Competence Call Center

Zvládli sme to

Sme jedným z vedúcich call centier v Európe. Náš tím sa za 21 rokov existencie rozrástol na vyše 8000 zamestnancov. Sídlime v 11 krajinách a od roku 2006, kedy sme opustili svoju komfortnú zónu materského jazyka, nás nájdete aj v Bratislave. Tu sme si podmanili nový jazykový priestor – a dovolíme si povedať, že úspešne. Dnes náš tím tvorí viac ako 170 kolegov, ktorí s nami tvoria špičku v zákazníckom servise v niekoľkých jazykoch.

Nie sme typické call centrum

Čo vám napadne, keď sa povie „call centrum“? Určite otravné telefonáty s ponukou poistenia alebo čohokoľvek iného. Tak na takúto predstavu u nás zabudnite. Hovory prichádzajú k nám, napríklad od žien, ktoré chcú poradiť s výberom plaviek. Žiadne vnucovanie, jednoducho pohodička s kávičkou u počítača.
Pod palcom máme multilinguálne služby v 28 jazykoch, v ktorých poskytujeme incoming hotlines, outgouing kampane, e-mailovú, faxovú a listovú korešpondenciu, ako aj live chat a monitoring sociálnych médií. S naším know-how zvládnete zákaznícky servis ľavou zadnou. Veď už sme pomohli viac ako 100 miliónom zákazníkov.

Zapadni k nám

V Bratislave poskytujeme služby v slovenskom, českom, maďarskom a nemeckom jazyku. Predsa len sme medzinárodná firma. A keďže sme call centrum, tak k nám zapadneš najmä ak si naozaj komunikačný talent, je pre teba radosť pomáhať druhým a dokážeš zákazníkovi sebaisto, ale zároveň priateľsky pomôcť. Nemusíš sa nás báť, ani utekať z pohovoru :). V CCC máme skvelý kolektív a navzájom si pomáhame. Navyše sa u nás vieš aj kariérne posúvať a na povýšenie nemusíš čakať 10 rokov :).

Vieme sa rozdať

Svojich zamestnancov máme v CCC veľmi radi, preto ti ponúkneme flexibilitu a možnosť zosúladiť si prácu so štúdiom či rodinou, alebo inými povinnosťami. A určite nepohrdneš ani týždňom zdravia s masážami na pracovisku, firemnými akciami, čerstvým ovocím či moderným officom a Chill-out-roomom.

Hodnotenie firmy (5x)

Súčasný zamestnanec Pred 6 roky Bratislava Perspektíva Odporúča

Pozitíva firmy

Prilezitost karierneho rastu, benefity pre zamestnancov, jazykove a ine kurzy zdarma, teambuildingy a super kolektiv :) a velmi skora vyplata :P

Negatíva firmy

viac veci v nemcine, ale da sa na to zvyknut a po case to clovek uz ani nevnima

Súčasný zamestnanec Pred 6 roky Bratislava Perspektíva Odporúča

Pozitíva firmy

Vzdy je k dispozicii caj a kava a cukor, iba mlieko do kavy si treba kupovat vlastne. Viackrat do roka sa organizuje teambuilding. V budove je chill out miestnost s gaucami a televizorom, da sa tam oddychnut pocas prestavok, dokonca aj zdriemnut. Je tam klimatizacia, co je hlavne v lete vyhodne. Pracovny cas je flexibilny aj ked do istej miery obmedzeny "otvaracimi hodinami". Vidiet aj snahu o ekologicky pristup, vo firme su kose na triedeny odpad. Je tu priatelska atmosfera, vsetci si medzi sebou tykaju, co do istej miery ulahcuje komunikaciu s nadriadenymi.

Negatíva firmy

Praca aj cez vikendy a sviatky (ako v kazdom call centre). Firma funguje ako open space a zamestnanci vacsinou nemaju svoje vlastny fixny pracovny stol, cize je potrebne kazdy den po skonceni pracovnej doby upratat stol a odlozit vsetky veci. Nie je mozne si personalizovat svoje pracovne miesto. Budova nema vytah, treba chodit po schodoch, cize nema bezbarierovy pristup.

Súčasný zamestnanec Pred 6 roky Bratislava Perspektíva Odporúča

Pozitíva firmy

Je to firma s priateľským prístupom, snažia sa v rámci svojich možností spríjemniť náš pravocný čas. Ponúkajú kopu benefitov, máme ovocie, kávu-čaj, oddychovú miestnosť, rôzne akcie, súťaže a programy pre nás vymýšľajú. Najväčším pozítívom je možnosť kariérneho rastu - až na úplne vedúce pozície. Kolektív je neskutočný, v živote som nerobila s tak super ľuďmi!

Negatíva firmy

nič, čo by pokazilo celkový dojem

Bývalý zamestnanec Pred 6 roky Bratislava Perspektíva Odporúča

Pozitíva firmy

Ovocné dni, welness permanentka za výhodnú cenu, káva, automaty, flexibilný prac. čas, dobrá atmosféra na pracovisku.

Negatíva firmy

Veľmi krátke prestávky, nemožnosť dať si napr. prestávku individuálne podľa predstavy zamestnanca, prípadne zostať v práci dlhšie za prestávkový čas.

Odporúčanie pre management

Kvôli psychohygiene by som dával dlhšie prestávky a prípadne nechal zamestnanca v práci dlhšie o pol hodinu. Človek tam multitaskinguje a potrebuje aj oddych. Nemotivujúci mesačný bonus. Vo všeobecnosti ale celkom spokojnosť.

Súčasný zamestnanec Pred 6 roky Bratislava Odporúča

Pozitíva firmy

Viac menej flexibilny pracovny cas, vzdy je moznost sa dohodnut, pristelsky pristup

Negatíva firmy

Nic nad ramec zakona (3 pilier, 13 a 14 plat, odmena za ziskovost), praca pocas vikendov a sviatkov vratane vianoc