Firma je veľká, tým pádom sa netreba báť ukončenia pomeru zo strany zamestnávateľa, teda pokiaľ predávate okolo toho priemeru/ mesačne. Druhé pozitívum je možnosť karierneho rastu( a teda aj mzdy)- opäť záleží na vašej šikovnosti.
1) firma klame- pred nástupom som mal urcite podmienky, ktoré mi boli prisľúbené (ako napr dovolenka) avšak neskôr to už nebolo možne. 2) 9 hodín práce- to je realita. Isteže človek môže ist na obed (1 hodina) avšak často je donútený kvôli práci nejesť 3) firma nestavia základy svojej činnosti na službe zákazníkovi- klienti su iba číslom (podla vnútorných pravidiel sme museli mesačne obvolat a prebrať cca 180-200 klientom, pričom zakaždým sa dalo predať minimálny počet)- teamlídri neuveriteľne tlačia na dodrziavaní- niekedy s rôznymi “vyhrážkami” typu: ,, z roboty neodídem prv než...” 3) plat je mizerný- v zasade predajca dostane minimum pričom práve na ňom firma zarába, prvé dva mesiace je v hrubom fix X00€ avšak reálne dostanete Y50€. Ďalšie mesiace je fix X00€ (samozrejme + provízie za predaje), ak Vám však nesadnú klienti (co sa stáva stále) tak plat na mesiac je niekedy okolo Y00€ 4) prístup spoločnosti ku zamestnancom- rovnako ako klienti i vy, zamestnanci ste nahraditeľný (len čísla), je Vám to ujasnené ešte prv než zavoláte prvému klientovi
kolektív
Ak si chcete ušetriť nervy a čas, radšej sa Invii vyhnite. Najprv to vyzerá na školeniach všetko fajn, všetci sú na vás milí, naslubujú kde čo, koľko zarobíte atď, no realita je úplne iná. Už ako začnete volať začínajú zvyšovať nároky, máte plnú plochu ľudí, neviete čo skorej a do toho vás budú nútiť brať ďalších a ďalších a do toho bude na vás zle, že nestíhate a budete denne v strese. Teamleader sa tvári otrávene keď sa ho niečo spýtate a potom odpovie štýlom, že aj tak neviete čo robiť..ak niečo pokašlete firma za vami nestojí a všetko bude len na vás. Pre nich je tam zamestnanec len ďalší kus po ktorom sa vozia a je im jedno, že sa tam ľudia často striedajú, lebo sa vždy niekto nájde. Odmeny sú nastavené tak, že nemáte šancu si zarobiť viac a plánovanie zmien je úplne nelogické, nemôžete si vybrať ani dni kedy potrebujete voľno budú vás nútiť si to vymeniť s niekým alebo vám rovno dajú neplatené voľno. Prístup firmy je jeden hnus a fungujú len kvôli pár ľudom čo si nechajú skákať po hlave a robia im zadarmo po pracovnej dobe aj vo voľnom čase...
Ak si chcete ušetriť nervy a čas, radšej sa Invii vyhnite. Najprv to vyzerá na školeniach všetko fajn, všetci sú na vás milí, naslubujú kde čo, koľko zarobíte atď, no realita je úplne iná. Už ako začnete volať začínajú zvyšovať nároky, máte plnú plochu ľudí, neviete čo skorej a do toho vás budú nútiť brať ďalších a ďalších a do toho bude na vás zle, že nestíhate a budete denne v strese. Teamleader sa tvári otrávene keď sa ho niečo spýtate a potom odpovie štýlom, že aj tak neviete čo robiť..ak niečo pokašlete firma za vami nestojí a všetko bude len na vás. Pre nich je tam zamestnanec len ďalší kus po ktorom sa vozia a je im jedno, že sa tam ľudia často striedajú, lebo sa vždy niekto nájde. Odmeny sú nastavené tak, že nemáte šancu si zarobiť viac a plánovanie zmien je úplne nelogické, nemôžete si vybrať ani dni kedy potrebujete voľno budú vás nútiť si to vymeniť s niekým alebo vám rovno dajú neplatené voľno. Prístup firmy je jeden hnus a fungujú len kvôli pár ľudom čo si nechajú skákať po hlave a robia im zadarmo po pracovnej dobe aj vo voľnom čase...
Kolektív
školenie, ktoré bolo v celku náročné, skúšanie, testy to všetko beriem, potom príde realita, kde už sedíš za PC a riešiš objednávky, keď niečo nevieš, teamleader na teba nemá čas alebo odpovedá štýlom, akoby si tam bol 5 rokov a ty aj tak netušíš, čo máš robiť, jediné o čo im ide, aby ste boli nonstop na zelenej a budú vám to vypisovať do skupín cez deň aj 20x, to že reálne potom nestíhaš riešiť tých klientov, urobiť ponuky, odprezentovať, predať a do toho riešiť incomingy, ktoré prichádzajú dosť často, ich netrápi, chaos a bordel vo firme, dochádzka sa plánuje dopredu dobre, že nie polroka akože načo ? Keď človek nevie, čo bude, keď potrebuješ voľno, musíš otravovať iných o výmenu, nelogické, bonusy nastavené tak, že reálne nemáš šancu ich dosiahnuť a tak zarábaš minimum. V tejto firme ma to veľmi sklamalo, aj voči zákazníkom nespravodlivé niektoré veci ako nevyžiadaný zájazd, ale peniaze už musíme dopredu pýtať od klientov , keď sa nevyžiada, smola musíš volať klientovi, že sa to nevyžiadalo, peniaze vám vrátime, otras, ako aj doriešovačky, ktoré vám padnú od iných kolegov, s jedným klientom riešia 10ti zamestnanci dovolenku. A ešte spomeniem, že ti budú vypisovať aj iní teamleadri aj SK aj CZ a ty nevieš, kde je sever, nastúpili sme 8 a po skúšobnej dobe ostali traja. Máš tu až príliš veľkú zodpovednosť na to, koľko sa tu zarába a ešte v Bratislave, niektorí tu robia nadčas a vo voľnom čase, takých táto firma potrebuje.
Kolektív
Nebudete upozornení na fakt, že poistenie voči zamestnávateľovi nieje na pól roka ale na dobu neurčitú , tak keď vás po sezóne prepustia je dosť možné že vám po pól roku vznikne nedoplatok . Určite vám nepovedia , že sa jedna o sezónu prácu .