väčšina vedúcich sa na svoje miesta dostala z dola, teda poznajú prácu svojich podriadených veľmi dobrý kolektív až na pár jedincov zamestnanecká strava a iné benefity
stále technické výpadky - dlhodobo sa neriešili až kým to nezašlo do úplných extrémov, kedy to prestalo fungovať úplne (napríklad Wifi, výťah, tlačiarne, počítače...) ako "frančíze" nám riaditeľ nič nevedel "vydupať" a tak sme museli kupovať predražené uniformy a výzdobu (pri uniformách pob problém aj jej zlá kvalita a príšerné prevedenie, kde Sko bolo raz 34, inokedy 40 a tak...) väčšina zamestnancov si musela na dobré živobytie privyrábať neschopnosť vedenia udržať si kvalitných ľudí, povyšovanie na základe sympatií
vyberať ľudí na základe kvality, nie sympatiía zaplatiť im toľko, aby ostali. Riešiť veci, keď treba, nie až spätne