Jediné pozitívum bolo skončiť a odísť
Pracoval som v Jysku dlhšiu dobu, na začiatku vám nasľubujú úžasný kolektív, super prácu, ako všetko funguje, realita je taká, že nič nefunguje, zlý kolektív, si v podstate človek pre všetko, nováčikov využívajú na všetko a keď náhodou niečo nestihneš, lebo bolo napr. veľa zákazníkov, ktorým sa trebalo venovať, predsa zákazníka neodmietneš s vetou “nemám čas, musím vykladať tovar” lebo to používali všetci zamestnanci, tak hneď sa všetci sťažovali ako nerobíš dostačujúco. Jysk ide dolu vodou a ak sa neuvedomí, že zákazník ma byť na prvom mieste, tak to nikdy nebude dobre. Keby sa dalo dať 0 hviezdičiek tak dám 0. Tvoj osobný život pre jysk neexistuje, pokiaľ nežiješ pre jysk tak to nie je určite práca pre teba.
Zamyslieť sa nad tým koho tam zamestnávajú.
kvalita zaškolenia
Vo firme som bol viac rokov na vedúcej pozícii, firma má privysoké nároky na zamestnancov a obrovskú fluktuáciu. Neustále nadčasy, šetrenie na oblečení pre zamestnancov, žiadne extra benefity. Vyhodnocovanie miliónu výsledkov a nezmyseľných čísel ako umelo vynucované hodnotenia na staffino s čo najlepším priemerom, čo neodráž realitu.
Prepracovaný systém zaskolenia
Zákazník na poslednom mieste...preferujú len čísla predaja....veľký tlak vyvíjaný na zamestnancov ohľadne doplnkového a vyššieho predaja a predaja na kase ..úplná katastrofa staffino
Kariérny postup, platove ohodnotenie , nechapem komentáre nižšie. jYSK je skvela firma kde si zamestancov vážia , a šikovných odmeňujú. Je to práca v malom obchode je samozrejmosť a logické ponúkať doplnkové služby a robiť vyšši predaj. Navýšenie platov by chcel každý zamestanec ale začo keď už je problém ponúknuť doplnkový výrobok zákazníkovi ? V jysku by som zostávala aj naďalej bohužiaľ momentálna situácia sťahovanie mimo SR ma donútila ukončiť pracovný pomer v Jysku. keby sa niekedy vrátim opäť na Slovensko jysk bude určite jasnou voľbou. Na predajni je naozaj skvelý kolektív a skvelý tim ľudí aj na vyšších pozíciách , veľmi priateľsky.