Na Slovensku sme prvé predajne Lidl otvorili v roku 2004. V súčasnosti máme po celej krajine 155 predajní a zamestnávame viac ako 6000 spokojných zamestnancov. Sme dynamická firma, ktorá ti bude vyhovovať, ak sa nechceš nudiť. Čas v práci ti bude plynúť šialene rýchlo. Síce sme diskont, ale zďaleka nie sme diskontný zamestnávateľ. Firma ti dá priestor na osobný a kariérny rast, svoju budúcnosť máš u nás vo vlastných rukách. Neustále sa snažíme byť jednotka v platoch v rámci maloobchodu a nezabúdame ani na atraktívne benefity, ktoré ti spríjemnia prácu. Preto sme jednotkou nielen u zákazníkov, ale aj u zamestnancov. A vďaka nim sme aj v roku 2022 získali cenu TOP Employer na Slovensku aj v Európe. A získali sme aj ocenenie EQUAL-SALARY, teda rozdiely v platoch medzi mužmi a ženami nerobíme.
"Na svojej práci mám najradšej tímovosť, prácu s ľuďmi a súťaživosť."
Ľubor, Manažér predajne"V práci sme super kolektív a vieme si navzájom pomôcť. Moja práca je každý deň dynamická a pestrá."
Vladka, Skladníčka"Lidl by som určite odporučil, najmä preto, že ponúka zázemie stabilnej spoločnosti."
Dominik, Referent Internej komunikácieV Lidli všetci ťaháme za jeden povraz – nielen v tíme a v organizačnej štruktúre, ale naprieč celou spoločnosťou. Správnym vedením sa snažíme dosiahnuť to, že všetci ľudia v spoločnosti pracujú ruka v ruke. Zamestnanci sú základom nášho úspechu. Chceme viesť otvorenú komunikáciu, zapájať do rozhodnutí aj zamestnancov. Preto ich kvalifikujeme, podporujeme a umožňujeme im rásť s ich úlohami. Odštartuj u nás svoju kariéru cez prax, stáž alebo duálne vzdelávanie. Skúsiť to môžete aj cez Retail academy alebo Trainee program a získať tak praktické skúsenosti.
U nás sa riadime heslom „Ľudia tvoria Lidl“. Preto je pre nás starostlivosť o zamestnancov na prvom mieste. Podporujeme rozvoj svojich ľudí, nielen pestrou škálou rôznych vzdelávacích aktivít. Pre každého zamestnanca je nastavený vzdelávací program na mieru tak, aby vedel využiť získané vedomosti v praxi. Sme si vedomí, že naši zamestnanci môžu prosperovať iba vtedy, ak si udržia zdravú rovnováhu medzi pracovným a osobným životom Každoročne pre nich preto vylepšujeme systém našich benefitov. Zaviedli sme benefitný systém, z ktorého si zamestnanec vyberá sám benefity, o ktoré má záujem.
Moznost roznych pracovnych uvazkov
- chaos - klamstvá - ziadne zaucanie ( ziaden trener ani patron, je to iba rozprávka na pohovore) - toxicke falosne prostredie, ohováranie - nedodržiava sa plánovanie hodín podla uvazku - skolenia ktore treba robiť hneď po nástupe v ramci pracovneho casu vyzadujú robit cez prestavky. V pripade ze nesuhlasite, prihlasia sa s vasimi osobnymi udajmi do systemu a robia skolenia za vas. Neadekvate rozdelenie uloh, jeden sa mota po predajni=OK, po druhom prskaju, chaose ukoluju
Firma nieje schopná vyplatiť školenie,ktoré sa konalo pred 4mesiacmi a tiež ďalšie, ktoré bolo pred 2mesiacmi. Pracovná doba horor,mám končiť o 22hod a končím aj o 22.45, ranná smena má končiť o 14.30 no vždy sme tam aj do 15hod. Chovanie starších kolegin je otrasné,vedúca predajne si nezistí nič o vašej práci no uverí niekomu
Falošné správanie ,celeho vedenia nechcu vidiet ani ukazať ludskosť iba arogancia.Vraj tykanie na kazdej pozicii sa kontrola okrem pozdravu nic neopýtam teda max ako to ide.Ohováranie od regionálov až po ...iba posmešky a neúcta.
Vymenit celé vedenie od regionalov hore