Firmu Kolofa každý pozná ako výrobcu nealkoholických sýtených nápojov. Svoju kariéru Kofola v potravinárstve začala už v 5 krajinách strednej a východnej Európy. Kariéru Kofola stavia nielen na tradičnej výrobe tradičného československého kolového nápoja, ale tiež na svojich viac ako 2100 Kofolákoch, teda zamestnancoch, ktorí si vybrali voľné pracovné miesto v Kofole. Okrem toho je práca Kofoly veľmi kreatívna, keďže sa neustále snaží prichádzať s novými nápadmi a príchuťami. Pred nedávnom tak odkúpila firmu na bylinné čaje, keďže Kofolu a bylinky nejde oddeliť.
Kofola ale nie je len nápoj. Do jej rodiny patria aj ďalšie spoločnosti ako známa pramenitá voda Rajec, Vinea alebo tiež dnes už preslávené bary UGO, kde nájdete čerstvé ovocné a zeleninové šťavy a po novom aj množstvo šalátov. Kofola je tiež známa aj svojim marketingom a reklamnými kampaňami. Naposledy zabodovala s Replyšovňou a kampaňou, kde sa opäť hrá so svojím názvom a z Fofoly je KFL. Práca Kofoly je v tomto smere vždy v niečom iná a originálna.
Cesta Kofoly je veľmi dlhá. Od dnešného dňa sa tiahne až do druhej polovice 20. storočia. Z prebytočného kofeínu, ktorý vznikol pri pražení kávy, tak v roku 1962 začala svoju kariéru Kofola. A ľudia jej okamžite prepadli, jej spotreba rástla a po Kofole siahol každý. V tej dobe totiž nahradila u nás nedostupnú Coca Colu alebo Pepsi.
Po vojne, kedy Kofola tak trochu upadla do zabudnutia, sa v roku 1989 opäť vrátila v plnej sile. Vďaka práci rodiny Samarasových sa kariéra Kofoly vrátila ešte silnejšia. Prichádzala s novými produktami aj príchuťami. A tiež s novými kampaňami. Pamätáte si ešte slogan „Keď ju miluješ, nie čo riešiť“? Jeden z najväčších úspechov Kofoly. A Vianoce bez malého dievčatka s oteckom a s diviakom v lese? Tak ako Popoluška či Perinbaba sa táto reklama stala tradičnou súčasťou Vianoc. Mimochodom, prvý krát ste si reklamu mohli pozrieť v roku 2003.
Radi by ste pracovali v tom pravom československom tíme? Radujete sa aj z malých úspechov, ste priateľský a pracujete s nadšením? Tak poďte a vyberte si z ponuky práce Kofola voľné pracovné miesto pre vás. Práca v Kofole sa riadi hodnotami ako je poctivosť, originalita, zodpovednosť, dôvera a hlavne nadšenie. Tak sa nebojte, že by v práci v Kofole utrpela vaša kreatívna duša. A dvere k voľným pracovným miestam v Kofole majú otvorené aj študenti, tak neváhajte.
A čo za to? Okrem super tímu, nadpriemerného ocenenia vašej práce a podpore ochrany životného prostredia, vám voľné pracovné miesto Kofola prinesie aj náborový príspevok, odmeny, stravovanie alebo osobnostný a kariérny rast. Aj vy by ste chceli pracovať pre jedného z najznámejších výrobcov nápojov na Slovensku a v Čechách? Práca v Kofola vám prinesie možnosť si vyskúšať si aké to je tvoriť nové príchute a prichádzať s novými nápadmi. Neváhajte a vyberte si z ponuky práce v Kofole.
Imidž značky, produkty, výplata na čas, v niektorých oblastiach ochotný a ústretový nadriadený
Určite závisí od oddelenia a ľudí, s ktorými sa človek stretne. Moja skusenost : 1) úvodné zaškolenie v CZ 3 dni: viac-menej zdvorilostné, info o produktoch ktoré v praxi zákazníka nezaujímajú (ale ok, chápem, treba mat prehľad). Na druhej strane obchodné školenia (soft skills, komunikacia so zákazníkom, zvládanie situácii , jednanie a pod.) zanedbane. Zaúčanie robia kolegovia v teréne, ktorí majú sami veľa roboty a citeľne ich obťažuje riešiť aj zaúčanie (pochopiteľne, keďže majú sami roboty ozaj nad hlavu). Čo je v konečnom dôsledku veľmi neprijemne pre obe strany. Mne osobne taký spôsob nestačil. Ku nadriadenému bola z mojej strany viackrát požiadavka, či bude aj klasické školenie k týmto veciam, niekoľkokrát mi bola poskytnutá odpoved v štýle “hej hej, bude”. Nebola. Čo sa týka tréningu, teda plávaj alebo sa utop. Inými slovami makaj pre firmu ale podporu nečakaj. 2) klebety, ohovaranie, posmešky - či na zakaznikov, či na ľudí z iných oddelení/ tímov, umelé vzbudzovanie rivality (nie tej zdravej, súťaživej, ale nenavistnej). Ľudskosť je tu považovaná za prežitok. Z mojej skúsenosti je Kofola oveľa krajšia zvonku než zvnútra. Ale “dravci” si prídu na svoje.
- Dohliadnuť si na dodržiavanie prijmacieho procesu do obchodných tímov. - nastaviť “kariérny rast” v zmysle, že nový človek nebude robiť robotu, ktorú bežne ľudia robia po niekoľkých rokoch vo firme.
Že to nieje ďaleko
Mrzi ma jedina vec že v 90 % zamestnanca beru ako čislo bez zaujmu a aj keď maju tí dole kopec napadov nič ich nezaujima ale ktora firma to dnes nerobí ? Všetky maju rovnaku chybu plat ale to je chyba štatu nie spoločnosti ...
Viac sa zaujimať o ľudi ale v dobrom. ANeberte ich ako odpar a nerobte rozdiel slovensko a čechy
Získajte nových kvalitných zamestnancov vďaka tomuto profilu na eKariera.sk
Spravovať tento profilSieť kvalitných mäsiarstiev VIJOFEL voľné pracovné miesta priniesla do 29 predajní v…
Spoločnosť Nestlé je najväčším výrobcom a distribútorom v potravinárskom priemysle v…
V prostredí Veľkého Šariša nájdeme spoločnosť, ktorá sa venuje výrobe piva. Pivovary…
Spoločnosť HYZA a.s. neodmysliteľne patrí k najväčším spracovateľom hydiny a výrobcom…