OBI - 11.10.2024

Kolos pred kolapsom

Bývalý zamestnanec Pred 11 dňami Bratislava Perspektíva

Pozitíva firmy

kolektiv, 13 plat,

Negatíva firmy

Strasne malo zamestnancov, nestiha sa. Ludia su vycerpany. Asi to chcu zabalit.

Odporúčanie pre management

doplnit personal, malo ludi malo obsluzenych zakaznikov, jednoduche ziadna veda.

Ďalšie recenzie firmy OBI

Bývalý zamestnanec Pred 5 mesiacmi Bratislava

Pozitíva firmy

Čo sa týka výplaty a záležitostí ako príplatky za prácu cez víkend, stravné, odvodov do sociálnej poisťovne, príspevok do 3 piliera je všetko v poriadku. 13 mzda vyplácaná na dve časti.

Negatíva firmy

Jedna je vec čo máte napísané v pracovnej zmluve jedna vec je čo máte v pracovnej zmluve o vašich pracovných povinnostiach a druhá čo všetko budete robiť navyše, záleží od jednotlivých obchodov, viem o čo hovorím, bol so na viacerých miestach. Vo firme som skončil po mojom prestupe z BB do Zvolena, keď to poviem diplomatický uvedený do omylu pri pohovore /oklamaný/ od vedenia vo zvolene. Osobne ma to veľmi mrzí, lebo som tam strávil čas od otvorenia firmy OBI Slovensko a zarobil som jej dosť peňazí na to ako sa zachovali. Ešte k pracovným podmienkam, ktoré nie sú úplne najlepšie ale asi ako v každej práci.

OBI - 05.03.2024

obi

Bývalý zamestnanec Pred 8 mesiacmi Bratislava

Negatíva firmy

pozitíva

OBI - 07.05.2023

celé zle

Súčasný zamestnanec Pred 1 rokom Bratislava Perspektíva

Pozitíva firmy

Program odmeňovania plat priemerný

Negatíva firmy

Vedenie má otrasný prístup k zamestnancom, núti nás pracovať dobrovoľne na silu 15 min. pred pracovnou dobou zadarmo. Prekrúca sa kto čo povedal, všetko sa sleduje, každý každého sleduje. Z maličkostí sa umelo vyrábajú problémy. Zamestnanci sú preťažovaný prácou často zbytočnou prekladajú sa veci z kúta do kúta - následne nestíhame denné rutiny a následne prichádza buzerácia. Psychické útoky a dojitý kilometer na zamestnancov niekto môže všetko niekto nie.

Odporúčanie pre management

Objednávať tovar v normálnom množstve v čase kedy to zákazníci žiadajú. Všetko sa objednáva príliš skoro kedy to nikto nechce, potom sa to vypredá a zákazníci tovar požadujú a nie je. Konzultovať požadovaný tovar so zamestnancami, ktorí vedia aký tovar ľudia žiadajú a zariadiť ho. Nie len si človeka vypočuť a povedať nedá sa.