Nič
Človek sa môže snažiť koľko len chce nikdy si jeho snahu necenili a ani nebudú. Neférovo sťahujú z výplat. Zmenili-mali sme vyššie provízie, ktoré znížili na smiešne sumy. A po tomto čakajú, že sa na nich človek bude usmievať a hovoriť len pozitíva ? Nikdy.
Nechvalte sa zniecim co nemate nechvalte sa stym co ste nevybudovali a nespravili vy ale zamestanci a hlavne sa netreba chvalit s profesionalitov ktoru tato firma po dobu posobenia to jest 17 rokov nema ziadnu. Profesionali ste neboli a nebudete.
čo ja viem ? mnoho vecí, človek sa v MO cíti proste dobre. Je mnoho vecí pre ktoré sa tu oplatí zamestnať ale na rozlúčku by som ešte raz vypichol osobu senior manažéra a viem, že nie som sám, kto povie, že je to TOP človek. diky za všetko ;-)
? :)
Práca v oblasti, ktorá ma baví a aktívne sa v nej zdokonaľujem samoštúdiom, mladý kolektív, motivačné sútaže, možnosť vidieť a vyskúšať si najnovšie veci v oblasti mobilných telefónov
Nič zásadné
Vďaka svojmu pôsobeniu vo firme som dostal možnosť absolvovať viaceré vzdelávacie programy, ktoré mi otvorili obzory nových vedomostí a zručností potrebných ku kariérnemu rastu vo firme.
Žiadne
????
Pozitívum firmy vidím v jej originalite, inovatívnosti, poskytovaní služieb a produktoch, výplatny termín vždy načas. Ďalej v kolegialite,podpore,pomoci zo strany ľudí z centrály, ktorú musím vyzdvihnúť!!! Vždy poradia sú nápomocný sú podpora. Takisto neskutočne pozitívum je v tejto spoločnosti ich senior manažér M.A., ktorý vždy pomôže, poradí je nápomocný v zložitých situáciách. Je to človek na správnom mieste svojou odbornosť,profesionalitou,vedomosťmi, ľudskosťou. Je to až nadľudský výkon. Oceňujem teda centrálu, senior manažéra a samotného zamestnávateľa.
Za negatívum považujem slabé fin.ohodnotenie zamestnanca, ktorý musí vykonávať činnosti ako expedient gls,fakturant, znalca na výkup a samotný predajca. Ďalej odporúčanie zaškoľovať zamestnancov už v úvode... také lepenie UV skiel není sranda. Stále bolo sľubované skúšobné sklá a mobil bohužiaľ nie sú. Na predajni v tomto prípade si musíte poradiť sami. Učiť sa sami v praxi. Ďalej keď nezapasujete novej manazerke tak končíte. Odporúčam naštudovať z jej strany pravidlá správania sa voči zamestnancom.