Koncepcia značky Clinique

Koncepcia, ktorá bola základom značky Clinique, sa stala účinnosťou všetkých výrobkov vyrábaných spoločnosťou.

Špecialisti spoločnosti neustále spolupracujú so zdravotníckymi zariadeniami a profesionálnymi kozmetológmi s cieľom ponúknuť svojim zákazníkom mimoriadne kvalitné výrobky, ktoré zaručujú viditeľné výsledky.

História značky sa začala vytvorením línie kozmetiky Clinique

Keď si švagriná zakladateľa slávnej kozmetickej spoločnosti Estee Lauder prečítala v časopise Vogue rozhovor s vynikajúcim odborníkom v oblasti dermatológie a kozmetológie Normanom Orentrekom. Lekár tvrdil, že pri správnej starostlivosti môžete pokožku urobiť dokonalú, bez ohľadu na to, aká je od prírody. Vedenie Estee Lauder navrhlo spoluprácu Normanovi Orentrekovi, ktorého výsledkom bola starostlivosť o kozmetiku Clinique, predstavená v niekoľkých sériach.

  • Kozmetika Clinique 3-Step Skin Care System;
  • Anti-Ageing;
  • Body Care;
  • Cleansers and Exfoliators;
  • Eye and Lip Care;
  • Skin Supplies for Men;
  • Sun Protection;
  • Superdefense a ďalšie.
Koncepcia značky Clinique

Vedecký prístup, jedinečné vzorce a starostlivo vybrané ingrediencie urobili z výrobkov značky čarovný prútik pre každú ženu, ktorá sa usiluje o dokonalý vzhľad. Po ošetrovacích výrobkoch sa objavila séria dekoratívnej kozmetiky Clinique, ktorá maskuje existujúce nedokonalosti a zdôrazňuje dôstojnosť. Spoločnosť tu vynikala aj tým, že spotrebiteľom ponúkala nielen širokú paletu odtieňov a bohatý sortiment, ale aj výrobky, ktoré umožňujú starostlivosť o pleť. V súčasnej dobe každá žena sníva o kúpe Clinique kozmetiky.

Spoločnosť vytvorila špeciálnu líniu parfumérie Clinique, ktorú si určite bude chcieť kúpiť každý znalec. Značka uviedla svoju prvú vôňu na trh v roku 1971 a odvtedy sú parfumy Clinique nemenej populárne ako kozmetické výrobky. Parfémy pre ženy a mužov sa rozlišujú jasnými a nezabudnuteľnými kompozíciami, ktoré dávajú extrémne pozitívne emócie a náboj pozitívnej energie po celý deň.

Prevenciou filozofie vône značky a jej voňavej vizitky sú parfémy Clinique Happy, vydané v mužskej a ženskej verzii. Ľahká kvetinovo-drevitá vôňa mnohým sa páčila a stala sa symbolom tepla, slnka a dobrej nálady v jednej fľaši.

Články, ktoré by vás mohli zaujímať

Prečo pracovať ako dealer v online kasíne?

Digitálne systémy sa stávajú neoddeliteľnou súčasťou našich životov. Zasahujú do našich každodenných činností s cieľom ich zlepšiť, skvalitniť.

Pôžičky od ľudí: Prečo si vybrať nebankovú pôžičku?

Zvažujete pôžičku, ale nechcete sa zaviazať banke? Nech sú vaše dôvody akékoľvek, nezúfajte. Existuje totiž množstvo iných možností, ako získať pôžičku: k dispozícii sú nebankové pôžičky, alebo pôžičky od ľudí.

Čím je pohovor v OBI neOBIčajný?

Neviete si rady s prípravou na pohovor v OBI? V tomto článku zistíte všetko potrebné. Vyspovedali sme vedúcu oddelenia ľudských zdrojov, Niké Blechovú.

Ďalšie články