ZOOT: Baví nás čo robíme a milujeme ako to robíme
Z malej kancelárie v Prahe smeruje do celého sveta. Vzostup tejto spoločnosti hovorí sám za seba. Medze neexistujú. Ako sa do ZOOTu dostať? To nám prezradila Kristína Bujak, Operational Country Lead at ZOOT SK.
Aký je ZOOT?
Taký, ako vyzerá z vonku. Neformálny, kreatívny, zaľúbený do módy, ešte stále dosť punkový, ale postupne sa meniaci na veľkú profi firmu. Radosť pri/v práci pre nás nikdy nebude klišé. My totiž nechodíme do práce, ale do ZOOT-u. :)
V čom je ZOOT osobitý?
V roku 2026 plánuje expanziu na Mars. Znie to nereálne? V ZOOT každý deň robíme možné z nemožného, tak prečo by sme si za cieľ nemohli stanoviť práve toto. Pre každého z nás je dôležitý priestor, v ktorom sa realizujeme a nechávame tam kus seba. V ZOOT-e nájdete optimizmus, energiu, emócie aj skvelých ľudí. A čo je najlepšie, za svoju prácu nedostanete len stravenku. Kariérny rast, Multisportka, zľavy alebo jazykové kurzy. To všetko je tu pre vás.
Čím Vám uchádzač brnkne na tú správnu strunu?
V tom dobrom slova zmysle môže rozhodne zaujať vtedy, ak sa ukáže, že pozná podrobnosti o firme, ak je vidieť, že prišiel pripravený. Výnimočne sa tiež stane, že si uchádzač podrobne naštuduje videá na youtube a všetky články, ktoré sú dostupné na webe.
Čo by mal vedieť každý uchádzač o prácu v ZOOT?
Nielen pre ZOOT, ale i vo všeobecnosti platí, že každý kandidát by mal vedieť, do akej firmy prichádza a či si vie predstaviť pre ňu pracovať na pozícii, ktorá je inzerovaná. Väčšina zadávateľov, vrátane nás, má na svojej web stránke uvedené niečo viac o svojej firme a spoločnosti. Kandidátovi teda nič nebráni v tom, aby sa na osobný pohovor zodpovedne pripravil a mohol viesť s druhou stranou rovnocenný dialóg.
Ak je uchádzač o prácu navyše našim klientom a má osobnú skúsenosť z pohľadu zákazníka, je to pre nás vždy potešujúce.
Existuje univerzálna povahová črta, ktorú by mal mať člen tímu ZOOT?
Neexistuje jediná univerzálna vlastnosť, ktorú by kandidát do ZOOT mal mať. Každá pozícia je vždy o niečom inom a nejde ani tak o vlastnosť človeka, ako skôr o doteraz nadobudnuté skúsenosti a zapálenie pre prácu v ZOOT. Našim poslaním je rozdávať radosť, ale my sami sa radi radujeme takže sa snažíme zvládnuť každý deň s úsmevom.
Pýtate sa uchádzačov záludné či mainstreamové otázky?
Záludné otázky typu „Kde sa vidíte o 5 rokov?“, to sa ešte vôbec nosí? U nás pohovor poväzujeme za priestor, kde si môžu obe strany overiť svoj záujem o spoluprácu a spýtať sa na dovtedy nezodpovedané otázky. Ak ide o prácu priamo na výdajni (napríklad výdajca radosti, vedúci výdajne radosti), tak sa vždy snažíme čo najlepšie opísať všetky aktivity, ktoré daná pozícia zahŕňa.
Je to rozhodne lepšie než realizovať pohovory niekde v office prostredí či v zasadačke. V týchto veciach sa snažíme byť úprimní od úplného začiatku a preto sa nehanbíme pozvať kandidáta priamo do deja, do zákulisia firmy ZOOT.
Články, ktoré by vás mohli zaujímať
Návod na generáciu Y: Ako si ich udržať?
V súčasnosti sa do produktívneho veku dostávajú tzv. mileniáli alebo generácia Y. Chcete uspieť na pracovnom trhu? Vzdelanie už nestačí, dôležitá je prax a najmä schopnosti. Ale aké? Čítajte ďalej.
Sick day: benefit, ktorý nahrádza PN a aj nemocenské poistenie
Cítite, že na vás niečo lezie a potrebujete pár dní odpočinku? Chodia vám hlavou slovné spojenia ako nemocenské dávky, zdravotné poistenie, alebo PN? Kedy však môžete požiadať o tzv. sick day, alebo zdravotné voľno a ako dlho zväčša trvá?
Work-Life balance: Nájdi v práci rovnováhu
Prijali Vás do práce, kde sa medzi pracovnými benefitmi nachádza pojem Work-life balance? Čo si pod týmto cudzím pojmom máme vlastne predstaviť?