Dookola omieľajú ako sú všetci ochotní pomôcť nováčikom, ale realita je taká že na teba každý kašle. Po druhý krát o pomoc ani nepožiadaš lebo sa ti nechce pozerať ako každý prevracia očami. Pracovné postupy ktoré Ťa naučia na školení ti na pobočke povedia že sú nesprávne. Call centrum pre retail je
Na spätnú väzbu sa pýtate len preto, že je to vaša práca. Ale vôbec vás to nezaujíma a problémy ostávajú dlhodobo nevyriešené. Resp hneď negujete že to nie je pravda aj keď pobočku ste videli na obrázku.
Už nič..staré vedenie všetko zvladalo skvele. Výborne nadštandardné ohodnotenie je už minulosťou. Bolo dobre
Zmena za zmenou..nove vedenie 365 kinder managementu, ktory je od začiatku masírovany víziou budúcich riaditeľov. Avšak namiesto skvelého vycviceneho prístupu sú tam ľudia, ktorí vládnu zastrašovanim..tlakom..výsmechom a pritom im by sa do zadku ani len zastruhany vlas nevosiel..cele to ide do vládnutia 365 a k zosmiešňovaniu poštovej banky..plány idú hore a ohodnotenie dolu. Celé zle..odtiaľ rýchlo preč.
Nemešká vyplata
Zastarale pracovne postupy, manazment ktory sa nezaujima, ako (ne)funguje pobocka. Nefunkcna aplikacia. Zle bankove systemy. Je to hra na banku.
Kedysi skutočne najlepší zamestnávateľ, kde boli ľudia spokojní. S ohodnotením, prístupom