Dobré 2 kolegyne, to je všetko..
No kde začať. Človek s nádejou na lepšiu prácu zostane citovo vyprahnutý po 3 mesiacoch. Ale zoberiem to od začiatku.. Recenzie na túto firmu sú hrozné, bohužiaľ sú aj pravdivé. Nastúpila som sem, pretože som očakávala, že si konečne nájdem stabilné zamestnanie a že aj zamestnávateľ bude fajn. Môžem si teraz hlavu o stenu trieskať, aká som bola naivná. Školenia boli síce zaujímavé, lenže je to také kvantum informácii, až z toho na konci dňa bolí hlava a na ďalší deň si človek nič nepamätá. Po týždni idete "naostro" volať s ľuďmi, roztraseným hlasom sa im snažíte predať dovolenku pričom si pripadáte ako totálny amatér. Samozrejme, je to jasné aj tým ľudom, že ste zase jeden z tých, čo niečo ponúka, avšak toto je ten lepší prípad - oni si zadali tú požiadavku na dovolenku. Keď ale ľudom poviete, že je to drahšie ako si oni naklikali na stránke (a nebavíme sa tu o rozdiele 10€) a už tú dovolenku nechcú, tak potom začnú prehováračky a kalerábiky do hlavy, aké je to výhodné atď, atď.. Ak ale ľudí takto neprehovárate, nastávajú od vedúcich otázky - ,,Prečo si klientovi neponúkla nejakú alternatívu, ktorá by bola pre neho aj dostupná?" .. Je veľmi smutné, že nech sa akokoľvek snažíte, v deň výplaty Vám zostanú len oči pre plač. Ešte smutnejšie na tom je to, že každý okolo Vás tým ľudom hovorí to isté čo vy, darí sa mu síce predávať, ale každý zamestnanec je pod takým neuveriteľným tlakom, a prečo to vlastne? PRETOŽE KAŽDÝ JE NAHRADITEĽNÝ!!! Načo je ale takýto tlak dobrý? Človek sa neustále musí rozhodovať v tej rýchlosti v hlave, aby tým ľudom nepovedal nejakú milnú informáciu, pretože potom môže nastať nejaká finančná penalizácia atď. Všetci sú kariéristi, chcú veľa predávať. Možno dakedy bola radosť tu pracovať, ale teraz to tak určite nie je. Zostávať na nadčasoch, ktoré nemáte platené, pretože musíte preberať toľko a toľko klientov denne. Je to proste hnus. A prečo som teda bývalý zamestnanec? Dostala som výpoveď hodinu pred koncom pracovného dňa, 5 dní po ukončení skúšobnej doby. Ako keby sa nevedeli rozhodnúť, či som pre firmu prínosom alebo nie. O dosť divnejšie je, že mi bola podsúvaná možnosť kariérneho rastu na junior teamleadera. Keď som to odmietla, tak som o 2 týždne na to dostala výpoveď. A vraj nemám také výsledky ako moji kolegovia? Každý sa snaží robiť maximum čo je v jeho silách. XYkrát som denne počula od klientov, že som milá, že sú radí že im nimi dopytované informácie rada preverím, atď.Avšak toto nikomu z vedenia nič nehovorí. Čím viac náborov každé 3 mesiace budú robiť, tým bude celé call centrum pustejšie, pretože postupne odíde každý! A na druhej strane som rada, že som tú výpoveď dostala, pretože sa mi v novom zamestnaní dýcha podstatne lepšie :).. Ja len želám trochu viac empatie každému z vedenia, potenciál tam je, ale dokým sa nezmení prístup tých, ktorí to môžu zmeniť.. Veľa šťastia všetkým čo tuto uzavrú pakt o zlých snoch po dobu trvania 3 mesiacov. Amen
kolektív
Ak si chcete ušetriť nervy a čas, radšej sa Invii vyhnite. Najprv to vyzerá na školeniach všetko fajn, všetci sú na vás milí, naslubujú kde čo, koľko zarobíte atď, no realita je úplne iná. Už ako začnete volať začínajú zvyšovať nároky, máte plnú plochu ľudí, neviete čo skorej a do toho vás budú nútiť brať ďalších a ďalších a do toho bude na vás zle, že nestíhate a budete denne v strese. Teamleader sa tvári otrávene keď sa ho niečo spýtate a potom odpovie štýlom, že aj tak neviete čo robiť..ak niečo pokašlete firma za vami nestojí a všetko bude len na vás. Pre nich je tam zamestnanec len ďalší kus po ktorom sa vozia a je im jedno, že sa tam ľudia často striedajú, lebo sa vždy niekto nájde. Odmeny sú nastavené tak, že nemáte šancu si zarobiť viac a plánovanie zmien je úplne nelogické, nemôžete si vybrať ani dni kedy potrebujete voľno budú vás nútiť si to vymeniť s niekým alebo vám rovno dajú neplatené voľno. Prístup firmy je jeden hnus a fungujú len kvôli pár ľudom čo si nechajú skákať po hlave a robia im zadarmo po pracovnej dobe aj vo voľnom čase...
Ak si chcete ušetriť nervy a čas, radšej sa Invii vyhnite. Najprv to vyzerá na školeniach všetko fajn, všetci sú na vás milí, naslubujú kde čo, koľko zarobíte atď, no realita je úplne iná. Už ako začnete volať začínajú zvyšovať nároky, máte plnú plochu ľudí, neviete čo skorej a do toho vás budú nútiť brať ďalších a ďalších a do toho bude na vás zle, že nestíhate a budete denne v strese. Teamleader sa tvári otrávene keď sa ho niečo spýtate a potom odpovie štýlom, že aj tak neviete čo robiť..ak niečo pokašlete firma za vami nestojí a všetko bude len na vás. Pre nich je tam zamestnanec len ďalší kus po ktorom sa vozia a je im jedno, že sa tam ľudia často striedajú, lebo sa vždy niekto nájde. Odmeny sú nastavené tak, že nemáte šancu si zarobiť viac a plánovanie zmien je úplne nelogické, nemôžete si vybrať ani dni kedy potrebujete voľno budú vás nútiť si to vymeniť s niekým alebo vám rovno dajú neplatené voľno. Prístup firmy je jeden hnus a fungujú len kvôli pár ľudom čo si nechajú skákať po hlave a robia im zadarmo po pracovnej dobe aj vo voľnom čase...
Kolektív
školenie, ktoré bolo v celku náročné, skúšanie, testy to všetko beriem, potom príde realita, kde už sedíš za PC a riešiš objednávky, keď niečo nevieš, teamleader na teba nemá čas alebo odpovedá štýlom, akoby si tam bol 5 rokov a ty aj tak netušíš, čo máš robiť, jediné o čo im ide, aby ste boli nonstop na zelenej a budú vám to vypisovať do skupín cez deň aj 20x, to že reálne potom nestíhaš riešiť tých klientov, urobiť ponuky, odprezentovať, predať a do toho riešiť incomingy, ktoré prichádzajú dosť často, ich netrápi, chaos a bordel vo firme, dochádzka sa plánuje dopredu dobre, že nie polroka akože načo ? Keď človek nevie, čo bude, keď potrebuješ voľno, musíš otravovať iných o výmenu, nelogické, bonusy nastavené tak, že reálne nemáš šancu ich dosiahnuť a tak zarábaš minimum. V tejto firme ma to veľmi sklamalo, aj voči zákazníkom nespravodlivé niektoré veci ako nevyžiadaný zájazd, ale peniaze už musíme dopredu pýtať od klientov , keď sa nevyžiada, smola musíš volať klientovi, že sa to nevyžiadalo, peniaze vám vrátime, otras, ako aj doriešovačky, ktoré vám padnú od iných kolegov, s jedným klientom riešia 10ti zamestnanci dovolenku. A ešte spomeniem, že ti budú vypisovať aj iní teamleadri aj SK aj CZ a ty nevieš, kde je sever, nastúpili sme 8 a po skúšobnej dobe ostali traja. Máš tu až príliš veľkú zodpovednosť na to, koľko sa tu zarába a ešte v Bratislave, niektorí tu robia nadčas a vo voľnom čase, takých táto firma potrebuje.
Kolektív
Nebudete upozornení na fakt, že poistenie voči zamestnávateľovi nieje na pól roka ale na dobu neurčitú , tak keď vás po sezóne prepustia je dosť možné že vám po pól roku vznikne nedoplatok . Určite vám nepovedia , že sa jedna o sezónu prácu .