Neviem zhodnotit
Po 2 kolach (osobne stretnutia s vypracovanim zadania) ghostnut kandidata je umenie, drzost a zaroven navod ako stratit zakaznika.
90% zľava na paušál, čerstvé ovocie
Absolútne najhoršia pracovná skúsenosť. Vedúca na pobočke absolútne zaujatá, žiaden záujem - ste pre nich len číslo. Plány nereálne, tlak na zákazníka, slabá orientácia na spokojnosť zákazníka. Plat nič moc. Z prístupu k zamestnancom mi bolo zle. Ak sa vám v tejto firme nedarí plniť plány a ste znechutení..skúste to inde. Ja už som ku koncu nepočúvala nič iné iba to aká som hrozná. A teraz som už 2 roky ako zamestnanec iného operátora, toho ružového a podmienky sú.. neporovnateľné. Tabuľky a plány preplnené. Očividne to nebolo mnou.
Správajte sa k zamestnancom FÉR. A hlavne rovnako. Nevyberajte si favoritou a počúvajte ich. Keď im niečo nejde - pomôžte im a ukážte im ako. Lebo prístupom,ktorí máte ich len demotivujete a taký človek vám fakt čísla,zisk a spokojného zákazníka neprinesie.
Voľnosť, jednoduchosť, benefity
Iné firmy viac motivujú a vážia si zamestnancov. O2 je firma, kde ľavá ruka nevie čo robí pravá. Vedenie firmy nemá vedomosti o práci ľudí nižšie.
Poztiva su v tom, ze ked firma zvoli dobru strategiu, daju sa aj plnit plany a teda si zarobit
Vedenie firmy nedava podporu 1. linii. Pre nich ste len cislo, len polozka v SAP-e.
Platové podmienky, pekná idea
Horšia realita, neustále sa zvyšujúci tlak čo by bolo pochopiteľné keby to bolo reálne splnitelne, vyslovene sprostý menezment
Pozitívum je prístup a tmosfera na pracovisku
Negatívom je veľmi zlá organizácia, zle využívanie ľudského zdroja a nekompetentnosť
Odporúčam Vám viac sa sústrediť ma kvalitu. A inovovať systémy na reportovanie