žiadne
Prístup - 0 bodov, nováčikom na predajni sa absolútne nikto nevenuje, žiadne normálne školenia - nováčik sa musí učiť všetko formou e - learnigu - prezentácie , minimálne školenia formou predajných rozhovorov - slabé precvičovanie predaja s manažérom. Jednoducho nikto sa novým zamestnancom nevenuje v oblasti zaškoľovania a predajných rozhovorov . ST by mal prehodnotiť to ako si bude vychovávať nových zamestnancov ...
Záleží na akej je človek pozícii. Telekom má dobré benefity.
Pokiaľ robí človek na požicii call centra, resp. zákazníckeho centra na linke, negatív je žiaľ mnoho. 1. Práca na zmeny. Môže to vyhovovať, pokiaľ si potrebujete niečo vybaviť. Napr. lekára a pod. Ale to je asi tak všetko. Lekári sú veľmi nežiadúci a nebodaj idete na PN. To je doslova teror. Dovolenku tiež človek nedostane len tak a musí sa to plánovať mesiace dopredu... . Work life balance na tejto pozícii žiaľ nie je možný. Pokiaľ je človek citlivejšej povahy, skončí vyhorený v intervale 2 rokov...niekto aj skôr. 2. Áno. Človek si môže zarobiť ale to čo všetko musíte spĺňať aby ste tú super mzdu dostali...je toho strašne veľa. Ukazovatele, všetko musí byť tip top splnené, inak prídete o časť bonusu a žiaľ v niektorých prípadoch o celý bonus. A to sa potom oplatí robiť skôr predavačku než túto náročnú prácu. 3. Veľakrát je to aj o sympatiách vedúcich. Iné pozície môžu byť fajn, ale pracovať na zákazníckej linke rozhodne neodporúčam. Keď prídu nejaké zmeny, dozviete sa to ako posledný a musíte potom znášať emócie nahnevaných zákazníkov...a to nie je nič príjemné. Nehovoriac o výške plánov ktoré človek musí plniť. Skrátka ak niekto uvažuje nad touto pozíciou...áno inzeráty vyzerajú lákavo. Žiaľ realita je iná. Vyhýbať sa oblúkom. Aby sme neboli príliš negatívny poviem aj B k tejto práci. Naučí vás to obrniť sa dávkou trpezlivosti, byť asertívny a nebrať si veci príliš k sebe. Emócie druhých. Nie je to však práca na dlhú dobu. Vydržať dlho tam môže len človek ktorý chce predať za každú cenu, nemá svedomie, a klame zákazníkov. To je všetko.
nič
Pohovor v tejto firme alebo neviem čo to vlastne je prebiehal ako cez prestávku na základnej škole, time managment žiadny, čakáte neviem načo, úroveň komunikácie je tiež základná škola. S takou nechuťou a hnusom som neodchádzal ešte zo žiadnej firmy. Nechápem absolútne ako takáto žumpa ako je telekom Doma Poprad môže vôbec fungovať a zamestnávať ľudí, toto som ešte nevidel/nezažil nikde, s takými odpornými ľuďmi som sa asi ešte nestretol, personál je na úrovni feudalizmu v 18. storočí.. HNUS nikomu neodporúčam
Žiadne
Všetko. Zlé vedenie, nemôžete si zarobiť, skončíte na antidepresívach, Po 26 odrobených rokoch som zistila, že Telekom, kalcentrum Košice, najhorší zamestnávateľ na trhu.
Vymeniť vedenie. Nastaviť spravodlivé odmeňovanie zamestnancov.
Žiadne dajú Vám TV ktorú aj tak nikto doma pozerať nechce a paušál za polovicu lenze polovica ich plnej ceny paušálu je plná cena toho istého paušálu u každého iného operátora pre bežného zákazníka
Ako predajca najvyššie ceny na Slovensku zo všetkých operátorov (tým pádom služby pre slovenské obyvateľstvo z 85% nepredajné) Plány prestrelene do neba aj keď každý druhý mesiac dôjde fešák ktorý Vám oznámi že návštevnosť zákazníkov klesla aj tak dôjde plán rovnaký alebo ešte vyšší Zachádzajú s Vami ako s handrou ( o Vás bez Vás) Vy ste vždy ten kto sa to dozvie ako posledný Každý mesiac si robia s Vašimi peniazmi čo len chcú túto Vám strhneme toto a túto toto za toto dokonca ku koncu môžem odporučiť ľudom ktorý sem pôjdu pracovať aby si spravili aspoň kurz psychológie lebo od minulého roka už sledujú aj konkrétne čo ste komu predal za posledné 3 mesiace a keď to ten človek najbližšie tie 3 mesiace nezaplatí tak to nazvali “Churn” ktorý sa vráti Vám na štvrtý mesiac vo výplate ako zrážka preto hovorím že odporúčam už aj aspoň kurz psychológie keď nie priam vysokú školu aby Ste dokázali popri predajnom rozhovore so zákazníkom aj z toho určiť či to bude schopný platiť alebo nie A úplne nakoniec ak prídete do kontaktu s človek menom Jozef K. - utekajte a čo najďalej klamár najväčšieho stupňa a zavadzač bude Vás klamať od prvej chvíli pohovoru od platu až po všetko čo sa týka prace ako takej a všetko čo bude riešiť ohľadom Vás rieši za Vašim chrbtom a Vy sa to dozviete ako posledný
Možnosť rastu, mnoho oddelení, kde sa dá uplatniť.
Ja som pracoval na centrále v ZA, ako Regionálny supervízor pre externých partnerov. Moja šéfka tam mala podosadzovanú hádam celú rodinu nekompetentných a nevzdelaných ľudí, ktorí si honili svoje malé egá na zamestnancoch KC a správali sa k ním ako k odpadu. Ak máte priemerné IQ nevydržím medzi nimi.
Ťažko nájsť niečo dobré, hlavne neporiadok v evidencii
Nekorektné konanie
- Firemný paušál zdarma s 1TB internetom a limitom 60€ na SMS lístky - Televízia zdarma a Intetnet za 8€ - raz za 2 roky zľava 600€ na telefón, ale keď odídete a neprejde tá doba musíte to vyplatiť - 2 paušály za 50%cenu, ale s viazanosťou a keď odídete platíte plnú do konca viazanosti
- Nikoho nezaujíma Váš názor, nikto sa Vás nepýta ako sa cítite - Jediné čo ich zaujíma sú čísla ktoré musíte plniť, nielen predajné - Demotivačné odmeňovanie, kedysi sa dalo zarobiť veľmi dobre až nadštandardne, lenže každé 2 mesiace postupne znižujú odmeny krôčik po krôčiku - Kým nesplníte minimálne 75% plánu ktorý nieje najnižší tak nedostanete na konci mesiaca nič iba minimálku - Počas toho ako musíte plniť predajný plán, taktiež treba plniť ďalšie nepodstatné čísielka, ktoré ale keď neplníte tak na Vás vrieskajú manažéri - Máte plno práce
Dobry kolektív
Neustále znižovanie odmien bez dôvodu...
Počúvajte predajcov
-super kolektív, -zľava na zamestnanecký paušál, -možný karierný rast, -sebarozvoj s prácou s ľuďmi, pokrok v komunikácií
-Nízke finančné ohodnotenie vzhľadom na to, že musíte plniť cieľ a zároveň riešiť všetky ostatné problémy -takmer neplatené nadčasy -obrovská zodpovednosť -z môjho pohľadu málo benefitov
Benefity spolocnosti
Ako sa hovori: "kto drzi hubu a krok" tak sa ma dobre. vlastny nazor si do firmy neneste. staci hrcek a pero. ak ukazete ze viete pocuvat a nebudete presadzovat svoje mozete postupit aj vyssie
chodte medzi svojich zamestnancov a zacnite ich pocuvat. tato firma to mala rozbehnute viac ako dobre. no bohuzial mat vlastny nazor sa neodporuca a prezije len ten kto pritakava manazerom a Nemecku
Bonusy, zdrav. starostlivosť, kariérny rast
Obrovské pracovné nasadenie, tlaky pri plnení plánov
Zamestnanecké výhody a benefity, edukatívnosť a rozvoj pre zamestnancov.
Nátlak zo strany nadriadených.
Vyplata na ucte v cas, benefity ako mob.tlfn, tv, internet..
Neistota, neustale prepustanie bez koncepcie..mizerne skolenia..vobec sa nepripravuju novy ludia do terenu
kolektiv je super, firmene benefity ujdu
skostnatenost firmy, pristup ku komunikacii (medzi oddeleniami napr..)
Firemne zľava na produkty
Neustala buzeracia, problém ísť k lekárovi, byť chorí. Neustale byť k dispozícii. Žiadna pochvala len kritika.
Ludsky pristup, zamestnanecke benifity, normalna prac. Doba
Tlak na vykon
Príjemný kolektív, vekový priemer je ale 40+ čo je pre mňa mladého človeka dosť obmedzujúce
Žiaden kariérny rast, progresívna mzdy nulová, benefit od spoločnosti nie sú žiadne, firma nijako nemotivuje
snazi sa ist s dobou
zamestnanci su ohodnoteni priemerne, je od nich vyzadovany vysoky vykon, neustaly strach o stratu prace z dovodu dlhodobeho znizovania miest.
Velmi dobre zamestnanecke benefity.
Z mojho pohladu vela parametrov musi clovek naplnit aby mal aku taku vyplatu, vela nezmyselnych veci ktore ma clovek naplnat a velmi dobre to je premyslene len aby mohli znizovat variabilnu zlozku platu, no firma ma zarobene lebo clovek cisla doda ale niektory z parametrov sa mu nepodari tak variabil je aj o *** eur nizsi, fakt na zamyslenie...
Skusit porozmyslat o odmenovacom systeme predajcov v 1. línii.
Zamestnanecke benefity, rovnovaha sukromie - praca, priatelsky kolektiv a karierny rast.
Ľudský prístup, benefity, výborný kolektív (aspoň ten môj, aj keď som tam momentálne najmladší). Zatiaľ som však vo firme len krátko, takže neviem 100% zhodnotiť.
Tým že že sa jedná o veľkú korporáciu, tak až príliš veľa ľudí, to je však ale u spoločnosti takého rozsahu normálne. Zatiaľ som však vo firme len krátko, takže neviem 100% zhodnotiť.
obchodny teprezentant
nemaju vas za nic len za cislo. ak neplnite plany alebo si otvorite usta tak vas jednoducho vyhodia
Benefity na sluzby,platove ohodnotenie,dotacia stravnych listkov,specialne odmeny
niekedy az moc zvysene naroky na zamestnanca,stvrtrocne zmeny priorit firmy
dobry priestor na rozvoj a celkovy prehlad o telekomunikacnych produktoch,rozvijanie asertivity,vyjadrenia vlastneho nazoru,komunikácie s ludmi,zvladanie stresu
väčšinou sa hladi na zisk a nie na zakaznikov alebo zamestnancov, dakedy mam pocit,ze nas maju za stroje na peniaze, prilis velky tlak a obcasna zla atmosfera na pracovisku
vypracovaný zamestnanecký program
nevidela som negatíva:-)
len tak ďalej-pracujte poctivo
Skvelý prístup k rozvoju zamestnancov, veľa benefitov a školení. Práca ktorá vie byť zábavou. Skvelý kolektív, variabilná mzda :)
Niekedy tlak na výsledky - zaleží od pozície. Sme jeden tým, ťaháme za jeden povraz, a ak jeden vypadne, treba ťahať aj zaňho :)
Regulovať automatizáciu a prepúšťanie - automat nikdy nenahradí človeka s empatiou :)
Zamestnanecké výhody, dobrý kolektív
Pri nesplnení plánov vás do 2 mesiacov vyrazia, vedenie má príliš vysoké ego, platové ohodnotenie nieje voči splneným cieľom adekvátne. nízke odmeny za zákazníkov
Na tejto spolocnosti je dobre ze nikdy nemeskali s vyplatou,stravne listky v dobrej hodnote ,motivacne odmeny ,firemne akcie,firemny mobil,zlavy na sluzby
Je vyvijany vysoky tlak na zamestnancov ,k vykonu prace nizky plat ,velka fluktuacia zamestnancov
Volna pracovna doba, moznost prace z domu
Slabe platove ohodnotenie bez moznosti buduceho rastu mzdy, odmeny len raz rocne (predtym boli polrocne), neochota a alibizmus na kazdom kroku, velmi zhorsujuca sa kultura a atmosfera ked porovnam s rokmi minulymi, onicom IT vybavenie (notebook) a predrazena moznost zakupenia firemneho mobilu, slabe delivery ludi na marketingu a IT, spojenie s cechmi tento stav este viac zhorsilo, kopec juniorov na riadiacich poziciach, projekt RASI, lacne ruzove tenisky ako vianocny darcek - dorucene az v aprili...
Odkazujem manazmentu, aby neboli drzgrosi a dopriali aj beznym ludom tam dole a aby konecne aj pocuvali zamestnancov a nie len sami svoje ego.
Obchodny reprezentant
Rodinkarstvo, nekompetentné vedenie, od roky 2015 to ide dole vodou vi firme. Okresali benefity, znížila sa mzda. 4 kolegovia dali výpoveď. Začala fluktuacia
Ako obrovský benefit firmy vnímam kolegiálny prístup, neustále zlepšovanie našich vedomostí pomocou rýchlych e-prezentacii a testov.
Nemám nárok na zamestnanecký telefón napriek tomu,že by som ho využila.
Veľmi dobrý plat a benefity, priateľské prostredie. Najmä pre mladých najlepšie miesto pre začiatok kariéry.
Ten kto nemá rád časté zmeny. Nutnosť reagovať na konkurenciu a prijímať adekvátne kroky. Nie je to práca pre toho, kto očakáva koniec pracovnej doby o 16:30
Zaviesť 13. a 14. plat
Zamestnanecke benefity.
Caste personalne zmeny vacsinou bezdovodne prepustanie.
skvelý kolektív, tykanie, zamestnanecké benefity, drobné darčeky od firmy, zamestnanecký mobilný telefón + zamestnanecký paušál
veľa práce, fluktuácia nových zamestnancov
Benefity home office prispevky
Nizke mzdy a bodovana produktivita z ktorej sa vyplacaju odmeny
Starostlivosť o zamestnancov, super benefity, prístup, odmeny.
Veľmi nízke základne mzdy.
Rôzne benefity
Úplne zle podmienky nie také ake su napísané v zmluve tak isto plat je úplne zlý nato že odrobite aj viac hodín.
benefity, kariéra
v poslednom období, vymienanie zamestnancov za nových, prepúštanie tých z výkonom a praxou a nábor nových za menší plat
viac si vážiť zamestnancov s praxou a nenechať ich len tak ísť kvôli šetreniu nákladov
Množstvo benefitov napr. Služby zdarma, rôzne sútaže o hodnotné ceny. Možnosť si veľmi slušne zarobiť.
Vysoké nároky na pracovné nasadenie a plnenie predajného plánu. Práca v množstve aplikacii.
mozno tak ten kolektiv
odmenovanie pracovny cas za nadcas povedia ze si si odrobil minulost ale ked uz niekto pol roka odraba 5skorsie odchody je to smutne
Slušne bebefity
Vyhrážanie zo strany nadriadených, typu: Ak sa ti nepáči, 200 ľudí čaká na tvoje miesto.
Karierny rast, mzdy, eventy, firemna kultura, odmeny, sutaze
V pripade retailu caste zmeny v KPI a odmenovani
Pri retaile nemenit casto KPI a schemu odmenovania.
Rozne benefity, moznost vyssieho zarobku pri plneni planov
Obcas natlak na predaj toho, comu neverime
Spolahlivost, kreativita, moznost vzdelania
Obcas komplikovane procesy