Hodnotenie zamestnávateľov nikdy nebolo jednoduchšie. Zapojte sa do veľkého hodnotenia firiem a pozrite sa, ako je ohodnotená firma, v ktorej pracujete. Vďaka vašim hodnoteniam zamestnávateľov môžeme odlíšiť tých lepších od tých horších a poskytnúť tak potencionálnym uchádzačom o prácu cenné informácie o ich novom zamestnávateľovi. Pozrite sa na všetkých 9802 recenzií a hodnotení zamestnávateľov a pridajte aj váš názor.
Jediné pozitívum bol prijemny kolektiv to musim uznať velmi priateľskí ľudia a to, že boli ochotní prispôsobiť smeny podla dohody.Aj to nie každému.
Vedenie,prava ruka nevie čo robi ľava.Neprimerane rozdelenie pracovnych povinnosti a zasadnutie si na tzv slabšich zamestnancov ( kolegyne ...využivali ich strach zo straty zamestnania na manipulaciu s nimi).V pripade všho odchodu z firmy si nevedia uzavrieť papiere a aj po mesiaci vas ešte budu otravovať aj napriek chybe z ich strany sa ospravedlnenia nedočkate.Za mna absolutne nie .Čo ma zarazilo hneď na začiatku pri školeni bolo opakovane a neustale apelovanie na to , ako zamestnanci kradnú a podobne,školenie o BOZP katastrofa.Školitelka sa pozerala niekde do stropu ,mala arogantne poznamky a test prebehol asi tak že nadiktovala a vkuse pozerala na hodinky .
Nepovyšovať sa nad zamestnancov, brať ohľad na fyzické schopnosti pri rozdeľovaní práce !Naučiť sa rozdelovať na smenách aj počet zamestnancov nie ,že jeden deň sa tam o seba potkyname a druhý nema kto pomaly robiť a nahaňajú nas tam ako ovce- sťažovali sa aj zákazníci!A my ako zamestnanci im ťažko vysvetlime prečo ich nema kto obslužiť a prečo su rady na pokladni keď tam robia vystresovani brigadnici.A mohli by ste trochu mať aj uctu k tým aspoň dlhodobejším zamestnancom.
Vyšší plat na slovenské pomery Zdarma hygienické pomôcky cca dva krát do mesiaca (sprchový gél 3v1, indulona, pracie mydlo, šumivé tablety)
Minimálne zaškolenie (ukážu Vám pár vecí a potom nechaju samého objavovať zvyšok, keď som skúmal okolie a zapisoval si poznámky či pýtal sa kolegov, technológ dokonca do mňa zavŕtal, že ma to nemá čo zaujímať, že sa mám starať aby linka nestála aj keď mi vtedy nestála) Toxické prostredie na pracovisku (ak po minimalnom zaškolení vynecháte úkon, o ktorom ste ani nevedeli miesto ľudského prístupu vás nadriadený skritizuje akoto že ste to neurobili) Dysfunkcia (vystopkované, vykalkulované normy vedením, ktoré nemá predstavu o práci, ktorú vyžaduje od pracovníkov. Frézy sa kazia a kým prejde jedna várka už su dávno odliate ďalšie čo ma exponenciálny nárast ku koncu zmeny do stratových čísel na displeji) Vašej efektivity)///jediný spôsob ako chlapi stíhajú prácu je vynechávaním postupov podľa štandardu (neobrusovať drezy, nekontrolovať krivosť každého piateho, utierať zadné strany vôbec alebo minimálne a podobne) Tvária sa, že návrhy si vypočujú (nová filozofia OneFranke o slušnosti spolupráci a spochybňovaní StatusQuo no v praxi platí prístup "Nenamietaj a rob" Hrubý kolektív, bonzovanie, sťažovanie sa na druhých alebo na vedenie, v konečnom dôsledku psychicky vyčerpávajúce
Viac chápať prácu, zaujímať sa o ňu, počúvať názory a sťažnosti pracovníkov Navrhnúť prepracovanejší systém zaškolenia. Možno brožúra s praktickými radami od veteránov a čo sa často deje - ako si to uľahčiť vrámci pravidiel a ako nerobiť nadmerné úkony, ktoré vycerpávajú Vyzdvihnúť keď je pracovník pro-aktívny, verbálne viac motivovať a primerane profesionálne napomínať keď robí opakovane chyby Nedávať plné obsadenie bunky ak sa fréza často kazí, opracovanie drezov vo fréze trvá dlhšie než odlievanie nových
Čistá robota
Nedocenená robota zo strany nadriadených. Ziadna motivácia,ziadne odmeny,len prikazy a zakazy.
Praca v pohode
Prijmu ludi a po 2 tyzdnoch ich prepustia
Treba si važiť ludi
proces zapracovania
táto firma je posadnutá vyšším predajom, to v praxi znamená, že budete tlačiť na zákazníkov, niekedy až nepríjemne a niekoľkokrát za sebou aby kúpili drahší alebo doplnkový tovar, ktorý väčšina ludí nepotrebuje alebo naň skrátka nemá peniaze. Jysk si volí neprirodzený prístup k zákazníkovi s cieľom vyšších tržieb, alebo umelých ukazovateľov ktoré nemajú žiadnu výpovednú hodnotu - nútenie zákazníka dať opakovane recenzie na staffino a podobne. Čo sa týka pracovnej náplne, nie je tu zhon ani žiaden chaos, ale zato chýba nejaká organizácia zmien. Vyššie pozície sú v praxi obyčajní predavači. Nezáživné prostredie, malý počet zamestnancov a stereotyp, ktorý vás naozaj prestane po týždni baviť. Neodporúčam pracovať v Jysku, je to ťahač času a energie, bez žiadneho východiska a s hlúpymi pravidlami firmy. Nemôžem zabudnúť na prehnané šetrenie firmy, kde vám diktujú kedy a ako mať zažnuté svetlo, na koľko môžte mať pustenú klímu a podobne. Pre mňa bola táto firma tri kroky späť, neurobte túto chybu a zvoľte v podobnej sfére inú firmu.
Asi iba plat na čas, a že raz bol dokonca bonus na vianoce
Katastrofálne pracovné podmienky, špina všade kam som si sadol, pri nástupe dajú jedny onosené monterky v ktorých máš byť polroka, absolútny nezáujem o zdravie a bezpečnosť pri práci, keby som si nevypýtal respiračnú masku tak by mi ju nikto sám od seba nedal. Štyria elektromechanici mali urobiť revíziu za osem hodín prácu na ktorú by nestačilo ani osem zamestnancov tak, aby boli urobené podľa noriem. Všetko BOZP sa obchádza. Benefity žiadne, strava otras, o plate ani nehovorím. Absolútne si nevážia svojich zamestnancov, ktorá je kľúčová pre celú prevádzku železníc. Ak tam pôjdete niekedy robiť, tak naozaj veľa šťastia, inak sa takejto práce vyhýbajte oblúkom.
Znížiť počet zamestnancov na manažmente na polovicu, a ich platy dať radšej rádovým zamestnancom, aby mali aspoň normálnejšie ohodnotenie
Dobry kolektiv
Bol som jeden z prvych zamestnancov , zaskolenie sme mali 2 mesiace v taliansku , co bolo fajn, ale po prichode na slovensko sluby ktore nam dali nedodrzali, ani financne ohodnotenie ani benefity , zobrat si dovolenku bolo nemozne - obycajny kapitalisti. zmluva bola tak postavena ze zvyhodnovala zamestnavatela a zamestnanec tahal za kratsi konec- a bola v taliancine. nebol som tam spokojny a preto som odtial odysiel.