 zamestnancov.

KROS - 10.01.2019

Top firma

Súčasný zamestnanec Pred 6 roky Perspektíva Odporúča

Pozitíva firmy

Všetko - najmä ľudia, od majiteľov cez celu štruktúru :) Zázemie, stabilita a dôvera.

KROS - 30.12.2018

Dobrá firma ale...

Bývalý zamestnanec Pred 6 roky Odporúča

Pozitíva firmy

Pozitívum Krosu sú v prvom rade ľudia ktorý tam pracujú. Nálada a vztahy na pracovisku sú pomerne dobre. Osobne som mal dobre vzťahy s kolegami ale aj nadriadenými, teda aspoň s väčšinou z nich. Určite by som spomenul početné teambuildingove akcie počas roku ako deň detí, vianočný večierok a iné...

Negatíva firmy

Ako veľké negatívum som vnímal nedostatočnú flexibilitu v riadiacej štruktúre. Sú tam ľudia vo vedúcich pozíciách ktorý sú tam už dlho a niesú schopný sa prispôsobiť novým trendom a to spôsobuje veľké napätie a každé aj najmenšie rozhodnutie trvá mesiace. Taktiež ma trochu sklamal nedostatok komunikácie zo strany nadriadených. Ale celkovo je to naozaj len o pár jedincoch ktorý spôsobujú tento problém a väčšina zamestnancov to ani ne pocíti. Inak je to veľmi dobrá firma a dobrý zamestnávateľ.

Odporúčanie pre management

Zredukovať stredný management o ľudí ktorý niesu schopný prispôsobiť sa zmenám a zrýchliť rozhodovanie o drobných veciach

KROS - 28.11.2018

top firma

Súčasný zamestnanec Pred 6 roky Perspektíva Odporúča

Pozitíva firmy

Celkový prístup spoločnosti tak ku zamestnancom ako aj ku zákazníkom je veľmi zodpovedný, starostlivý a je vidieť, že vedenie sa naozaj snaží tvoriť s ľuďmi pre ľudí.