Našim jednoduchým portfóliom produktov sa na Slovensku snažíme meniť pravidlá mobilnej komunikácie už 11 rokov. Odkedy sme v roku 2007 prišli s O2 na Slovensko ako tretí operátor, získali sme si srdcia mnohých ľudí. Naše zásady - férovosť, jednoduchosť a transparentnosť - riadia našu komunikáciu so zamestnancami aj so zákazníkmi. Naše hodnoty sa dotýkajú aj spoločenskej zodpovednosti, v ktorej sa angažujeme napríklad prostredníctvom Férovej nadácie. V nezávislej zákazníckej ankete pravidelne získavame ocenenie Operátor roka.
Pre nás v O2 je kľúčové dosiahnuť spokojnosť na oboch stranách a vytvoriť tak priateľskú atmosféru a pracovné prostredie, kam sa budeme radi vracať. Aj preto je zábava jednou z našich hlboko zakorenených hodnôt. Vďaka našim skvelým zamestnancom sa z nás stal jeden z najlepších zamestnávateľov na Slovensku. Nájdeš nás v predajniach po celom Slovensku, v kontaktnom centre v Banskej Bystrici a na centrále v Bratislave so super výhľadom na Ufo.
Po viac ako 10 rokov života O2 máme už viac ako 700 zamestnancov, a tak presne vieme, aké vlastnosti by ti nemali chýbať. Hľadáme ľudí s chuťou pracovať, otvorených a samostatných. Veľkú dôležitosť prikladáme aj vlastnostiam ako je schopnosť pracovať v tíme. Oceníme, ak budeš schopný pomenovať aj svoje nedostatky a otvorene povedať, čo ti v práci nevyhovuje. Chuť na sebe pracovať sa môže premietnuť do tvojho kariérneho rastu, tak ako to už mnohí z našich zamestnancov zažili.
Práca v O2 centrále, v kontaktnom centre aj v predajniach so sebou nesie množstvo benefitov, ktoré prispievajú k našej spokojnosti. Najviac ceníme priateľský kolektív. Záleží nám aj na tom, aby si zamestnanci dostatočne oddýchli a tak sme priniesli O2 prázdniny, teda extra voľné dni k dovolenke. Keď si chorý, doplatíme ti 2 týždne PNky a preventívne dostaneš raz do týždňa čerstvé ovocie. Pokiaľ pracuješ v kancelárii, môžeš využívať aj home office a flexibilný pracovný čas. A máme toho pre teba ešte viac.
Neviem zhodnotit
Po 2 kolach (osobne stretnutia s vypracovanim zadania) ghostnut kandidata je umenie, drzost a zaroven navod ako stratit zakaznika.
90% zľava na paušál, čerstvé ovocie
Absolútne najhoršia pracovná skúsenosť. Vedúca na pobočke absolútne zaujatá, žiaden záujem - ste pre nich len číslo. Plány nereálne, tlak na zákazníka, slabá orientácia na spokojnosť zákazníka. Plat nič moc. Z prístupu k zamestnancom mi bolo zle. Ak sa vám v tejto firme nedarí plniť plány a ste znechutení..skúste to inde. Ja už som ku koncu nepočúvala nič iné iba to aká som hrozná. A teraz som už 2 roky ako zamestnanec iného operátora, toho ružového a podmienky sú.. neporovnateľné. Tabuľky a plány preplnené. Očividne to nebolo mnou.
Správajte sa k zamestnancom FÉR. A hlavne rovnako. Nevyberajte si favoritou a počúvajte ich. Keď im niečo nejde - pomôžte im a ukážte im ako. Lebo prístupom,ktorí máte ich len demotivujete a taký človek vám fakt čísla,zisk a spokojného zákazníka neprinesie.
Citim vďačnost za to ze som dostala moznost a šancu byt sucastou o2.Bola to zatial najlepsia moja praca a najlepší zamestnávateľ.Vďaka O2 som objavila moje silne stranky .Za 4 roky v O2 som raz karierne postupila ☆ ,pomohla som získat 3 Granty v Grantovej vyzve O2 férovej nadacii,ziskala som ocenenie najlepší obchodnik za rok 2020,moj napad na novy produkt bol vybrany a naozaj sa na nom realne pracuje čiže O2 vas počuva a je jedno na ktorej pracovnej pozicii ste . Zažila som aké to je vyhrávať a mat uspech .Ďakujem za požehnané roky .
Asi žiadne .