plat plus tringelty , nie až tak veľa povinností u vonkajšej obsluhy oproti vnútornej , nie fyzicky náročná robota
malé prestávky , hrozné podmienky v zimnom období pre vonkajšieho predajcu , buzerácia za maličkosti-záleží od vedúceho samozrejme , ponúkanie nezmyselnych produktov , plnenie noriem predaja premiovych paliv a produktov ktoré závisia z väčšej časti od náhody a šťastia , státie na nohách ale ked sa hýbete pri obsluhovaní aut dá sa to prežiť aj ked 12 hodin je 12 hodín ale stáť sa musi aj v inych robotách , každopádne nie práca na dlhodobo , hlavne aj kôli zime ...
Vám netreba nič ani odporúčať ... lebo aj tak sa to nezmení ... Ale ked mám skúsiť odporučiť tak nebudte taký detailisti len kôli tomu aby ste zarobili na ludoch , dajte im čas na prestávku na ktorú májú nárok , tie normy neviem kto vymýšlal a určite by sa to nemalo hodnotit podla predaných litrov ale podla pomeru medzi premiovymi a normálnymi palivami , ale tak 99 percent robôt a zamestnávatelov je takých takže je to štandart ... a neklamte ľudí s tými nezmyselnými akciami ...