Príjemné pracovné prostredie , práca ktorá baví
Neskutočne ako firma bráni v predaji zamestnancom. S takýmto sťažujúcim prístupom som sa nikdy nestretla . V dnešnej digitálnej dobe , je problém dat do objednávky kód predajcu aj zlavovy kód. Podľa ideológie firmy zákazníkovi sa netlačí objednávka??? To je nonsens. Sme ako chudáci. Prípadne objednávka sa tlačí a údaje sumy sa preciakuju perím?Naozaj v tomto storočí??? Človek môže byt skvelý obchodník ale keď mu to firma neguje, to je neskutočná demotivacia a koniec koncov taky zamestnanec odíde a zostane tu negatívny človek ktorý podporuje samoobsluhu a nepricini sa o zdvíhanie tržieb. Ďalšia kapitola je interný program ,ktorý je snáď zo stredoveku. Keď zákazník čaká na predaj prkotiny aj 15 minút .priam hanba ...
mali by majitelia prísť aspoň na jeden poriadny deň na predajne ako to reálne chodí a co treba robiť...a zmeniť. Možno by bodol pre zamestnancov ánonymny dotazník , kde by sa dočítali realitu... najlepšia reklama je skvelé poradenstvo a záujem o zákazníka...nie ísť silou mocou s cenami dole a hlúpe reklamy v telke .Manažéri vo firme netušia, čo je to manažérska pozícia. Sú to len panáči...Celá firma a ich filozofia nedáva zmysel . Všade je chaos ..
Nový sociálny program prístup manažmentu maloobchodu k zamestnancom , platové podmienky,stabilna práca
Logistika