Bývalý zamestnanec Pred 4 roky Bratislava Perspektíva

Pozitíva firmy

Benefity, plat, rozvoj

Negatíva firmy

Vedenie, jednanie so zamestnancami, neustále zmeny, nejednotné pistupy práce. Človek sa na poslednú chvíľu dozvie, že s ním ďalej nerátajú - nezáujem, že v dnešnej dobe si nenájdete novú prácu zo dňa na deň.

Ďalšie recenzie firmy Slovenská sporiteľňa

Bývalý zamestnanec Pred 3 mesiacmi Bratislava Perspektíva

Pozitíva firmy

Plat načas , stravne 8 eur denne , fajn plat

Negatíva firmy

Povýšenecký prístup , možno zálezi od riaditeľa a pobočky.Bezdôvodné ukončenie prácovného pomeru v polovici dňa bez akéhokoľvek upozornenia len kvôli tomu že sa niektorým “nepáčite” .

Bývalý zamestnanec Pred 3 mesiacmi Bratislava Perspektíva

Pozitíva firmy

Plat načas , stravne 8 eur denne , fajn plat

Negatíva firmy

Povýšenecký prístup , možno zálezi od riaditeľa a pobočky.Bezdôvodné ukončenie prácovného pomeru v polovici dňa bez akéhokoľvek upozornenia len kvôli tomu že sa niektorým “nepáčite” .

Bývalý zamestnanec Pred 9 mesiacmi Bratislava Perspektíva

Pozitíva firmy

plat na čas,teambuildingy, dobrý kolektív,odmeny,3pilier

Negatíva firmy

žiadny kariérny rast aj po viacerych rokoch vo firme pri veľmi dobrých výsledkoch firma neumožní presun na inú pozíciu v rámci iného oddelenia radšej si necháva mladých ľudí odísť než by ponúkla riešenie! systém postavený na hlavu,veľa nezmyslenych riešení v systémoch a procesných spracovaniach,ktoré oberajú o čas nielen klienta ale aj zamestnanca,firma a vedenie spoločnosti má viac negatívnych vlastnosti ako pozitívnych

Bývalý zamestnanec Pred 1 rokom Bratislava Perspektíva

Pozitíva firmy

Výplata na čas,inak nič moc,incentivy resp.odmeny 0 bodov

Negatíva firmy

Manažérka pobočky je neprofesionálna,nevie sa správať slušne ku zamestnancovi.Neustále výkyvy nálad.Tu v tejto banko poisťovni musíte byť špecialista na všetko.Musíte byt špecialista na úvery,micros úvery a účty pre podnikateľov.Skratka za jeden plat všetky pozície banky musíte vediet.Veľmi zle skusenosti.Neodporúčam moc.A teraz už pomaly viac telefonovania musíte vykonať ako call centrum.Bez dohodnuteho stretnutía už ani nevybavíte nic na pobočkách.

Odporúčanie pre management

Viac overiť manažérov v práci,mám pocit,že je to zbytočne platená pracovná sila