zlavy pre zamesnancov na nadstandartne sluzby v nemocnici
zly manazment,malo personalu,skoro ziadne benefity,vyhrazky,ziadna motivacia,velmi vela nadcasov a minimalne preplacanie,musite robit pracu aj ked to nie je vo vasej naplni,ak robite 12 tak zabudnite na rodinu,neucta k zamestnancom,vedenie nemocnice by sa malo preskolit ohladom komunikacie so zamestnancami a riesenie nedostatku personalu nielen na oddeleniach,dostanete 2x rocne penazne poukazky aj ked ich nechcete a musite ich minut len v nemocnici do urciteho datumu,obedy podradne,planovanie dovolenky pol roka dopredu,slaba az skoro ziadna motivacia k vzdelaniu alebo nejakym skoleniam v oblasti zdravia,ziadne akcie
preskolenie v komunikacii a ucte k svojim zamestnancom,skuste poracovat na benefitoch a motivacii,nec personal nechodi do prace ako za trest
Navonok pre média a verejnosť fungujúca nemocnica
Správanie k zamestnancom, ohodnotenie, zákulisné priestory v katastrofálnom stave
Vážiť si ľudí a motivovať ich lepším ohodnotením, zabezpečiť dôstojné pracovné podmienky - zamestnanec nie je stroj, ale človek, ktorý potrebuje dýchať, pohodlne sedieť, keďže papierovej práce je čoraz viac a v noci si občas potrebuje aj vyložiť nohy, upraviť priestory, ktoré verejnosť nevidí.