Napreduje, má zisky
Zle vedenie zamerané na hodinový výkon, jeden človek musí robiť na troch oddeleniach sám, zrušili trinásty plat, zaviedli nepravidelnú pracovnú dobu, platy vedúcich sú niekolko násobne vyššie ako platy zamestnancov. Na jednoho zamestnanca pripadá viac ako 6 manažérov.
Vrátiť letnú a zimnú gratifikaciu. Zamerať sa na plán tržieb, nie hodinový výkon. Šetrí sa ľuďmi aby bol hodinový výkon, pričom s dvoma ľuďmi na predajni nedokážeme udržať úroveň predajne pre spokojnosť zákazníka.
Nepoviem nechcem byť vulgarny
Stres
Viac zamesnancov
Zatiaľ nič
Veľmi zlý výberový proces. Podal som žiadosť cez ich webovú stránku o zamestnanie. Nikto mi nezatelefonoval, nikto mi nenapísal, nebol ani žiaden pohovor a po pár týždňoch prišiel jeden e-mail, že som diskvalifikovaný. Spĺňal som všetky podmienky a bolo by aspoň príjemné, ak by ponúkli iné pracovné miesto, alebo inú predajňu.
Vzhľadom na nefunkčný výberový proces, žiadne
Požiadal som cez ich stránku o zamestnanie, nikto sa mi neozval, nikto netelefonoval, nikto nepísal, ani nebol žiaden pohovor, iba prišiel mail, že som diskvalifikovaný, pričom rovnaká pozícia je stále zverejnená na webovej stránke. Podmienky som spĺňal. Zrejme nefunkčný výberový proces. Veľmi málo informácií ohľadne dostupných pracovných miest a ohľadne procesu. Nemožnosť sa zamestnať v tejto firme vzhľadom na uvedené.
Výplata načas,finančné ohodnotenie
V prvom rade zaškolenie bolo absolutne neadekvátne tomu,čo by mal zamestnanec na pokladni ovládať. Rozumiem,že v každom zamestnaní sa vyžaduje určite tempo,to je všetko v poriadku,ale je neadekvátne,aby pri takom množstvé ľudí a veľkom množstve tovaru pokladník naplnil dennú normu. To sa dá splniť v malej predajni a počas dní,kedy je zákazníkov menej. To sa samozrejme odzrkadľuje na nálade nadriadených,ktorú si aj tak odnesie zamestnanec. V neposlednom rade je neúnosné,aby v casoch,kedy je najviac ľudí,boli otvorené len TRI,aj to preháňam,pokladne,pretože spoločnosť sa spolieha na využívanie samoobslužných pokladní.
Prijať viac zamestnancov alebo znížiť nároky na pokladníkov