Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Do nášho tímu hľadáme novú kolegyňu/kolegu na pozíciu Office & Sales Support. Budeš zodpovedná/ý za plynulý chod nášho officu po administratívnej a prevádzkovej stránke a za administratívnu podporu SALES tímu.

Na tejto pozícii budeš zodpovedať za:

  • Plynulý chod nášho officu a recepcie, a starostlivosť o celkové priestory spoločnosti, komunikácia so správou budovy a s upratovacou službou
  • Správa vozového parku a starostlivosť o POOLové vozidlá
  • Správa mobilných zariadení, vstupných a parkovacích kariet, evidencia drobného majetku
  • Evidencia a spracovanie faktúr v systéme SAP, evidencia zmlúv
  • Spracovanie precenení a úprava cenoviek podľa zadania SALES tímu
  • Príprava podkladov pre downpricing a vystavenie dobropisov
  • Objednávanie spotrebného materiálu a komunikácia s dodávateľmi (napr. logistika, servis, archivácia, občerstvenie, ubytovanie, ...)
  • Preberanie, triedenie, evidencia a odosielanie pošty, zabepečenie kuriéra
  • Pracovná pozícia je obsadzovaná formou personálneho leasingu

Zamestnanecké výhody, benefity

​Na čo sa môžeš tešiť?
​• zamestnanecké zľavy na celý náš sortiment,
​• 5 dní dovolenky navyše,
​• kávové poukážky každý mesiac - balenie kávy alebo široký výber nápojov podľa tvojej chuti zadarmo,
​• finančný príspevok na Cafetériu v hodnote 480 eur ročne,
​• odborné školenia
​• dni dobrovoľníctva - 2 dni v roku sa môžeš venovať dobrovoľníckym aktivitám v rámci pracovnej doby,
​• vôňu a chuť kávy všade naokolo,
​• skvelý tím kolegov a spoločnosť, ktorá sa o svojich zamestnancov naozaj zaujíma a stará sa o nich.​

Informácie o výberovom konaní

V prípade záujmu svoje životopisy posielajte na nižšie uvedené kontaktné údaje.
Dovoľujeme si vyhradiť právo kontaktovať iba vybraných uchádzačov.
Ďakujeme za porozmenie.
Personálne oddelenie.

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

15.12.2024 (ostáva ešte 11 dní)

Položky označené * sú povinné.
Po odoslaní formulára budete automaticky zaregistrovaný a bude vám zriadený užívateľský účet.