Moznost roznych pracovnych uvazkov
- chaos - klamstvá - ziadne zaucanie ( ziaden trener ani patron, je to iba rozprávka na pohovore) - toxicke falosne prostredie, ohováranie - nedodržiava sa plánovanie hodín podla uvazku - skolenia ktore treba robiť hneď po nástupe v ramci pracovneho casu vyzadujú robit cez prestavky. V pripade ze nesuhlasite, prihlasia sa s vasimi osobnymi udajmi do systemu a robia skolenia za vas. Neadekvate rozdelenie uloh, jeden sa mota po predajni=OK, po druhom prskaju, chaose ukoluju
Možnosť sebaerealizácie pre každého, kto chce na sebe pracovať. Áno, výkon sa u nás vyžaduje, ale tomu zodpovedá aj plat a celý systém odmeňovania a benefitov
Jedine plat
Tlak na výkon
Viac času pre rodinný život
Firma nieje schopná vyplatiť školenie,ktoré sa konalo pred 4mesiacmi a tiež ďalšie, ktoré bolo pred 2mesiacmi. Pracovná doba horor,mám končiť o 22hod a končím aj o 22.45, ranná smena má končiť o 14.30 no vždy sme tam aj do 15hod. Chovanie starších kolegin je otrasné,vedúca predajne si nezistí nič o vašej práci no uverí niekomu
Plat
Zdieranie zamestnacov Procesy firmy nedôsledné Malo zamestnacov na smene Ak nechcete sa zdržať do kože s robotu ťahať domov ,tak neodporúčam túto firmu
Majú napísané že môže človek robiť aj na čiastočný úväzok preto som sa prihlásila lebo mám 3 ročne dieťa žeby som robila od nieakej 8 do 15-17 no na miesto toho aby mi dali normálnu prácu ma chceli zamästat ako upratovačku pre vsetko ešte aby som aj tovar dokladala a ešte aj na pokladni bola keďže lidl nemá upratovačku bolo by všetko na mne keby bolo zle upratané mala by som problém
- Benefity - Plat
- Pracovný čas: Je síce flexibilný a môžete si povedať, kedy chcete pracovať, ale nie vždy vám vyhovejú. Okrem toho neustále pracovný čas naťahujú na maximálny počet hodín, ktoré môžete za týždeň odrobiť z dôvodu nedostatku zamestnancov. - Práca: Ide o fyzicky náročnú prácu, avšak problém je najmä v tom, že si nevážia snahu zamestnancov. Všetko musí byť rýchlo a pekne urobené, avšak obe tieto kritériá väčšinou nie je možné splniť naraz presne podľa očakávaní nadriadených, a tak dostanete vynadané nech už sa snažíte akokoľvek. Môže sa stať, že sa ani nedostanete na prestávku, pretože najprv musí byť všetko vyložené a upratané, čo sa častokrát nestíha. Novým zamestnancom sa nikto nevenuje a všetko sa musia "za pochodu" naučiť sami, čo má za následok robenie chýb, za ktoré vám bude opäť vynadané. - Kolektív: Na každej predajni je to iné, avšak z vlastnej skúsenosti môžem povedať, že ohováranie a ponižovanie bolo na dennom poriadku, vždy sa našlo niečo, za čo mohli človeka skritizovať. Vedenie sa k zamestnancom správa ako k otrokom/veciam (česť výnimkám), vôbec si nevážia nových zamestnancov a berú ich iba "do počtu". Neustále porovnávanie zamestnancov - kto pracoval viac, kto menej, kto je viac šikovný, kto je pomalý, atď. Táto negativita medzi kolegami následne vedie k zhoršenému psychickému zdraviu zamestnancov, čo časom môže vplývať aj na fyzické zdravie. Vôbec sa nečudujem, že mnoho zamestnancov odchádza, pretože tento neustály tlak na psychiku človeka časom riadne vyčerpá.
Odporúčam vedeniu správať sa k zamestnancom viac ľudsky a namiesto neustálej kritiky a nadávania zamestnancov riadne preškoliť, venovať sa im a neočakávať, že sa všetko naučia sami.
Plat
Jediné pozitívum ktoré táto firma má je plat-aj ked ich bilboardy-preplatená každá minúta nie je pravda-vždy sa vám budú snažit vaše nadčasy skresat volnom.stále rozmýšlam nad tým kto môže označit Lidl ako najzamestnávatej.Neustály stres,tlačenie iba na čísla-výkon-neustály problém z nedostatkom zamestnancov.Ranná smena-prinajlepšom od 5:30-ale skončenie až ked sa všetko vyloži,uprace.Nepáči sa vám-nadriadený si s vami už ,, spravia poriadky,,.Poobedná -to isté-tu nečakajte žiadne 8hodinové smeny..Kontroly od regionálnych manažérov a vyššich-ktorý aj tak nič neriešia-iba čo je zle-že ste na smene piaty?-nevadí- to nikomu nevadí-piect,blokovat,dokladat,upratovat.