Prístup nadriadených Kolektív
Práca za pokladňou - veľká zodpovednosť s peniazmi, usmievanie na zákazníkov ktorí nadávali pokladníkom za niečo za co nemohli napr. ZLÁ cena pri tovare na predajni
Vzdy niečo nove sadalo naučiť
Niekedy neberu ohlad na brigadnikov ale vyjdú v ústrety
Stabilna praca,vyplata vzdy nacas,moznost karierneho rastu,zlavy pre zamestnancov
Zarobok,vela prace za malo penazi,
Dobry plat, jednoducha praca v pokladni, moznost vyberu smien
Praca s ludmi
Tesco sa snaží technilogicky byť vždy na prvom mieste medzi konkurentmi. Nie vždy sa im to podarí. Trpi klasickými slovenskými chorobami, kde každý druhý zamestnanec sa riadi motom: keď nekradnes ako by si okradal svoju rodinu. Manažment sa väčšinou snaží riešiť problémy ale takmer vždy až keď je už neskoro.
S počutia viem, že má najhoršie platobné podmienky medzi konkurenciou. Nepočúvajú zamestnancov čo by chceli dosiahnuť. Napríklad je úplne zbytočné, aby bývali niektoré pobočky otvorené od 6 do 22. Hlavne tie na dedinách. Kľudne stačí do 20 a cez víkendy by stačilo aj do 18. Aj tak väčšinou už na večer nič nemáme. Manažment sa nevie vžiť do kože nižšieho zamestnanca, ktorému nakladá často až priveľa zbytočných úloh. Zamestnanec potom chodí domov nešťastný, že to všetko nestihol, pripadne uvažuje o odchode. A čo je najhoršie, veľa šikovných ľudí ostáva pod nesikovnymi manažérmi, len aby mohli zachraňovať tých nesikovnych nadriadených. A funguje neskutočné rodinkarstvo (pripadne kamarátstvo). Skôr povýšia človeka ktorý je rodina alebo kamarát s niekym z vrchu, aj keď nič moc nevie, ako človeka ktorý neustále ukazuje čo všetko ovláda a zvláda spraviť.
Nenazestnavat neschopných amatérov, ktorý zas zamestnávajú kamarátov a rodinu.