Koncepcia značky Clinique

Koncepcia, ktorá bola základom značky Clinique, sa stala účinnosťou všetkých výrobkov vyrábaných spoločnosťou.

Špecialisti spoločnosti neustále spolupracujú so zdravotníckymi zariadeniami a profesionálnymi kozmetológmi s cieľom ponúknuť svojim zákazníkom mimoriadne kvalitné výrobky, ktoré zaručujú viditeľné výsledky.

História značky sa začala vytvorením línie kozmetiky Clinique

Keď si švagriná zakladateľa slávnej kozmetickej spoločnosti Estee Lauder prečítala v časopise Vogue rozhovor s vynikajúcim odborníkom v oblasti dermatológie a kozmetológie Normanom Orentrekom. Lekár tvrdil, že pri správnej starostlivosti môžete pokožku urobiť dokonalú, bez ohľadu na to, aká je od prírody. Vedenie Estee Lauder navrhlo spoluprácu Normanovi Orentrekovi, ktorého výsledkom bola starostlivosť o kozmetiku Clinique, predstavená v niekoľkých sériach.

  • Kozmetika Clinique 3-Step Skin Care System;
  • Anti-Ageing;
  • Body Care;
  • Cleansers and Exfoliators;
  • Eye and Lip Care;
  • Skin Supplies for Men;
  • Sun Protection;
  • Superdefense a ďalšie.
Koncepcia značky Clinique

Vedecký prístup, jedinečné vzorce a starostlivo vybrané ingrediencie urobili z výrobkov značky čarovný prútik pre každú ženu, ktorá sa usiluje o dokonalý vzhľad. Po ošetrovacích výrobkoch sa objavila séria dekoratívnej kozmetiky Clinique, ktorá maskuje existujúce nedokonalosti a zdôrazňuje dôstojnosť. Spoločnosť tu vynikala aj tým, že spotrebiteľom ponúkala nielen širokú paletu odtieňov a bohatý sortiment, ale aj výrobky, ktoré umožňujú starostlivosť o pleť. V súčasnej dobe každá žena sníva o kúpe Clinique kozmetiky.

Spoločnosť vytvorila špeciálnu líniu parfumérie Clinique, ktorú si určite bude chcieť kúpiť každý znalec. Značka uviedla svoju prvú vôňu na trh v roku 1971 a odvtedy sú parfumy Clinique nemenej populárne ako kozmetické výrobky. Parfémy pre ženy a mužov sa rozlišujú jasnými a nezabudnuteľnými kompozíciami, ktoré dávajú extrémne pozitívne emócie a náboj pozitívnej energie po celý deň.

Prevenciou filozofie vône značky a jej voňavej vizitky sú parfémy Clinique Happy, vydané v mužskej a ženskej verzii. Ľahká kvetinovo-drevitá vôňa mnohým sa páčila a stala sa symbolom tepla, slnka a dobrej nálady v jednej fľaši.

Články, ktoré by vás mohli zaujímať

Generácia X a Y: Ako je na tom ich pracovný život?

Rozdiely medzi generáciou X a Y sú značné. A rovnako sa prejavujú aj v pracovnom živote, kde má každá skupina iné priority. Kto patrí ku ktorej generácii a ako sa generácia X a Y správa v práci?

Ako chutí práca v Tchibo? Zistite detaily prijímacieho pohovoru

Uvažujete nad prácou v Tchibo? Alebo vás už dokonca pozvali na pohovor? Čo od neho čakať a ako sa pripraviť nám prezradila HR riaditeľka Tchibo, Martina Ježková.

Som nezamestnaný. Dostanem podporu?

Či už ste sa tak rozhodli dobrovoľne a dali výpoveď, firma hromadne prepúšťala alebo ste mali k odchodu iné dôvody, stali ste sa nezamestnaným. Vtedy môžete využi't svoj nárok na podporu v nezamestnanosti.

Ďalšie články