Hodnotenie zamestnávateľov nikdy nebolo jednoduchšie. Zapojte sa do veľkého hodnotenia firiem a pozrite sa, ako je ohodnotená firma, v ktorej pracujete. Vďaka vašim hodnoteniam zamestnávateľov môžeme odlíšiť tých lepších od tých horších a poskytnúť tak potencionálnym uchádzačom o prácu cenné informácie o ich novom zamestnávateľovi. Pozrite sa na všetkých 9802 recenzií a hodnotení zamestnávateľov a pridajte aj váš názor.
Po výmene vedenia už asi žiadne pozitívum neexistuje
Vážne nedostatky najmä kvôli vedeniu. Doslova sú vo vedení ľudia, čo sú radi, že vedia čítať a písať (hlavne pán maďarskej národnosti, ktorý si hovorí riaditeľ a jeho poskoci, ktorí si hovoria manageri) - a tak to aj vyzetá. Kedysi to bola firma na úrovni, po výmene vedenia celé zle.
Firma nemá žiadne pozitíva.
HR manažér tejto firmy vás síce pekne privíta, ale to je asi tak všetko. Keď prídete už ma o vás svoju predstavu a nie je možné ju zmeniť. ( Možno preto, aby jeho známy vyzeral dobre na pohovore, keď sú tam aj 2 ďalší, ktorí sú však zbytočný a len do počtu. Pan manažér zabudol odkiaľ prišiel a že tiež začínal. Ponížiť a spochybniť vysokú školu druhej osoby- nemyslím si, že jeho vysoká škola geografické informačné systémy je natoľko prínosná, že ich potrebujeme na pracovnom trhu- asi nie keď robi úplne mimo odbor. Je smutne, že robi vo firme ktorá sa zaoberá veterinárnymi liecivami a sám o tom nič nevie. Jedine čo vie je všetko obkecať. Na všetko ma názor- aj na to čo sa nerozumie. Na pohovore si myslím, že je potrebné zodpovedať dôležitejšie otázky a nie rozoberať bakalársku prácu záujemcu. A spochybniť jeho zručnosti. Nazvať človeka, že je lesnou vilou a preto sa na pozíciu nehodí. Škoda, že tou lesnou vilou teda nie som. Mozno by som mu do vienka pridala kus slušného správania, kus sebareflexie a prirodzenej inteligencie pretože do vienka dostal len aroganciu a nadradené správanie. Ak sa sem chystáte na pohovor. Ani to nerobte, ak nie ste niekoho známy.
praca so zvieratami,skolenia,predajne argumenty,sutaze medzi predajnami
-postupne znizovanie narokov na odmeny z predaja -setrenie na nespravnych miestach tzn. jeden zamestnanec na 1 smenu=staznosti zo strany zakaznikov -zavadzanie zakaznikov s vernostnym programom a aplikaciou -zneuzivanie dobrovolnosti zamestnancov pri otvarani novych predajni zo strany menezera,tiez neprofesionalita a arogantnost menezera -rocne inventuri do neskorych rannych hodin koli nefungujucemu internemu programu -nevazenie si prace zamestnancov a nizky plat,nezmyselne otvaranie novych predajni obludnych rozmerov,kde zakaznici po uvedení predajne do chodu pridu koli zlavam,avsak potom cisla idu nahle dolu koli zisteniu,ze konkurencia odvedla to ma lacnejsie a aj ta aplikacia im funguje pre zakaznikov na povel.. -ani s odstupom casu zakaznici nie su spokojny s obsuhou,casta dodaleka kriciaca fluktuacia
Asi nic. Jedine "vyplata" vzdy na cas.
Ziadna motivacia. Smiesny plat po tych rokoch len roboty a zodpovednosti je vaac a vaac. Arogatne vedenie ktore neznesie pravdu a kritiku. Kazdy tyzden zavadzajuce inzeraty kde pisu plat ktory nema ani clovek po 5 rokoch. Benefity smiesne a furt cosi vyzaduju od svojich pracovnikov . Proste som rad ze som uz inde a mam lepsie. Za mna proste ziadny zazrak ako si namyslaju kade tade. Kto chce zarobit zarobi o dost lepsie a budu si ho aj vazit aj motivovat a to je to co tejto firme motivacia nic nehovori. A to nemusi cestovat ani nejak daleko.
Finančné ohodnotenie
Na našej filiálke funguje všetko naopak. Kaufland sa búcha do hrude svojimi hosnotami, no mám dojem, že čím menej čovek urobí a čím viac sa bude pchať do riti, tým bude v kauflande úspešnejší. Kolegialita nula bodov, nič nefunguje ako má, šetrí na zamestnancoch, takže vlastne nikto nerobí nič na 100%. Dôsledkom sú nespokojní zákazníci - dennodenne. Problém je, že vás za to pokefujú, aj keď už prekonávate všetky svoje sily. Nastúpila som s obrovským entuziazmom a chuťou učiť sa nové veci, avšak pri mojich kolegyniach a tomto systéme “čo oko nevidí, to srdce nebolí”, ma to veľmi rýchlo prešlo. Trošku ľutujem a zároveň aj obdivujem tých pár pracovitých ľudí, čo tam ostávajú mnoho rokov, podľa mňa už majú žalúdočné vredy. Jo a “školenia” sú čerešnička na torte - podpíš papier a si zaškolený! Top. Rada by som vykonávala prácu 100%, no v tomto prostredí sa to fakt nedá.
Riešia sa sprostosti! Osobne by som bazírovala na KVALITNOM zaškolení zamestnancov, PAPIER NA PODPIS NIE JE DOSTAČUJÚCI, hodnotím podľa seba. Tiež je nedostatok ľudí, nemôžeme robiť 1000 vecí naraz, tak sa predsa nedajú dosahovať kvalitné výsledky.
Finančné ohodnotenie
Na našej filiálke funguje všetko naopak. Kaufland sa búcha do hrude svojimi hosnotami, no mám dojem, že čím menej čovek urobí a čím viac sa bude pchať do riti, tým bude v kauflande úspešnejší. Kolegialita nula bodov, nič nefunguje ako má, šetrí na zamestnancoch, takže vlastne nikto nerobí nič na 100%. Dôsledkom sú nespokojní zákazníci - dennodenne. Problém je, že vás za to pokefujú, aj keď už prekonávate všetky svoje sily. Nastúpila som s obrovským entuziazmom a chuťou učiť sa nové veci, avšak pri mojich kolegyniach a tomto systéme “čo oko nevidí, to srdce nebolí”, ma to veľmi rýchlo prešlo. Trošku ľutujem a zároveň aj obdivujem tých pár pracovitých ľudí, čo tam ostávajú mnoho rokov, podľa mňa už majú žalúdočné vredy. Jo a “školenia” sú čerešnička na torte - podpíš papier a si zaškolený! Top. Rada by som vykonávala prácu 100%, no v tomto prostredí sa to fakt nedá.
Riešia sa sprostosti! Osobne by som bazírovala na KVALITNOM zaškolení zamestnancov, PAPIER NA PODPIS NIE JE DOSTAČUJÚCI, hodnotím podľa seba. Tiež je nedostatok ľudí, nemôžeme robiť 1000 vecí naraz, tak sa predsa nedajú dosahovať kvalitné výsledky.
Kolektív
školenie, ktoré bolo v celku náročné, skúšanie, testy to všetko beriem, potom príde realita, kde už sedíš za PC a riešiš objednávky, keď niečo nevieš, teamleader na teba nemá čas alebo odpovedá štýlom, akoby si tam bol 5 rokov a ty aj tak netušíš, čo máš robiť, jediné o čo im ide, aby ste boli nonstop na zelenej a budú vám to vypisovať do skupín cez deň aj 20x, to že reálne potom nestíhaš riešiť tých klientov, urobiť ponuky, odprezentovať, predať a do toho riešiť incomingy, ktoré prichádzajú dosť často, ich netrápi, chaos a bordel vo firme, dochádzka sa plánuje dopredu dobre, že nie polroka akože načo ? Keď človek nevie, čo bude, keď potrebuješ voľno, musíš otravovať iných o výmenu, nelogické, bonusy nastavené tak, že reálne nemáš šancu ich dosiahnuť a tak zarábaš minimum. V tejto firme ma to veľmi sklamalo, aj voči zákazníkom nespravodlivé niektoré veci ako nevyžiadaný zájazd, ale peniaze už musíme dopredu pýtať od klientov , keď sa nevyžiada, smola musíš volať klientovi, že sa to nevyžiadalo, peniaze vám vrátime, otras, ako aj doriešovačky, ktoré vám padnú od iných kolegov, s jedným klientom riešia 10ti zamestnanci dovolenku. A ešte spomeniem, že ti budú vypisovať aj iní teamleadri aj SK aj CZ a ty nevieš, kde je sever, nastúpili sme 8 a po skúšobnej dobe ostali traja. Máš tu až príliš veľkú zodpovednosť na to, koľko sa tu zarába a ešte v Bratislave, niektorí tu robia nadčas a vo voľnom čase, takých táto firma potrebuje.
Zopár dobrých kolegýň
Arogantné správanie nadriadených (jedna pani by sa mala dať liečiť)...vrieskajú a znepríjemňujú zamestnancom pobyt v práci. Ľutujem tých čo tam ostali... Robila som tam pol roka a stačilo mi. Chodila som domov ako zbitý pes a robili sa tam len 10, 11 a 12 hodinové smeny...nikdy viac